handelaar in Aken

Bijna alles is bespreekbaar. Hou het netjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pmadelis
Berichten: 55
Lid geworden op: di 26 mei, 2015 19:51
Locatie: Sittard-Geleen

handelaar in Aken

Bericht door pmadelis »

Hallo,

ik ben op zoek naar mijn eerste mustang 1967. Ben al een hele tijd aan het zoeken en er staat her en der wel wat aardigs...

Mijn vraag of iemand ervaring heeft met een handelaar uit Aken, Duitsland die heet "US CAR ONE"...

Ik ben er nu een paar keer geweest, in principe een goed gevoel eraan over gehouden maar wellicht dat iemand er nog iets over kan zeggen.

Hij heeft redelijk goede tot zeer goede wagens staan, moet alleen uitzoeken hoe dat importeren in zijn werk gaat...

Gr, Patrick
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: handelaar in Aken

Bericht door Aron66 »

Mooie zaak zo te zien, en zo kortbij. Ik had er nog nooit van gehoord. Dus ik kan ook geen advies geven mbt het bedrijf.

Succces!
capri v8 driver
Berichten: 868
Lid geworden op: zo 16 nov, 2008 20:15
Locatie: limburg

Re: handelaar in Aken

Bericht door capri v8 driver »

pmadelis schreef:Hallo,

moet alleen uitzoeken hoe dat importeren in zijn werk gaat...

Gr, Patrick
Invoeren stelt niet zo veel voor als je alle papieren hebt van de auto. Je moet via de site van het RDW een afspraak maken en de gegevens invullen. Je kunt dan ook gelijk een 1 dags kenteken aanvragen voor het geval je naar de keuringsstation wilt rijden. In jou geval zal dat het keuringsstation in Elsloo worden.

Wat mij wel opgevallen is toen ik er de vorige week was om mijn daily ride in te voeren, is dat oldtimers nu veel strenger gecontroleerd worden dus zorg dat alles in orde is.
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: handelaar in Aken

Bericht door Craneman »

Het voordeel is dan wel dat hij al een Tüv-keuring heeft gehad en de RDW hem dan zo kan overnemen. Of is dat met oldtimers niet?
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Gebruikersavatar
pmadelis
Berichten: 55
Lid geworden op: di 26 mei, 2015 19:51
Locatie: Sittard-Geleen

Re: handelaar in Aken

Bericht door pmadelis »

TUV heeft deze niet gehad. Is zo geïmporteerd uit de US en niet langs de duitse keuring geweest....het kan wel maar kost me enkele 100 euro's extra...en dan vervolgens importeren en langs de RDW...daar nog eens betalen...De wagen is wel al zover in orde gemaakt dat hij zo naar de keuring toe kan, dus aangepaste koplampen, KM teller sticker erover geplakt van Mph naar KM/uur...en andere zaken..

Dus ik dacht, kopen....de grens over laten brengen en dan langs RDW, APK,Douane....volgens alle verhalen zou het niet zo moeilijk moeten zijn.

Zijn er nog tips en truuks bij het invullen van de BPM formulieren?? en hoe zit het met zo'n oldtimer kentekenplaat??
Plaats reactie

Terug naar “Member's Koffiecorner”