Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Aanbod van wagens die beschikbaar zijn voor feesten en/of partijen

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Iwin23
Berichten: 3
Lid geworden op: di 22 aug, 2017 13:51

Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Bericht door Iwin23 »

Hallo allemaal,
Gisteravond heb ik gehoord dat de Mustang die ik gereserveerd had voor mijn bruiloft op 16 september 2017 die dag verhuurd is aan een ander.
Ik zit nu met een groot probleem aangezien ik mezelf en m'n aanstaande vrouw graag in een mooie Mustang had zien rijden die dag.
Heeft iemand op dit forum een Mustang uit 66 of 67 liefst wit, zilver of blauw die wij die dag kunnen huren?
Wij zouden er enorm mee geholpen zijn.
edgar
Retired Moderator
Berichten: 2905
Lid geworden op: do 10 jun, 2004 20:05
Locatie: -6 NAP

Re: Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Bericht door edgar »

Waar, tijdstip, evnt vergoeding.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Iwin23
Berichten: 3
Lid geworden op: di 22 aug, 2017 13:51

Re: Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Bericht door Iwin23 »

Ah natuurlijk. Nou ik wil er graag van Utrecht naar Oudewater mee rijden. Zeg dat ik hem minimaal van 13:00 tot 18:00 nodig heb. Als het langer kan dan graag want ik zou hem ook eerder kunnen ophalen en de volgende dag terug kunnen brengen als dat mogelijks is. Vergoeding vind ik lastig om te bepalen. Online loopt het behoorlijk uiteen van 340 voor een heel weekend tot 550 voor een dagdeel. Zeg t maar.
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Bericht door Swordfish79 »

En je verwacht echt dat mensen hun ziel en zaligheid die in de tienduizenden euro's loopt wel aan jou verhuren voor 500 euro? en er dan ook nog zelf in rijden. En dan 500 euro te duur vinden.

Gewoon naar meijers gaan in Utrecht. daar de euro's neer leggen voor de huur. en als je aanstaande gaat zeuren over de kosten. Dan zeg je gewoon. Jij die jurk ik die auto. :lol:
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Er zijn een aantal bezitters die hun Mustang verhuren, sommige met chauffeur, bij sommige mag je zelf rijden.
Deze bezitters staan bovenin: http://www.dmff.nl/viewforum.php?f=114
Heb je daar al contact mee opgenomen ?
Er is er zelfs 1 in de regio Utrecht: http://www.dmff.nl/viewtopic.php?f=114&t=26190
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Iwin23
Berichten: 3
Lid geworden op: di 22 aug, 2017 13:51

Re: Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Bericht door Iwin23 »

Nou het probleem is niet zozeer de kosten, maar meer de beschikbaarheid. Ik heb zo'n beetje alle verhuurders die in Google kon vinden geprobeerd, maar omdat het nu zo kort dag is er weinig beschikbaar. Dat zijn ook verhuurders bij die op dit forum te vinden zijn overigens.
Gelukkig heb ik gisteren reactie gekregen over een auto die toch beschikbaar is en ik denk daar gebruik van te gaan maken.
Bedankt!
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Bericht door peer »

Swordfish79 schreef:En je verwacht echt dat mensen hun ziel en zaligheid die in de tienduizenden euro's loopt wel aan jou verhuren voor 500 euro? en er dan ook nog zelf in rijden. En dan 500 euro te duur vinden.

Gewoon naar meijers gaan in Utrecht. daar de euro's neer leggen voor de huur. en als je aanstaande gaat zeuren over de kosten. Dan zeg je gewoon. Jij die jurk ik die auto. :lol:

Ik denk het tegenovergestelde, ik denk dat er genoeg mensen zijn die wel wat geld willen verdienen aan de toch al zo dure hobby.
En met ziel en zaligheid zal het wel meevallen, de meeste brengen hem met een zak geld naar de garage en hopen dat hij goed terug komt.

Mijn mustang heeft bij verschillende huwelijke een rol gespeeld over het algemeen gaan ze daar een stuk netter met de auto om dan ikzelf.
Mitch
Berichten: 1539
Lid geworden op: za 16 okt, 2010 10:20
Locatie: De Maasdijk, Westland

Re: Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Bericht door Mitch »

Voor mij is het puur dat de verzekering het niet goed vind als ik hem voor de verhuur uitleen.

Zal vast wel kunnen op een of andere manier maar zal je denk fors meer premie betalen.

Het is wel erg leuk een bruiloft rijden! Al die blije mensen, love it!
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 1221
Lid geworden op: zo 09 nov, 2008 20:15
Locatie: Rotterdam

Re: Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Bericht door Vincent »

Mitch schreef:Voor mij is het puur dat de verzekering het niet goed vind als ik hem voor de verhuur uitleen.

Zal vast wel kunnen op een of andere manier maar zal je denk fors meer premie betalen.

Het is wel erg leuk een bruiloft rijden! Al die blije mensen, love it!
Je kan wel verhuren maar dan moet jij de bestuurder zijn :-)
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
Mitch
Berichten: 1539
Lid geworden op: za 16 okt, 2010 10:20
Locatie: De Maasdijk, Westland

Re: Mustang 66,67 gezocht voor trouwen 16 september

Bericht door Mitch »

Vincent schreef:
Mitch schreef:Voor mij is het puur dat de verzekering het niet goed vind als ik hem voor de verhuur uitleen.

Zal vast wel kunnen op een of andere manier maar zal je denk fors meer premie betalen.

Het is wel erg leuk een bruiloft rijden! Al die blije mensen, love it!
Je kan wel verhuren maar dan moet jij de bestuurder zijn :-)
Ja dat is idd geen probleem en mega leuk. Maar bedoelde iemand rijden in mijn auto. :D
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
Plaats reactie

Terug naar “verhuur voor feesten en partijen”