mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Marchel
Berichten: 745
Lid geworden op: di 11 jul, 2006 13:16
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door Marchel »

Mooie Mustang! Heel veel plezier met deze beauty :)
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Craneman
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 20 feb, 2012 22:10
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door Craneman »

Veel plezier ermee! En bij een rode auto vind ik de rode achterlichten ook mooier :P

Dat is -naast de kosten- ook de reden dat ik bij mijn auto niet voor led-achterlichten heb gekozen, want rood staat nu eenmaal beter in het geheel dan zwart.

Randy
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Gebruikersavatar
flaqo
Berichten: 159
Lid geworden op: za 12 dec, 2015 17:40

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door flaqo »

Mooie bak ! Ga je ook aan meetings meedoen ? wil wel wat 2015+ modellen zien, ik heb ze nog nooit zien rijden helaas :(
Ford Mustang 2006 GT v8 4.6 L / Silver pony

Gr Mike
Gebruikersavatar
bart-himself
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 20 aug, 2010 21:30
Locatie: Larochette Luxemburg
Contacteer:

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door bart-himself »

Mooie Mustang zeg, en wat een mooie kleur rood, in combinatie met die witte strepen, tof !
Veel plezier ermee.
ps nu zul je wel de verlichting moeten aanpassen ??
Mustang model 2017
V8 GT, manueel, Custom Pack GT, en voor de rest nog helemaal standaard.
astron65
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 28 sep, 2016 16:44

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door astron65 »

Er is niks aangepast aan de auto,alleen een mistlicht achter is erbij gekomen voor de rest is het Amerikaans met LED verlichting voor en oranje knipperlicht wat ook blijft branden als het niet knippert en het achter knipperlicht is rood en loopt vanuit het midden naar buiten .
Gebruikersavatar
bart-himself
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 20 aug, 2010 21:30
Locatie: Larochette Luxemburg
Contacteer:

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door bart-himself »

astron65 schreef:Er is niks aangepast aan de auto,alleen een mistlicht achter is erbij gekomen voor de rest is het Amerikaans met LED verlichting voor en oranje knipperlicht wat ook blijft branden als het niet knippert en het achter knipperlicht is rood en loopt vanuit het midden naar buiten .
En dat kwam door de APK ??
Oranje dat bleef branden mocht niet en sequentieel achterlichten ook niet, bij mij toch althans.
Maar wel mooi als jij dat wel mag, want ik zou dat bij de mijne ook wel willen maar dat mag dus niet :( :(
Nog veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken :D
Mustang model 2017
V8 GT, manueel, Custom Pack GT, en voor de rest nog helemaal standaard.
astron65
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 28 sep, 2016 16:44

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door astron65 »

Het ligt natuurlijk waar de Europese goedkeuring is gedaan,elk land heeft weer zijn eigen regels.Daarna kan de rdw de auto niet meer afkeuren denk ik zo.
Gebruikersavatar
CAT
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 29 jul, 2011 08:36
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door CAT »

Lots off fun :ok:
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door Eric »

Het is een veel voorkomend misverstand dat je de verlichting moet aanpassen. Niets van waar, enkel een mistachterlicht moet worden toegevoegd.

En het mooie aan imports is dat je dan gratis de originele tribar dagrijverlichting hebt, 35 watt xenons ipv 25 en de rode sequentiele achterlichten, in plaats van dat je daar een vermogen aan uit moet geven.

Daar staat dan wel weer tegenover dat je een mijlenteller hebt en het ombouwen van je radio en navigatie naar de EU firmware vrij prijzig is.
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door petersdappie »

Niet elke keurmeester is hetzelfde. Dat zou wel moeten zijn. Maar er zijn ook apk regels en blijkt toch dat er meer aanpassingen nodig om de auto erdoor te krijgen. Een apk keurmeester let op meer dingen, paar voorbeelden zijn; oranje zij knippers monteren, oranje stadslichtjes moeten hier wit zijn, xenon zonder sproeiers mag niet, tribars moeten half branden bij richting aangeven, het genoemde mistachterlicht. Goedkeuring voeren van kleine platen anders afkeur. Zomaar wat zaken die moeten deugen. Anders riskeert ieder afkeur. Sequentieel mag wel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
bart-himself
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 20 aug, 2010 21:30
Locatie: Larochette Luxemburg
Contacteer:

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door bart-himself »

petersdappie schreef:Niet elke keurmeester is hetzelfde. Dat zou wel moeten zijn. Maar er zijn ook apk regels en blijkt toch dat er meer aanpassingen nodig om de auto erdoor te krijgen. Een apk keurmeester let op meer dingen, paar voorbeelden zijn; oranje zij knippers monteren, oranje stadslichtjes moeten hier wit zijn, xenon zonder sproeiers mag niet, tribars moeten half branden bij richting aangeven, het genoemde mistachterlicht. Goedkeuring voeren van kleine platen anders afkeur. Zomaar wat zaken die moeten deugen. Anders riskeert ieder afkeur. Sequentieel mag wel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat dacht ik dus ook en heb ik bijna allemaal ook moeten veranderen toen ik de mijne import kreeg.
Witte ipv oranje zijknippers, 150 euro alleen al, heeft me goed geld gekost.
Alleen had ik geen sproeiers nodig voor de xenon, maar zoals je zegt, kan verschillen per keuring.
Mustang model 2017
V8 GT, manueel, Custom Pack GT, en voor de rest nog helemaal standaard.
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door ErwinM »

flaqo schreef:Mooie bak ! Ga je ook aan meetings meedoen ? wil wel wat 2015+ modellen zien, ik heb ze nog nooit zien rijden helaas :(
Waar ga je zoal heen dan? Ik heb afgelopen jaar op aardig wat plekken gestaan. Tot mijn verbazing soms als enige S550.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Gebruikersavatar
flaqo
Berichten: 159
Lid geworden op: za 12 dec, 2015 17:40

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door flaqo »

ErwinM schreef:
flaqo schreef:Mooie bak ! Ga je ook aan meetings meedoen ? wil wel wat 2015+ modellen zien, ik heb ze nog nooit zien rijden helaas :(
Waar ga je zoal heen dan? Ik heb afgelopen jaar op aardig wat plekken gestaan. Tot mijn verbazing soms als enige S550.


Ik woon in Hoofddorp gemeente Haarlemmermeer, maar heb nog geen S550 gezien hier :P En ik ga de volgende Mustang valley bezoeken dit jaar.
Ford Mustang 2006 GT v8 4.6 L / Silver pony

Gr Mike
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door ErwinM »

flaqo schreef:Ik woon in Hoofddorp gemeente Haarlemmermeer, maar heb nog geen S550 gezien hier :P En ik ga de volgende Mustang valley bezoeken dit jaar.
Dan ga je in iedergeval mij en mijn wagen dit jaar zeker zien. Ik woon daar namelijk zo goed als om de hoek.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Zomer65
Berichten: 9
Lid geworden op: di 13 jan, 2015 19:04

Re: mijn nieuwe Mustang via VS-Import

Bericht door Zomer65 »

Mooie wagen, strepen maken het feest compleet. :D
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”