Geachte leden van het Ford Mustang forum,
Ik zou jullie vriendelijk willen vragen of jullie maximaal 5 minuten de tijd hebben om voor mij onderstaande enquête in te vullen.
De enquête zal niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden en is volledig anoniem.
De uitslagen van de enquête worden gebruikt voor mijn stageonderzoek bij Ford Nederland.
Link naar de enquête:
http://www.thesistools.com/web/?id=511115
Met vriendelijke groet,
Joep Kievits
Ford enquête klanttevredenheid
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: do 26 mei, 2016 09:16
Re: Ford enquête klanttevredenheid
Ik heb hem ingevuld, maar als eigenaar van een Ford Focus, die bij de dealer in onderhoud is. Ik denk niet niet dat er veel Mustang-eigenaren zijn die hun Mustang in onderhoud hebben bij Ford (uitgezonderd Jur).
Uitgezonderd van de 2015+ Mustang is elke Mustang "onofficieel". Een Ford-garage weet evenveel van mijn Mustang en heeft evenveel onderdelen van mijn Mustang als een willekeurige Renault- of Toyota-garage.
Persoonlijk breng ik de Mustang liever naar een garage met verstand van Amerikaanse auto's en toegang tot Amerikaanse onderdelen dan een Ford-garage omdat er toevallig een Fordlogo achterop m'n auto zit.
Succes met je stage!
Uitgezonderd van de 2015+ Mustang is elke Mustang "onofficieel". Een Ford-garage weet evenveel van mijn Mustang en heeft evenveel onderdelen van mijn Mustang als een willekeurige Renault- of Toyota-garage.
Persoonlijk breng ik de Mustang liever naar een garage met verstand van Amerikaanse auto's en toegang tot Amerikaanse onderdelen dan een Ford-garage omdat er toevallig een Fordlogo achterop m'n auto zit.
Succes met je stage!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Re: Ford enquête klanttevredenheid
Eens. En van de handvol 2015+ eigenaren die we in dit land kennen moet de eerste waarschijnlijk nog komen voor zijn eerste onderhoudsbeurt.
- DanielSmit
- Berichten: 728
- Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
- Locatie: Zuid Holland
Re: Ford enquête klanttevredenheid
Heb hem ook ingevuld maar was niet echt nuttig denk ik idd, zie mezelf de wagen nog niet naar de Ford dealer brengen.
Gewoon omdat het kan :)
Re: Ford enquête klanttevredenheid
Heb 'm ingevuld als Mustang eigenaar, maar het is een beetje lastig in te vullen. Meerendeel omdat reparaties voor de Mustang niet vast staan qua materiaal en tijd, dus altijd op nacalculatie gaan, en dan word het moeilijk te zeggen of de Ford dealer duurder of juist goedkoper is.
Ik vertrouw mijn Mustang echter meer in handen van een Amerikanen of Ford dealer, dan een universele garage. Maar dat is mijn mening. Doet niets af aan het feit dat een universele garage ook goed werk kan verrichten met de Mustang.
Ik vertrouw mijn Mustang echter meer in handen van een Amerikanen of Ford dealer, dan een universele garage. Maar dat is mijn mening. Doet niets af aan het feit dat een universele garage ook goed werk kan verrichten met de Mustang.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023