Foto's ordenen, kenteken probleem

Bijna alles is bespreekbaar. Hou het netjes!
Gebruikersavatar
AstridMustang
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 15 jun, 2014 18:48
Locatie: Maastricht, Limburg

Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door AstridMustang »

Hallo allemaal,

Ik ben bezig geweest met het ordenen van alle foto's die ik heb gemaakt van Mustangs. Nou ben ik nu bezig met de map Mustang Valley '16 en ik kwam langs een auto die ik al heb, maar dit zin twee verschillende Mustangs. Ik vroeg me af of jullie me misschien kunnen helpen.

Op de ene foto staat heel duidelijk XX-XX-XX. Hier gaat het om een Shelby uit '69.

Maar dan heb ik de volgende foto waar niet helemaal de bovenkant van het kenteken opstaat.


Ik hoop dat iemand mij eventjes kan helpen, klopt het dat deze kentekens aan elkaar gelijk zijn?

Groetjes,
Astrid
Mitch
Berichten: 1539
Lid geworden op: za 16 okt, 2010 10:20
Locatie: De Maasdijk, Westland

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door Mitch »

Klopt. Auto zijn van dezelfde eigenaar. Ik denk dat er 1 nog geen nl kenteken heeft. En zo even op de andere ze kenteken gereden heeft. Die 69r foto is niet van dit jaar. Maar van vorig jaar. Aangezien die dit jaar niet in die rij stond.
Gr. mitch
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
Gebruikersavatar
AstridMustang
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 15 jun, 2014 18:48
Locatie: Maastricht, Limburg

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door AstridMustang »

Dank!!!

Het klopt dat 1 van de foto's van vorig jaar is, ik had namelijk al een map met hetzelfde kenteken en aangezien ik mappen maak van alle foto's die ik tot nu toe heb kan dat wel kloppen
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door Eric »

Ik denk dat dit wel eens vaker voor komt, ik heb iig ook wel eens een foto genomen van een auto waarvan het kenteken helemaal niet overeenkwam met de betreffende inschrijving. De betreffende eigenaar zal het iig niet leuk vinden als je zo'n foto op internet post.
Gebruikersavatar
AstridMustang
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 15 jun, 2014 18:48
Locatie: Maastricht, Limburg

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door AstridMustang »

Dan zal ik dit onderwerp snel verwijderen, aangezien ik mijn antwoord heb!!
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door Mack »

Eigenaar rijdt dus onverzekerd rond, dat vind ik echt schandalig, mooie Shelby of geen mooie Shelby.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door Swordfish79 »

+ 1 Mack!
Gebruikersavatar
Mustangflip
Berichten: 946
Lid geworden op: vr 10 dec, 2010 15:48
Locatie: Kop van Noord-Holland

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door Mustangflip »

Eric schreef:Ik denk dat dit wel eens vaker voor komt, ik heb iig ook wel eens een foto genomen van een auto waarvan het kenteken helemaal niet overeenkwam met de betreffende inschrijving. De betreffende eigenaar zal het iig niet leuk vinden als je zo'n foto op internet post.
Dat is het risico wat de eigenaar zelf eventueel bewust heeft genomen door zijn kentekenplaat op een andere auto te schroeven. Kan me het gerust enigzins voorstellen. Maar je weet dat je altijd ontdekt kan worden. Zou zelf ivm met de verzekering nooit het gokje nemen. Je zal per ongeluk maar iemand invalide rijden.

Groet Flip
-Mustang Mach 1 1969 V8 429

Live is not about miles to the gallon but smiles to the gallon !
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door Mack »

Mustangflip schreef:Je zal per ongeluk maar iemand invalide rijden.
Precies, dat. Ik kan daar echt kwaad om worden, ik liep daar rond met mijn vrouw en dochter, mijn Mustang stond daar, wat als er iets gebeurd was? Het hoeft niet eens iemands schuld te zijn, een ongeluk is zo gebeurd, zeker met oude auto's en een druk terrein. En dan?

"Ja, deze meneer wilde per sé z'n Shelby showen, ook al had hij geen kenteken of verzekering, dus zie maar hoe je de schade / ziektekosten betaald krijgt." :censored:
Laatst gewijzigd door Mack op vr 10 jun, 2016 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door Eric »

Mack schreef:Eigenaar rijdt dus onverzekerd rond, dat vind ik echt schandalig, mooie Shelby of geen mooie Shelby.
Dat hoeft niet per se. Je kunt een auto ook verzekeren op alleen chassisnummer. Ik heb dat ooit eens gedaan bij een auto die ik uit Duitsland had gehaald zodat ik verzekerd van en naar de RDW kon rijden voor de toelatingskeuring.

Maar je neemt inderdaad wel een groot risico want als de verzekeraar na een schade ontdekt dat je met een vals kenteken rijdt dan zou dat wel eens aanleiding tot weigering van vergoeding kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door Mack »

Misschien is er een situatie denkbaar dat de auto toch verzekerd was, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet - waarom doelbewust een ander kenteken onder je auto schroeven als alles legaal is? Maar goed, dat weet alleen de eigenaar.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door 1967coupe »

en die eigenaar zit hier niet op het forum
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door Eric »

Mack schreef:waarom doelbewust een ander kenteken onder je auto schroeven als alles legaal is?
Schorsing, ontbreken van APK, nog geen Nederlands kenteken hebben, niet van plan zijn BPM te betalen en dus helemaal geen kenteken aanvragen, ik kan er zo een hele serie redenen verzinnen waarom iemand dat zou doen. En als je zo'n auto hebt om een paar keer per jaar mee in het zonnetje naar een show te rijden dan is de kans dat je gepakt wordt astronomisch klein.

Heb wel eens een groene S197 gezien met het kenteken van een groene 1995. Die 1995 was een late import, had dus een relatief recent kenteken en beide modellen rijden gebruikelijk met 18.2 platen dus het viel totaal niet op.
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door Mack »

Als ik die Shelby's op een meeting weer zie, en de info van de RDW-website klopt niet met de auto, dan bel ik ter plekke de politie, daar kan de eigenaar in ieder geval op rekenen.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Foto's ordenen, kenteken probleem

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Ik ken de eigenaar persoonlijk.
Hij is alom bekend in de Mustangwereld.
Hij zal het kenteken voor de Shelby nog niet binnen hebben.
Hij heeft het in ieder geval niet opgeschroefd om belasting/verzekering te ontduiken.

Ik zal om deze reden ook de foto's verwijderen uit het topic
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gesloten

Terug naar “Member's Koffiecorner”