Ford mustang fastback 1967

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Ford mustang fastback 1967

Bericht door 1967coupe »

Denk dat het weer eens tijd wordt voor een bezoekje aan de brillenman Emiel. :mrgreen:
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
alextromp55
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 11 apr, 2010 12:21
Locatie: alkmaar

Re: Ford mustang fastback 1967

Bericht door alextromp55 »

En? ondertussen binnen?
naga
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 19 mar, 2017 11:19

Re: Ford mustang fastback 1967

Bericht door naga »

Dit project ga ik volgen! Ik hoop we regelmatige updates krijgen ;)
Roel1988
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 18 dec, 2016 17:24

Re: Ford mustang fastback 1967

Bericht door Roel1988 »

Hey mannen,

Ja sorry van mijn late reactie ben beetje druk geweest(eigen bedrijf) maar kan nu weer lekker verder gaan. Ze is begin maart binnen gekomen en de afgelopen 2 weken heb ik er in totaal pas 12 uurtjes aan kunnen werken ofzo. Ben begonnen met de framerails vervangen aan de voorkant. Links is gedaan en ga nu beginnen met rechts. Zal binnenkort even een paar foto's uploaden van de vorderingen. Al met al viel hij me niet tegen toen die binnen kwam maar toch een paar rotte plekken die je op de foto niet zo gemakkelijk ziet. Gelukkig ging ik er al van uit dat het een project ging worden en het blijft nog te overzien. De meest belangrijke reparaties die ik moet doen zijn de frame rails/cowl links & rechts en wat kleinere dingen. De vloer die er in zit is al eens vervangen door een prutser dus twijfel of ik die er ook maar even uit haal. Hij is verder niet verrot maar pak het liever gelijk goed aan. Iemand ervaring met vervangen van de vloer? Kan je denk snel verkijken op iets wat niet zo ingewikkeld lijkt dus twijfel er nog erg over. Tips zijn natuurlijk welkom :) I'll keep you guy's posted.

Roel
*overigens ga ik binnen nu en een paar maanden waarschijnlijk weer een bestelling plaatmateriaal plaatsen in de US dus als iemand iets nodig heeft wat niet te groot is kunnen we wellicht de transportkosten splitsen
Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 1221
Lid geworden op: zo 09 nov, 2008 20:15
Locatie: Rotterdam

Re: Ford mustang fastback 1967

Bericht door Vincent »

Roel1988 schreef: De vloer die er in zit is al eens vervangen door een prutser dus twijfel of ik die er ook maar even uit haal. Hij is verder niet verrot maar pak het liever gelijk goed aan. Iemand ervaring met vervangen van de vloer? Kan je denk snel verkijken op iets wat niet zo ingewikkeld lijkt dus twijfel er nog erg over. Tips zijn natuurlijk welkom :) I'll keep you guy's posted.

Roel
Ik had ook eerst de vloer gedeeltelijk vervangen maar door het eerdere prutswerk van de vorige eigenaar in de USA toch maar de gehele vloer vervangen.
Was bij mij geen "plug and play" in ieder geval en best wel wat moeten passen en meten enz :oops:
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
Roel1988
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 18 dec, 2016 17:24

Re: Ford mustang fastback 1967

Bericht door Roel1988 »

Hey Vincent,
Thanks voor de tip, ga toch even goed kijken wat ik allemaal nodig heb en hoe goed/slecht die echt is. Als ik dan overtuigd ben neem ik me beslissing wel :) Eerst maar even de framerails afmaken en langzaam naar achter werken. Hoe lang ben jij eigenlijk ongeveer met je vloer bezig geweest?
Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 1221
Lid geworden op: zo 09 nov, 2008 20:15
Locatie: Rotterdam

Re: Ford mustang fastback 1967

Bericht door Vincent »

Roel1988 schreef:Hey Vincent,
Thanks voor de tip, ga toch even goed kijken wat ik allemaal nodig heb en hoe goed/slecht die echt is. Als ik dan overtuigd ben neem ik me beslissing wel :) Eerst maar even de framerails afmaken en langzaam naar achter werken. Hoe lang ben jij eigenlijk ongeveer met je vloer bezig geweest?
Ja je moet kijken of de tunnel nog in redelijke staat is en er nog genoeg goed staal zit om op te lassen.
Was bij mij een gatenkaas helaas.
Heb ongeveer 2 x een middag nodig gehad om de vloer passend te maken en er fatsoenlijk in te lassen.
Bij het passen bleek de vloer net iets te ruim te zitten en we er sleuven in hebben moeten maken om hem er strak in te krijgen.
Je ziet daar van onderen niks van omdat we dit boven de draagbalken gedaan hebben dus ook niet zicht baar is. :D
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
Roel1988
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 18 dec, 2016 17:24

Re: Ford mustang fastback 1967

Bericht door Roel1988 »

Zo het wordt wel tijd om eens wat foto's te uploaden hier :)

Aankomst
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Front frame rail links en rechts
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Dit is wat ik er nu aan heb kunnen doen de afgelopen 4 weken. Heb maar 3 dagen kunnen klussen ofzo maar ben zelf tevreden met het eind resultaat. Nu eerst maar even op vakantie dus ligt voorlopig weer even stil jammer genoeg, had liever thuis gebleven :mrgreen: en lekker door klussen 3 weken lang. Jammer genoeg is er wel een beetje een porrelaar bezig geweest want er zit af en toe wat vast gelast wat niet helemaal op de juiste manier is gegaan. maar ja wat wil je dan verwachten met een 50 jaar oude auto 8) Anyway hoop wat vaker een foto te uploaden maar eerst nog maar even door klussen. Als je interesse hebt kan je altijd even een kijkje nemen op mijn flickr account https://www.flickr.com/photos/delmor/al ... 4218776043
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Ford mustang fastback 1967

Bericht door Mustang24 »

Roel1988 schreef: Afbeelding

Haha... de Belgische driekleur... zwart, geel en rood ! :ok:

Afbeelding
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
67gt500
Donateur 2014
Berichten: 1718
Lid geworden op: di 21 feb, 2006 10:31
Locatie: Wierden (overijssel)
Contacteer:

Re: Ford mustang fastback 1967

Bericht door 67gt500 »

Eleanor is :ok:

Als je nog tijd over hebt in je vakantie kun je mooi wat ideen op doen met onderstaande link :lol:

http://www.dmff.nl/viewtopic.php?t=6013
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”