Ford enquête klanttevredenheid

Bijna alles is bespreekbaar. Hou het netjes!
Plaats reactie
Joepkievits
Berichten: 1
Lid geworden op: do 26 mei, 2016 09:16

Ford enquête klanttevredenheid

Bericht door Joepkievits »

Geachte leden van het Ford Mustang forum,

Ik zou jullie vriendelijk willen vragen of jullie maximaal 5 minuten de tijd hebben om voor mij onderstaande enquête in te vullen.
De enquête zal niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden en is volledig anoniem.
De uitslagen van de enquête worden gebruikt voor mijn stageonderzoek bij Ford Nederland.

Link naar de enquête:
http://www.thesistools.com/web/?id=511115

Met vriendelijke groet,

Joep Kievits
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Ford enquête klanttevredenheid

Bericht door Mack »

Ik heb hem ingevuld, maar als eigenaar van een Ford Focus, die bij de dealer in onderhoud is. Ik denk niet niet dat er veel Mustang-eigenaren zijn die hun Mustang in onderhoud hebben bij Ford (uitgezonderd Jur).

Uitgezonderd van de 2015+ Mustang is elke Mustang "onofficieel". Een Ford-garage weet evenveel van mijn Mustang en heeft evenveel onderdelen van mijn Mustang als een willekeurige Renault- of Toyota-garage.

Persoonlijk breng ik de Mustang liever naar een garage met verstand van Amerikaanse auto's en toegang tot Amerikaanse onderdelen dan een Ford-garage omdat er toevallig een Fordlogo achterop m'n auto zit.

Succes met je stage!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Ford enquête klanttevredenheid

Bericht door Eric »

Eens. En van de handvol 2015+ eigenaren die we in dit land kennen moet de eerste waarschijnlijk nog komen voor zijn eerste onderhoudsbeurt.
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Ford enquête klanttevredenheid

Bericht door DanielSmit »

Heb hem ook ingevuld maar was niet echt nuttig denk ik idd, zie mezelf de wagen nog niet naar de Ford dealer brengen.
Gewoon omdat het kan :)
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5305
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Ford enquête klanttevredenheid

Bericht door Neko- »

Heb 'm ingevuld als Mustang eigenaar, maar het is een beetje lastig in te vullen. Meerendeel omdat reparaties voor de Mustang niet vast staan qua materiaal en tijd, dus altijd op nacalculatie gaan, en dan word het moeilijk te zeggen of de Ford dealer duurder of juist goedkoper is.

Ik vertrouw mijn Mustang echter meer in handen van een Amerikanen of Ford dealer, dan een universele garage. Maar dat is mijn mening. Doet niets af aan het feit dat een universele garage ook goed werk kan verrichten met de Mustang.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Plaats reactie

Terug naar “Member's Koffiecorner”