Sascha auf lkw tour

Bijna alles is bespreekbaar. Hou het netjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pica
Berichten: 27
Lid geworden op: di 26 mei, 2015 13:50

Sascha auf lkw tour

Bericht door pica »

Ik hou van autorijden, rij graag op de duitse autobahn. Ik hou ook van vrachtwagens. Er staat op youtube een vlog van een duitse vrachtwagenchauffeur: Sascha fahrmüntig lkw tours. Hij spreekt duits maar is ook in engels ondertitelt: Nr 126:
https://youtu.be/qgdKClQHqEc
Mijn tip voor iedereen die rijd op de duitse autobahn!
Gebruikersavatar
pica
Berichten: 27
Lid geworden op: di 26 mei, 2015 13:50

Re: Sascha auf lkw tour

Bericht door pica »

Waarschuwing: hij scheld graag op het verkeer. Niet voor iedereen geschikt.
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Sascha auf lkw tour

Bericht door Craneman »

Nou, als ik met de kraan onderweg ben scheld ik ook op al die mensen die autorijden tot een kunst hebben gemaakt. Normalerweise kom ik niet in Deutschland, maar afgelopen woensdag moest/wilde ik toevallig ergens hier in de buurt (100 km) een nieuw achtbaantje testen en toen viel het me op dat als je leuk gezelschap naast je hebt zitten en je toch niet hoeft te schakelen, de snelheid al gauw richting -voor Nederland- 'lever dat kaartje maar in'-waarde gaat. :lol:
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Gebruikersavatar
pica
Berichten: 27
Lid geworden op: di 26 mei, 2015 13:50

Re: Sascha auf lkw tour

Bericht door pica »

Duitse autobahn is prima om je auto uit te testen. Waar niet snelheidsbeperkingen zijn, duitse poluitie handhaaft wel!
Belangrijk voor een vrachtwagenchauffeur is dat een auto versnelt op de snelweg rijd. En dat een auto niet op een afslag voor hem komt rijden en remt. Moderne vrachtwagens remmen automatisch. Dus afslag, achter de vrachtwagen hangen tot de afslag. Kijk Sascha, dan begrijp jullie het wel.
Plaats reactie

Terug naar “Member's Koffiecorner”