Ranchero start niet op gas.

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
RanchyDennis
Berichten: 6
Lid geworden op: di 28 feb, 2017 22:43

Ranchero start niet op gas.

Bericht door RanchyDennis »

Hoi, nou de apk is bijna in the pocket, hij loopt op gas, goed, loopt mooi stationair, super! Als ik hem stilzet en weer start slaat ie ook gelijk aan. Alleen als ik een uurtje wacht krijg ik hem met geen mogelijkheid weer op gas gestart. Als ik de prime op de verdamper indruk hoor ik het gas lopen, als ik dan gelijk start dan slaat ie aan en gelijk weer af..

Ik moet hem echt eerst op benzine starten, knop in het midden, en als de carburateur bijna leeg is omschakelen, en dan loopt ie wel door..

Ik merk wel dat als ie 10 minuten stilstaat, slaat ie wel gelijk aan, maar heeft ie het de eerste 20 seconde wel wat moeilijk.. Lijkt wel of de gasflow ff op gang moet komen.

M'n gasarm is kort, de filter zit gelijk op het koppelstuk zonder verlengstukken, en m'n gasslang is 12 cm.. Dus ook kort..

Zou mn verdamper niet meer goed zijn?

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.

Het is trouwens een impco model e met een 300a 50/70 mixer.
blackmercury
Berichten: 143
Lid geworden op: vr 12 okt, 2012 11:55

Re: Ranchero start niet op gas.

Bericht door blackmercury »

Als je auto op LPG loopt en dan goed blijft lopen, ligt het in de afsluiters (tank, verdamper relais) misschien voor wat meer deskundig advies een
account aanmaken op de http://www.amerikaanseautopagina.com/ wel je eerst voorstellen en dan pas vragen stellen, anders wordt je genegeerd.
Hier zitten veel puristen die alleen op gas koken :lol: Succes er mee !
RanchyDennis
Berichten: 6
Lid geworden op: di 28 feb, 2017 22:43

Re: Ranchero start niet op gas.

Bericht door RanchyDennis »

Thnx.. Ga ik doen!
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”