americancarpartner.nl

Bijna alles is bespreekbaar. Hou het netjes!
Gesloten
Gebruikersavatar
Robinski
Berichten: 807
Lid geworden op: wo 07 mar, 2012 20:08
Locatie: Maastricht e.o.

americancarpartner.nl

Bericht door Robinski »

hallo allemaal, tis alweer een tijd geleden dat ik op het forum was.
andere prioriteiten, niet veel te melden, je kent het wel :D

nu heb ik echter wel wat te melden.
ik heb een aantal weken geleden mijn mustang verkocht (65 coupe) en ben in de markt voor een nieuw project.
op autoscout wat dingen bekeken waaronder enkele mach 1's die verkocht worden door american car partner. echter te veel werk maar wel contact blijven houden met deze man die in Riemst Belgie woont, niet ver van Maastricht.
hij tipte me een aantal dagen geleden over een boss 302 uit 1970 die in het waalse gedeelte van belgie stond bij http://www.gentlemancar.com. hij was er al geweest en had veel foto's. interessant. ik wilde uiteraard gaan kijken. adres werd niet gegeven maar ik moest de man van american car partner gaan ophalen, dan zou hij mee gaan. ik er gisteren dus heen met die kerel, blijkt een hele interessante wagen voor een mooie prijs. 2 uur lang inspectie gedaan en de wagen grondig bekeken, mijn bevindingen gedeeld met mijn tipgever, eerlijk als ik ben. van te voren nog een aantal mensen (ook van dit forum) om hun mening gevraagd en alleen maar bevestiging gekregen, dus ik dacht, kat in het bakkie!
ik doe dus een bod, wordt ook nog geaccepteerd en gisteravond om 8 uur nog gebeld dat ik vandaag zou komen aanbetalen en dat de wagen dus verkocht is. vandaag gepland om er om 12 uur te zijn.
om 11 uur krijg ik telefoon van american car partner en wat denk je? heeft die de wagen onder mijn neus uit gekocht!! :oops: :oops: :twisted: :censored: direct de verkoper gebeld en die zegt doodleuk, tsja hij staat hier met het geld en wie het eerst komt het eerst maalt! ondanks telefonische toezegging. nu ben ik niet iemand die meteen iedereen door de stront gaat trekken maar dit vindt ik toch echt laag bij de grond en achterbaks.
weg project! hij heeft dus alleen misbruik gemaakt van mijn kennis en kunde om er zelf uiteindelijk beter van te worden.

moraal van het verhaal: Doe geen zaken met americancarpartner.nl (die trouwens een belg is) erg onbetrouwbaar!!
jullie zijn gewaarschuwd!!

nou dat moest ik ff kwijt, hoop dat iemand er zijn voordeel mee kan doen.

ondertussen ben ik dus nog altijd op zoek naar een leuk project, dus als iemand iets weet hoor ik het graag.
ik zal hier ook nog een apart topic voor maken.

groetjes, Robin
Laatst gewijzigd door Robinski op za 28 mei, 2016 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Robin
Gebruikersavatar
Ghost Rider
Donateur 2014
Berichten: 6414
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 17:52
Locatie: 41°54'7"N 12°27'13"E
Contacteer:

Re: americancarpartner.nl

Bericht door Ghost Rider »

Ook ik maak speciaal voor deze gelegenheid eens effe een come back.

Zonder met veren te gaan strijken heeft Robin o.a. mij gevraagd te kijken wat er allemaal wel en niet aan klopte. We hebben menig uurtje overleg gehad over hoe en wat en het heeft mij zelfs tijd gekost die ik voor Robin meer dan graag over heb, maar als ik dan zie dat er zo met klanten om gegaan word, vind ik dit een regelrechte naai streek.

Wat dat betreft zijn forums als deze geduldig en hoop ik dat de gemiddelde google-aar een bezoekje brengt aan dit topic en hier uit z'n conclusie mag trekken. Stelletje lapzwansen.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Gebruikersavatar
Robinski
Berichten: 807
Lid geworden op: wo 07 mar, 2012 20:08
Locatie: Maastricht e.o.

Re: americancarpartner.nl

Bericht door Robinski »

Niels, bedankt voor je steun in deze!
en uiteraard voor de gedane moeite!!
Groetjes, Robin
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: americancarpartner.nl

Bericht door 1967coupe »

Leuk om jullie weer te zien op het forum, minder leuk de manier waarop.
Eerlijk duurt het langst daar zal deze beste man ook achterkomen.

Succes met het vinden van een project.

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: americancarpartner.nl

Bericht door Mack »

1967coupe schreef:Eerlijk duurt het langst daar zal deze beste man ook achterkomen.
Nee hoor, kijk maar naar Jet Cars in Rotterdam, die worden alleen maar groter terwijl ze al zo vaak op tv (Radar enzo) zijn geweest en heel internet vol staat met slechte verhalen...
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: americancarpartner.nl

Bericht door Swordfish79 »

Diverse malen zaken gedaan met deze ondernemer. Geen problemen ondervonden. Ooit eens was een zending niet compleet.
Dit werd netjes na gestuurd zonder discussie over verzendkosten oid.

Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal. dus zou ook graag het andere verhaal horen.

En doe graag zaken met Belgen. Liever dan met Limburgers :lol: die zijn bijna net zo erg als Friezen..
Gebruikersavatar
Ghost Rider
Donateur 2014
Berichten: 6414
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 17:52
Locatie: 41°54'7"N 12°27'13"E
Contacteer:

Re: americancarpartner.nl

Bericht door Ghost Rider »

Och ja Peter Kaptein, waarschijnlijk is dat eens gelijks. Toch jammer.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 1221
Lid geworden op: zo 09 nov, 2008 20:15
Locatie: Rotterdam

Re: americancarpartner.nl

Bericht door Vincent »

Ik heb ook zaken met hem gedaan en ook geen problemen tot nu toe eigenlijk.
Ging om wat grotere spullen en heb ze zelf bij hem afgehaald en geen probleem verder.
Ook de prijzen vind ik redelijk als je die vergelijkt met aanbieders in Nederland en Duitsland.
Maar de maker van dit topic heeft problemen ondervonden niet met spullen bestellen maar met andere zaken dus kan daar niet over oordelen.
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: americancarpartner.nl

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Niet echte een nette actie van zowel de Gentlemencars als American Carpartner.
Het beste advies is: probeer een overeenkomt zwart-op-wit te hebben/krijgen.

Ik gooi er nu verder een slotje op
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gesloten

Terug naar “Member's Koffiecorner”