Gezocht: Een Mustang om mijn bruiloft perfect te maken

Aanbod van wagens die beschikbaar zijn voor feesten en/of partijen

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Hèlen
Berichten: 3
Lid geworden op: di 13 sep, 2016 22:00

Gezocht: Een Mustang om mijn bruiloft perfect te maken

Bericht door Hèlen »

Beste Mustang-liefhebbers,

Ik zal mijzelf even kort voorstellen; mijn naam is Hèlen, 22 jaar oud. Ik ben ook een Mustang-liefhebber! Jaren geleden is mijn liefde voor de Ford Mustang begonnen toen ik een poster van Eleanor zag, van "Gone In 60 Seconds". Sindsdien, wanneer ik een Mustang zie rijden stralen mijn ogen en wanneer ik het geronk van een V8 hoor, gaat mijn hart sneller kloppen. Ik krijg regelmatig verbaasde maar enthousiaste reacties omdat ik een vrouw ben. Maar ik kan het gewoon niet helpen! :D

Nu heb ik een dringende vraag aan jullie. Ik ben van plan om in februari 2017 te gaan trouwen. Nu zou het fantastisch zijn als ik mijn droomauto op mijn bruiloft mag hebben... Maar dat is nog niet zo makkelijk. Mijn partner en ik zouden namelijk graag zélf de Mustang willen besturen, zonder chauffeur. Ook de kosten proberen wij te drukken; wij hebben nu eenmaal niet veel geld maar willen graag bij elkaar zijn en gaan trouwen. Maar, mijn droomauto mag daar eigenlijk niet bij missen :) Dat zou namelijk de bruiloft voor mij perfect maken!

Mijn droomauto ziet er als volgt uit:

Merk & Model: Ford USA Mustang
Carrosserie: Coupé
Bouwjaar: 2007
Motor: V8
Kleur: Grijs/Antraciet/Zilver (Eleanor look-a-like :) )


Het mooiste zou zijn een Mustang die het dichtst aan de bovenstaande omschrijving voldoet maar ik begrijp dat dat niet haalbaar is.

Ik ben ontzettend benieuwd of en wie er bereid is zijn/haar Mustang 'te verhuren' voor onze bruiloft. Graag ontvang ik zo snel als mogelijk de eventuele reacties, omdat mijn vriend en ik het liefst volgend weekend een beslissing willen nemen en een keuze maken... Omdat de datum van de bruiloft dichterbij komt en er nog van alles geregeld moet worden. (Dit is afhankelijk van de locatie van de Mustang)

Alvast ontzettend bedankt voor het mee denken, ik waardeer dit enorm! :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Hèlen
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Gezocht: Een Mustang om mijn bruiloft perfect te maken

Bericht door Mustang24 »

Hèlen schreef: (Dit is afhankelijk van de locatie van de Mustang)
Is het niet afhankelijk van de locatie van de bruiloft ?

:roll:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Gezocht: Een Mustang om mijn bruiloft perfect te maken

Bericht door Swordfish79 »

ik zou eens met deze gaan babbelen

http://link.marktplaats.nl/m1065054149
Hèlen
Berichten: 3
Lid geworden op: di 13 sep, 2016 22:00

Re: Gezocht: Een Mustang om mijn bruiloft perfect te maken

Bericht door Hèlen »

@ Mustang24,

Normaal gesproken zou dat de volgorde zijn maar mijn vriend woont in Limburg en ik in Rotterdam. Stel dat wij ergens een Mustang kunnen huren en het zou ons geld schelen om daar in de buurt te trouwen, dan doen wij dat :)

@Swordfish79,

Bedankt!
Gebruikersavatar
ActionHank
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 11 feb, 2009 12:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Gezocht: Een Mustang om mijn bruiloft perfect te maken

Bericht door ActionHank »

Is dit iets:
HTTP://www.mustang-rijden.nl en dan de grijze grande uit 1973. Qua prijs kan ik wel iets doen
Trotse eigenaar van een 1973 Mustang Grande.
Oprichter van www.mustang-rijden.nl, ontwikkeld om dromen waar te maken!
Adviseur bij Saarloos Advies, verkoop en marketing advies voor de zzp'er en MKB'er.
Hèlen
Berichten: 3
Lid geworden op: di 13 sep, 2016 22:00

Re: Gezocht: Een Mustang om mijn bruiloft perfect te maken

Bericht door Hèlen »

@ActionHank,

De Grande is ook een plaatje. Alleen ben ik toch meer opzoek richting het model tussen 2005 en 2009.. Wel hartelijk dank voor het aanbod! :D
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Gezocht: Een Mustang om mijn bruiloft perfect te maken

Bericht door Craneman »

Ik heb 3 jaar geleden een zwarte '05 GT gehuurd in Dordrecht. Bij Trouwtoer. Maar ik weet niet of die auto nog verhuurd wordt of inmiddels is verkocht, want de eigenaar ging hem flink upgraden.

Randy
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Plaats reactie

Terug naar “verhuur voor feesten en partijen”