Hoe ver gaat jullie Mustang passie?

Bijna alles is bespreekbaar. Hou het netjes!
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Hoe ver gaat jullie Mustang passie?

Bericht door Craneman »

Bij mij valt het ook mee hoor:

- Dak gelegd op de showroom/museum van The Mustang Garage (waardoor ik geïnfecteerd raakte) :lol:
- Heel weekend een 2005 GT gehuurd/geleend om te ervaren hoe zoiets zich nou gedraagt op de weg en of het iets voor mij zou zijn
- In de loop van 2,5 jaar 40 1:18 schaalmodellen gekocht (uitsluitend '05 - '15) en 1 1:64 gekregen :P
- Mustang-schoenen
- T-shirt met Mustang GT opdruk (made in Bangladesh, dus ik geloof niet dat het origineel is) :oops:
- Lidmaatschap TMCN
- 2 Polo's van TMCN (waarvan eentje te koop wegens groot uitvallen van maat XL)
- Mustang GTR poster aan de muur van hobbykamer
- Mustang Bullitt/Steve McQueen canvas aan de muur van woonkamer
- 1:1 '11 Mustang laten importeren, omdat ik eens wat anders wilde. Hiervoor ging een '12 Hyundai i30 I-Catcher weg die ik impulsief en nieuw gekocht had, maar zeker geen spijt van. 8)

Randy

Afbeelding
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Re: Hoe ver gaat jullie Mustang passie?

Bericht door 78ghiaT5 »

ik had willen zeggen: ik heb twee Mustangs en verder weinig hebbedingetjes. wel enkele schaalmodellen, groot en klein. maar verder geen merchandise en andere snuisterijen. vergat ik dus bijna te melden dat je in mijn woonkamer overal Mustang II onderdelen ziet...

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
Jiggy
Donateur 2014
Berichten: 382
Lid geworden op: za 07 jun, 2014 05:49
Locatie: omg. Breda / Roosendaal

Re: Hoe ver gaat jullie Mustang passie?

Bericht door Jiggy »

Ik ben er gaandeweg eigenlijk achtergekomen dat ik niet zozeer een Mustang passie heb maar vooral een Shelby passie.

Dit uit zich niet zo in 'bijzaken' (shirtjes, petjes etc, is allemaal mijn ding niet zo), maar wel in onderdelen voor mijn auto. Alles wat ik koop moet indien beschikbaar een Shelby branded onderdeel zijn (alhoewel ik al wel jarenlang trouw lid ben van Teamshelby met elk jaar een onwijs vet goodiepakket).
Dit zijn vaak exclusieve onderdelen enkel verkocht door Shelby American, maar ook heel vaak gewoon rebranded onderdelen van andere fabrikanten, maar dan met een Shelby logo erop. Je betaalt letterlijk 2 keer zoveel, voor hetzelfde onderdeel zonder het logo...maar ergens kan ik me niet bedwingen en kies altijd voor het Shelby branded onderdeel , gewoon omdat het gevoelsmatig MOET. Vaak zijn de onderdelen ook in beperkte oplagen gemaakt, en is het HEEL moeilijk en HEEL kostbaar om dat wat je wil nog te vinden en dat voor een 2007 model auto. Zo hebben mijn Engine caps me rond de 1000 euro gekost (je koopt zo een setje van 120 euro bij American Muscle, maar dan zonder Shelby erop).

Het is eigenlijk niet zozeer een passie, maar misschien wel gewoon een tik (van de molen) ^^
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Hoe ver gaat jullie Mustang passie?

Bericht door 1967coupe »

Als je nou gewone onderdelen koopt dan laat ik bij mijn maat wel shelby stickers maken. Ben je een stuk voordeliger uit. :mrgreen:
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
RonNL
Berichten: 273
Lid geworden op: do 27 okt, 2011 14:05
Locatie: N-H

Re: Hoe ver gaat jullie Mustang passie?

Bericht door RonNL »

Vorige week op een brocantemarkt dit 30 cm grote Mustang paard tegen gekomen, en meteen mee genomen. Had het zelf nog nooit gezien. Liet het aan Adelbert zien, en die vertelde dat hij 'm al een jaartje op zijn schouw had staan.

Ron


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
1965 V8 302 Raven Black convertible.
Gebruikersavatar
johnnybt
Berichten: 179
Lid geworden op: za 31 okt, 2015 20:53

Re: Hoe ver gaat jullie Mustang passie?

Bericht door johnnybt »

wow.... erg mooi zeg!
Mustang GT cabrio 5.0 ltr V8 uit 1995
Gebruikersavatar
Marchel
Berichten: 745
Lid geworden op: di 11 jul, 2006 13:16
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hoe ver gaat jullie Mustang passie?

Bericht door Marchel »

Mijn passie is meer een oldtimerpassie dan een mustangpassie, alhoewel het wel met de Mustang Convertible begonnen is 19 jaar geleden.
Inmiddels heb ik 2 Mustangs en een stuk of 7 schaalmodellen waarvan ik er maar 4 zelf gekocht heb :)

Naast de 2 Mustangs heb ik een Volkswwagen T2 camper en Volvo 780, van die laatste zoek ik nog een schaalmodel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Hoe ver gaat jullie Mustang passie?

Bericht door Craneman »

Vandaag op de Family Day een Mustang-pet gescoord met de tekst 'Mustang' in de goeie kleur :D

Aangezien de shirts en vooral vesten niet in mijn maat aanwezig waren, vrees ik dat ik binnenkort mijn garderobe eens moet gaan actualiseren in België.

Ik ga winkelen nog leuk vinden zo :lol:
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Hoe ver gaat jullie Mustang passie?

Bericht door 1967coupe »

Ik heb nog wel wat mustangshirts maar ik kon niet veel meenemen :censored:
trouwens ook niet aan gedacht want ik had iets anders aan mijn hoofd
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Plaats reactie

Terug naar “Member's Koffiecorner”