Hallo,
ik ben op zoek naar mijn eerste mustang 1967. Ben al een hele tijd aan het zoeken en er staat her en der wel wat aardigs...
Mijn vraag of iemand ervaring heeft met een handelaar uit Aken, Duitsland die heet "US CAR ONE"...
Ik ben er nu een paar keer geweest, in principe een goed gevoel eraan over gehouden maar wellicht dat iemand er nog iets over kan zeggen.
Hij heeft redelijk goede tot zeer goede wagens staan, moet alleen uitzoeken hoe dat importeren in zijn werk gaat...
Gr, Patrick
handelaar in Aken
- Aron66
- Retired Moderator
- Berichten: 3907
- Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
- Locatie: Mestreech
- Contacteer:
Re: handelaar in Aken
Mooie zaak zo te zien, en zo kortbij. Ik had er nog nooit van gehoord. Dus ik kan ook geen advies geven mbt het bedrijf.
Succces!
Succces!
-
- Berichten: 868
- Lid geworden op: zo 16 nov, 2008 20:15
- Locatie: limburg
Re: handelaar in Aken
Invoeren stelt niet zo veel voor als je alle papieren hebt van de auto. Je moet via de site van het RDW een afspraak maken en de gegevens invullen. Je kunt dan ook gelijk een 1 dags kenteken aanvragen voor het geval je naar de keuringsstation wilt rijden. In jou geval zal dat het keuringsstation in Elsloo worden.pmadelis schreef:Hallo,
moet alleen uitzoeken hoe dat importeren in zijn werk gaat...
Gr, Patrick
Wat mij wel opgevallen is toen ik er de vorige week was om mijn daily ride in te voeren, is dat oldtimers nu veel strenger gecontroleerd worden dus zorg dat alles in orde is.
Re: handelaar in Aken
Het voordeel is dan wel dat hij al een Tüv-keuring heeft gehad en de RDW hem dan zo kan overnemen. Of is dat met oldtimers niet?
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Re: handelaar in Aken
TUV heeft deze niet gehad. Is zo geïmporteerd uit de US en niet langs de duitse keuring geweest....het kan wel maar kost me enkele 100 euro's extra...en dan vervolgens importeren en langs de RDW...daar nog eens betalen...De wagen is wel al zover in orde gemaakt dat hij zo naar de keuring toe kan, dus aangepaste koplampen, KM teller sticker erover geplakt van Mph naar KM/uur...en andere zaken..
Dus ik dacht, kopen....de grens over laten brengen en dan langs RDW, APK,Douane....volgens alle verhalen zou het niet zo moeilijk moeten zijn.
Zijn er nog tips en truuks bij het invullen van de BPM formulieren?? en hoe zit het met zo'n oldtimer kentekenplaat??
Dus ik dacht, kopen....de grens over laten brengen en dan langs RDW, APK,Douane....volgens alle verhalen zou het niet zo moeilijk moeten zijn.
Zijn er nog tips en truuks bij het invullen van de BPM formulieren?? en hoe zit het met zo'n oldtimer kentekenplaat??