help, mustang start niet meer...

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 680
Lid geworden op: do 08 apr, 2004 19:56
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: help, mustang start niet meer...

Bericht door martijn »

Ik denk dat het een kwestie was van teveel pompen voor het starten waardoor de vlotterkamers vol zaten met benzine. De benzinepomp is mechanisch waardoor deze de aanvoer van benzine bleef geven zodat de inhoud steeds voller bleef. Door het afknijpen van de aanvoer en het doorstarten, startte de motor weer. Ik ben een stuk gaan rijden 's avonds en nadat de motor warm was, sloeg deze keer op keer af. Dit was bij het afremmen voor een verkeerslicht en een bocht. ik kon de auto wel weer steeds starten maar dit was verre van ok.
Ik denk dat het idd een probleem is van ofwel vastzittende vlotters, vastzittende naalden of de choke klep in de carb die niet juist werkt. De choke is ook niet aangesloten d.m.v. een kabel naar het interieur of naar een electrische aansluiting. Heb intussen een revisiesetje gekocht incl. vlotters. Zal nog eens een paar tikken op de behuizing van de carb geven met een hamertje om, in het geval van vastzittende delen, deze los te krijgen. Als dit niet lukt zal ik moeten wachten op de revisiekit. Ook zou er een oplossing moeten komen voor de choke.
ik laat nog weten wat het resultaat is...
Martijn
NOW 1966 coupe L6
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”