Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Aanbod van wagens die beschikbaar zijn voor feesten en/of partijen

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
prezalee
Berichten: 4
Lid geworden op: za 18 apr, 2015 23:57

Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door prezalee »

Beste Forumleden,

Mijn naam is Léon Norbart. Ik ben 46 jaar oud, getrouwd, heb twee kinderen en ben woonachtig in het mooie Nieuwerkerk aan den IJssel.
Zelf ben ik helaas niet in het bezit van een Ford Mustang, maar ik vind het wel de mooiste klassieker die er is. Vooral het model van eind jaren zestig! Gelukkig kom ik die nog geregeld tegen op de Nederlandse wegen!

Wat ik aan jullie zou willen vragen is het volgende.
Onze dochter heeft donderdag 23 april aanstaande haar examenfeest in het Zalmhuis te Rotterdam, randje Capelle aan den IJssel. Het leek ons leuk om haar, samen met haar vriend, op een speciale manier daar af te laten zetten. Nu geeft onze dochter totaal niet om auto's, maar twee modellen vindt ze mooi en dat zijn een Ford Mustang (oude model) en een Chrysler 300C. (Lijken ook erg op elkaar hè haha)
Wij zijn in eerste instantie naar Chryslers gaan kijken op het internet, maar vinden het huren van zo'n ding, voor enkel en alleen een ritje van zo'n 10 kilometer zonde van het geld. Uiteindelijk zijn wij terecht gekomen bij een taxibedrijf die zo'n Chrysler 300C heeft rijden en die kan ik voor aanstaande donderdag vastleggen. Maar nu wilde ik toch nog even via via gaan kijken of het mogelijk is om voor aanstaande donderdagavond een Ford Mustang te regelen en zo ben ik bij dit forum terecht gekomen. Mijn vraag is dus of er een van jullie bereid is om donderdag 23 april onze dochter en haar vriend van Nieuwerkerk aan den IJssel te brengen naar het Zalmhuis in Rotterdam, grens Capelle aan den IJssel. Ik zou het, als het kan, wel zo spoedig mogelijk willen weten want anders zet ik die Chrysler taxi vast, voordat die weg is en we straks helemaal niks hebben.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Léon Norbart
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door Mack »

Geen oud model maar ik kan je wel een ritje met mijn auto aanbieden. Valt zeker op vanwege de kleur en klinkt goed 8)

Ik woon in Lombardijen dus praktisch om de hoek.

Afbeelding
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
prezalee
Berichten: 4
Lid geworden op: za 18 apr, 2015 23:57

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door prezalee »

Heel erg attent dat je zo snel reageert en hele mooie auto,maar ik denk dat onze dochter liever zo'n oud model heeft, maar ik ga het haar zeker vragen vanavond!!!
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door Mack »

Prima, ik hoor het wel.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Mustang Den Haag
Berichten: 4071
Lid geworden op: di 19 apr, 2005 15:08

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door Mustang Den Haag »

Afbeelding
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door Ando »

'Vroeger' waren er relatief veel 'oude' Mustangs in Capelle a/d IJssel. In mijn wijk (met veel garageboxen) stonden er destijds zelfs zeven. Ik weet nog zo twee 65-66 modellen te staan (een cabrio en een coupe) maar geen van beiden zijn hier (nog) actief op het forum. Ook zo even geen idee hoe ik deze mensen zou moeten bereiken en of ze het willen doen... Mijn Mustang rijdt nu in Munchen, dat gaat het vast niet worden. :D
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
Mustang Den Haag
Berichten: 4071
Lid geworden op: di 19 apr, 2005 15:08

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door Mustang Den Haag »

Ando schreef:'Vroeger' waren er relatief veel 'oude' Mustangs in Capelle a/d IJssel. In mijn wijk (met veel garageboxen) stonden er destijds zelfs zeven. Ik weet nog zo twee 65-66 modellen te staan (een cabrio en een coupe) maar geen van beiden zijn hier (nog) actief op het forum. Ook zo even geen idee hoe ik deze mensen zou moeten bereiken en of ze het willen doen... Mijn Mustang rijdt nu in Munchen, dat gaat het vast niet worden. :D
mijn is uit 73 dus veel PK" s :wink: nog...
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door Ando »

Mustang Den Haag schreef:
Ando schreef:'Vroeger' waren er relatief veel 'oude' Mustangs in Capelle a/d IJssel. In mijn wijk (met veel garageboxen) stonden er destijds zelfs zeven. Ik weet nog zo twee 65-66 modellen te staan (een cabrio en een coupe) maar geen van beiden zijn hier (nog) actief op het forum. Ook zo even geen idee hoe ik deze mensen zou moeten bereiken en of ze het willen doen... Mijn Mustang rijdt nu in Munchen, dat gaat het vast niet worden. :D
mijn is uit 73 dus veel PK" s :wink: nog...
Als je maar niet van de dijk vliegt Rob.... :(
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
prezalee
Berichten: 4
Lid geworden op: za 18 apr, 2015 23:57

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door prezalee »

Beste forumleden,

Bedankt voor jullie reacties, maar om niet het risico te lopen om straks met lege handen te staan heb ik toch maar
de zwarte Chrysler 300C taxi voor onze dochter vastgelegd. Haar examenfeest is namelijk aanstaande donderdag al.

Nogmaals dank voor jullie reacties en het meedenken!!

Met vriendelijke groet,
Léon
Gebruikersavatar
Mustang Den Haag
Berichten: 4071
Lid geworden op: di 19 apr, 2005 15:08

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door Mustang Den Haag »

prezalee schreef:Beste forumleden,

Bedankt voor jullie reacties, maar om niet het risico te lopen om straks met lege handen te staan heb ik toch maar
de zwarte Chrysler 300C taxi voor onze dochter vastgelegd. Haar examenfeest is namelijk aanstaande donderdag al.

Nogmaals dank voor jullie reacties en het meedenken!!

Met vriendelijke groet,
Léon
Chrysler 300C :(
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
prezalee
Berichten: 4
Lid geworden op: za 18 apr, 2015 23:57

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door prezalee »

Ja sorry, een Chrysler. :)
Naast de Ford Mustang vindt onze dochter dat ook een mooie auto.
Smaken verschillen hè..... :wink:
1965coupe
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 16 okt, 2009 22:13

Re: Ford Mustang voor ritje naar examenfeest

Bericht door 1965coupe »

Léon,

Lees dit helaas nu pas.

Heb u een privebericht gezonden, helaas heeft u geen tel nr of mailadres achtergelaten.
Kan u van dienst zijn met een Mustang van uw keuze...

gr Peter
Plaats reactie

Terug naar “verhuur voor feesten en partijen”