USB-audio

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarzanneke
Berichten: 19
Lid geworden op: za 05 dec, 2015 18:50

USB-audio

Bericht door tarzanneke »

Hallo,

Ik heb een vraagje ivm de audio-software in de 2015.
Het gaat hier over een Usb-stick waar ongeveer 150 audio-albums opstaan.
Nu is het mijn bedoeling om die allemaal random door elkaar af te spelen, en dit in gerangschikt volgens de titel van het nummer.
Bij mijn vorige stick, waar ik ook ongeveer een 140 albums op had gezet, werkte dit prima. Ik heb waarschijnlijk wat liggen spelen
met die afspeelopties, waar weet echt niet meer hoe ik het gedaan had.

Kan iemand mij helpen aub? Alvast bedankt.
Ecoboost 2015 Convertible ROUSH
fvdw
Berichten: 158
Lid geworden op: za 09 jan, 2016 11:05

Re: USB-audio

Bericht door fvdw »

Kies "shuffle" in settings voor usb (kies entertainment en kies vervolgens usb in entertainment window om deze optie te kunnen instellen)
Fastback Ecoboost model 2016 magnetic
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: USB-audio

Bericht door Eric »

Met shuffle krijg je juist alles volledig random door elkaar, dat lijkt me wat anders dan alle individuele tracks van die 140 albums afspelen in alfabetische volgorde van tracknaam.

Dat kan het systeem overigens wel gewoon: Kies je vanuit het hoofdmenu van media eerst voor de bron (dus jouw usb stick in dit geval), dan rechts onder voor 'Doorzoeken', dan voor 'Muziek' en dan voor 'Nummers' (2e keuze van onderen).

Voorwaarde om dit te laten werken is dat de 'track' ID in alle mediabestanden correct is gevuld. Het systeem leest die informatie namelijk uit de ID3 tags en niet uit de bestandsnamen. Maar als het eerder al wel werkte dan zal dat waarschijnlijk wel in orde zijn.
Gebruikersavatar
tarzanneke
Berichten: 19
Lid geworden op: za 05 dec, 2015 18:50

Re: USB-audio

Bericht door tarzanneke »

Inderdaad, helemaal correct, Eric.

Op de een of andere manier had ik het ondertussen opnieuw gevonden.
En 'Shuffle' moest ik wel degelijk op uit zetten.

Het werkt nu opnieuw zoals ik het wil.

Bedankt, jongens.
Ecoboost 2015 Convertible ROUSH
fvdw
Berichten: 158
Lid geworden op: za 09 jan, 2016 11:05

Re: USB-audio

Bericht door fvdw »

Het gaat hier over een Usb-stick waar ongeveer 150 audio-albums opstaan.
Nu is het mijn bedoeling om die allemaal random door elkaar af te spelen, en dit in gerangschikt volgens de titel van het nummer.
Ik heb het gelezen als dat het juist de bedoeling was dat ze random door elkaar moesten worden afgespeelt, derhalve "shuffle"
Fastback Ecoboost model 2016 magnetic
Gebruikersavatar
Stefan1991
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 23 jan, 2017 08:03

Re: USB-audio

Bericht door Stefan1991 »

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb ook muziek op een USB gezet maar werkt niet geheel naar behoren. Als ik naar een volgend nummer wil loopt het systeem vast...
Mustang GT Premium 2016, Ruby Red.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: USB-audio

Bericht door Eric »

Stefan, jouw nieuwe auto is een 2016 model, correct? Dan heb jij al Sync3, ipv Sync2 wat wij in de EU modellen nog hebben. Hier wordt Sync3 pas sinds een paar maanden geleverd. Er is dus nog maar een enkeling die er ervaring mee heeft. Sync3 is een compleet ander systeem, dat is gebaseerd op een ander operating systeem en ook de userinterface is anders.

Wat je iig eens zou kunnen proberen is om de ID3 tags van de files te controleren:

www.mp3tag.de

Met dit programma kan dat heel makkelijk en kun je ook meteen correcties aanbrengen indien nodig. De Sync systemen werken alleen optimaal als minimaal je ID tags voor arties, album en title correct en compleet zijn gevuld. Dan kun je ook de spraakbediening gebruiken en bijvoorbeeld zeggen: Play <naam artiest> of Play <naam album> of Play <naam track>.
Gebruikersavatar
Stefan1991
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 23 jan, 2017 08:03

Re: USB-audio

Bericht door Stefan1991 »

Het probleem was het formaat van de USB. Die moet naar MSDOS, (ik had exfat, dat werkte niet helemaal zuiver). Werkt nu helemaal prima!
Mustang GT Premium 2016, Ruby Red.
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: RE: Re: USB-audio

Bericht door Ando »

Stefan1991 schreef:Het probleem was het formaat van de USB. Die moet naar MSDOS, (ik had exfat, dat werkte niet helemaal zuiver). Werkt nu helemaal prima!
Fat32 bedoel je?
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
Stefan1991
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 23 jan, 2017 08:03

Re: USB-audio

Bericht door Stefan1991 »

Ja MS-DOS (FAT32) dus. ExFAT werkt niet helemaal zoals het moet.
Mustang GT Premium 2016, Ruby Red.
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”