Onderdelen via usa2you.

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
marc65convertible
Berichten: 64
Lid geworden op: di 17 sep, 2013 20:35
Locatie: Westland

Onderdelen via usa2you.

Bericht door marc65convertible »

Ik heb een tip voor iedereen die nog wat spullen in de USA wil bestellen.
Waarschijlijk al bekend bij sommige onder ons maar ik ben erg tevreden over usa2you.
Zeer goede communicatie en snelle levering.
Ik had onderdelen nodig bij diverse ebay aanbieders die niet naar Nederland wilde verschepen.
Deze heren hebben alles voor mij besteld en in 1 doos naar Nederland gestuurd,helemaal top.

Een echte aanrader.
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5519
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Onderdelen via usa2you.

Bericht door Gearz »

Daar ga ik volledig in mee, sinds jaar en dag, top service !
Erg meedenkend, service bereid, probleem oplossend, snelle communicatie, Nederlands sprekend, goedkoopste verzend tarieven !
En in no time bij je op de stoep.

email: info@usa2you.nl
Telefoon USA: 001 - 425 223 3003 Richard Kuipers
Tel NL (035) 773 2186 of (06) 477 63125 Remco Kuipers

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Re: Onderdelen via usa2you.

Bericht door NordicDawn »

Van mij uit ook niets meer dan lof. Afgelopen week mijn eerste pakket binnen gekregen, top service gehad: snelle communicatie, meedekend, bereid tot net even wat extra's te doen en snel geleverd.
1970 Mustang Hardtop
Roel1988
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 18 dec, 2016 17:24

Re: Onderdelen via usa2you.

Bericht door Roel1988 »

Met deze gasten nog geen officiële bestelling binnen gekregen maar wel een offerte opgevraagd bij ze zodat ik weet waar ik naar toe moet sparen. Communicatie liep zeer goed en duidelijk. Verder was de prijs ook bijna 30 tot 40% goedkoper dan bij een andere dealer die beweerde vaak een van de goedkoopste te zijn. Ik ga hard door met sparen maar kom zeker terug bij ze, het voelt gewoon vertrouwd.
De site ziet er wat ouderwets uit waardoor je misschien begint te twijfelen maar in dit geval gaat het om de service en niet om de verkoop ervan zeg maar.
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”