Ford mustang verhuur

Aanbod van wagens die beschikbaar zijn voor feesten en/of partijen

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
darkangel456
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 jan, 2016 22:16

Ford mustang verhuur

Bericht door darkangel456 »

Beste mede forum leden.

Had even een vraag puur uit onderzoek of er wel mensen zijn die dit doen.
Ben opzoek naar iemand of verhuur bedrijven die hun ford mustang (GT/Shelby) bouwjaar vanaf 2006 verhuren voor 24/48 uur.

Wil namelijk een vriend van mij verassen door samen met hem te gaan rijden. (zonder chauffeur dus)
Dit natuurlijk tegen vergoeding van 24 uur & €? p/km vergoeding.

Zijn er mensen die me hierbij kunnen helpen of zelf dit misschien doen?
Zou hier erg mee geholpen zijn.


Grtj
Gebruikersavatar
Jiggy
Donateur 2014
Berichten: 382
Lid geworden op: za 07 jun, 2014 05:49
Locatie: omg. Breda / Roosendaal

Re: Ford mustang verhuur

Bericht door Jiggy »

24/48 uur zonder chauffeur gaat moeilijk worden, ik ken eigenlijk niemand (ook geen verhuurbedrijven) die je dit type auto voor 24/48 uur gaan geven zonder chauffeur. Begeleid rijden kan vaak wel (met iemand ernaast).
Niemand gaat vrijwillig dit type auto afstaan om 24/48 uur te laten mishandelen (no offense, ik impliceer niet dat je auto's mishandelt :) maar je begrijpt vast wat ik bedoel), en als die iemand er wel is ga je diep in de buidel moeten tasten.
Er zijn wel uitzonderingen waar je een dag zonder chauffeur kan huren, maar dan worden je opties beperkter en dat zijn meestal de classic modellen. Onder een dag word vaak ook verstaan 's ochtends tot einde dag, 24/48 is wel erg lang.

De vraag is of het uberhaupt haalbaar is om dit 24/48 uur te doen, je moet vaak sowieso toch denken aan rond de 100euro/uur...ex allerlei toeslagen (auto halen/brengen, kilometerprijs).
Wat vaak wel kan is een soort 'birthdaypack', paar uur de auto (met chauffeur), en ook een stuk begeleid rijden.
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Ford mustang verhuur

Bericht door Aron66 »

http://www.musclecar-verhuur.nl Zo te zien zelf rijden voor zo lang als je wilt...
Gebruikersavatar
Jiggy
Donateur 2014
Berichten: 382
Lid geworden op: za 07 jun, 2014 05:49
Locatie: omg. Breda / Roosendaal

Re: Ford mustang verhuur

Bericht door Jiggy »

Aron66 schreef:http://www.musclecar-verhuur.nl Zo te zien zelf rijden voor zo lang als je wilt...
"Daarnaast is het mogelijk om 1 uur ZELF te rijden in 1 van onze wagens. U kunt dit doen voor een bedrag van
€ 175,00 . In verband met de verzekering is er tijdens de gehele rit een ervaren chauffeur aanwezig."

zeg ik, diep in de buidel tasten ;)
100 euro/uur of 175 euro / uur om zelf te kunnen rijden (MET chauffeur ernaast).
Prijzig cadeau...24x175 euro= 4200 euro
en de kans dat je die auto echt 'meekrijgt' voor een aantal uur zonder iemand van het verhuurbedrijf erbij is bijna 0, lijkt me sowieso verzekeringstechnisch een hele uitdaging bij dit soort auto's.
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5300
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Ford mustang verhuur

Bericht door Neko- »

Destijds werden er twee Mustangs door Hertz op Schiphol verhuurd, ale enige twee in Europa bij Hertz. Ik meen mij te herinneren dat er destijds 250 euro per dag voor gevraagd werd, met een minimum van 3 dagen. Waarschijnlijk om pedaal-riddertjes voor te zijn. Geen idee of ze die autos nog steeds hebben...
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
Shelby GT-H
Site Admin
Berichten: 1878
Lid geworden op: wo 11 nov, 2009 22:45
Locatie: Kop van N-H
Contacteer:

Re: Ford mustang verhuur

Bericht door Shelby GT-H »

Neko- schreef:Destijds werden er twee Mustangs door Hertz op Schiphol verhuurd, ale enige twee in Europa bij Hertz. Ik meen mij te herinneren dat er destijds 250 euro per dag voor gevraagd werd, met een minimum van 3 dagen. Waarschijnlijk om pedaal-riddertjes voor te zijn. Geen idee of ze die autos nog steeds hebben...
Nope, beide auto's zijn verkocht.
Groet,

Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Ford mustang verhuur

Bericht door Eric »

Hier verhuren ze een S197 GT voor 300 euro per dag:

http://www.carrentaleurope.nl/voertuigen
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Ford mustang verhuur

Bericht door Craneman »

Weet niet of hij nog bestaat, maar Trouwtoer in Dordrecht heeft een '05 GT. Inmiddels alweer voorzien van vele mod's.

Ik heb hem vrijdags 's middags gehaald en op zondagavond terug gebracht. Hele weekend voor mezelf gehad.

Randy
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Gebruikersavatar
Pierewaai
Berichten: 94
Lid geworden op: za 16 nov, 2013 22:12

Re: Ford mustang verhuur

Bericht door Pierewaai »

Google is your friend. Maar wellicht is dat de reden van je vraag hier. Het kost je veel geld.

Mijn vrouw (fotografe) doet vooral bruidsreportages en wij krijgen dan ook regelmatig de vraag of men de mustang mag lenen.
Logische vraag aangezien de Mustang onder de carport staat en niet te missen is als je bij ons aanbelt.

Maar er zijn ook sommige die vragen of ze de auto dan voor 3 dagen mogen lenen......
Denkt men dat wij een steekje los hebben.......

Of wel helemaal eens met Jiggy.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zijn Mustang uitleent en al helemaal niet zonder toezicht voor zo'n lange periode.

Maar je hebt anders https://www.snappcar.nl/auto-huren/auto ... ced419d71e

Greetz.
Plaats reactie

Terug naar “verhuur voor feesten en partijen”