maar vergeet niet de uitgang van je bak af te doppen, anders ben je je bakvloeistof kwijt....easy1 schreef:Neem gewoon de juiste sleutels mee en haal de aandrijfas er vanonder.
Probleem opgelost en geen zorgen meer.
Is amper 5min werk
slepen mustang met automaat??
Moderator: Shelby GT-H
- 65-fastback
- Berichten: 2596
- Lid geworden op: wo 12 mei, 2004 08:54
- Locatie: westland
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
- Mustang200
- Berichten: 206
- Lid geworden op: ma 11 okt, 2004 10:53
- Contacteer:
Inderdaad, slechts kleine stukjes en zeer gematigde snelheid i.v.m. smering en koeling van de bak.robbert.b. schreef:ik moet ongeveer 15 kilometer slepen met de auto, dus als ik hem in " N " zet , rustig rij, dan zou er geen probleem kunnen zijn?niet harder dan 30 km per uur?
Robbert
Aandrijfas losmaken is uiteraard ook een optie.
Suc6
'65 Ford Mustang Hardtop Coupe 200cid L6
'72 Oldsmobile Delta 88 Royale 455cid V8
'59 DeSoto Commercial Utility
'88 Chevrolet Sprint Turbo
'72 Oldsmobile Delta 88 Royale 455cid V8
'59 DeSoto Commercial Utility
'88 Chevrolet Sprint Turbo
- robbert.b.
- Berichten: 795
- Lid geworden op: zo 19 mar, 2006 12:16
- Locatie: haarlem
Of optie 3!
Toevallig belde een vriend van mij om heel iets anders en al gauw kwamen we op auto's aan.
en toevallig kende hij iemand die een ambulance heeft en die ook nog heel toevallig dichtbij woont.
Dus toeval bestaat en morgen gaat de mustang " netjes " op een aanhanger - ambulance naar de garage waar ze gaat wachten op een grote beurt met allerlei nieuwe onderdelen.
Want oude proberen te reviseren terwijl de vorige met houtschroeven is bezig geweest in de carb, dan weet je het wel.
Bedankt voor de feedback.
Robbert
Toevallig belde een vriend van mij om heel iets anders en al gauw kwamen we op auto's aan.
en toevallig kende hij iemand die een ambulance heeft en die ook nog heel toevallig dichtbij woont.
Dus toeval bestaat en morgen gaat de mustang " netjes " op een aanhanger - ambulance naar de garage waar ze gaat wachten op een grote beurt met allerlei nieuwe onderdelen.
Want oude proberen te reviseren terwijl de vorige met houtschroeven is bezig geweest in de carb, dan weet je het wel.
Bedankt voor de feedback.
Robbert
Life is great when driving real American muscle....
- redcoupe65
- Berichten: 78
- Lid geworden op: vr 28 jan, 2005 18:13
En hoe zit het met slepen en een draaiende motor? Als de ingaande as van de bak maar draait wordt er vloeistofdruk opgebouwd en ook rondgepompt, dus smering en koeling is aanwezig. Waarschijnlijk is de druk niet voldoende om een hele goede smeerfilm te garanderen als de snelheid wat hoger wordt, maar kalmpjes aan en een niet te grote afstand; dat moet toch te doen zijn?
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
- Mustang200
- Berichten: 206
- Lid geworden op: ma 11 okt, 2004 10:53
- Contacteer: