1996 Mustang V6

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stefan
Berichten: 128
Lid geworden op: zo 05 jul, 2009 22:48
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

1996 Mustang V6

Bericht door Stefan »

Vier keer per jaar aan een blad over het mooiste merk werken, maar zelf de autosleutels van een Volvo in het sleutelkastje hebben hangen. Daar wilde ik al een tijdje graag verandering in brengen. Het afgelopen voorjaar heb ik zes andere Mustangs bekeken. Net op het moment dat ik een afspraak wilde maken voor de bezichtiging van nummer zeven, kwam er een bordje verkocht op de auto. Jammer, want een zwarte SN95 had toch wel mijn voorkeur.

Enkele weken later kwam ik opnieuw een zwarte SN95 tegen. Een zwarte, ook voorzien van Flowmasters, dezelfde velgen. Het bleek dat de V6 uit 1996 inmiddels aan een handelaar verkocht was. Nadat ik de handelaar blij wist te maken met de sleutels van mijn Volvo, reed ik een week later naar huis met mijn eerste Mustang.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat was ruim een maand geleden. Inmiddels heb ik via internet een ander setje velgen op de kop weten te tikken en bleek een goede poetsbeurt hard nodig. Onder al het stof kwam er toen nog een mooie auto vandaan :)

Afbeelding
Afbeelding
Hoofdredacteur Pony Corral - Team Mustang Center Nederland
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: 1996 Mustang V6

Bericht door 1967coupe »

Mooi model :mrgreen:

Hopelijk heb ik binnenkort ook zo'n set velgen maar dan in zwart!

Ga je nog wat veranderen aan koplampen en achterlichten? Ik vind de liggende niet echt bij een mustang horen. Ben al aan het kijken voor staande...

Have fun

Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: 1996 Mustang V6

Bericht door Eric »

Als ik het goed heb jouw aanwinst de ex van mede forumlid Freek Hammink. Daarna is hij volgens mij bij een ander forumlid terecht gekomen en nu dus bij jou.

Zo zag hij er in een grijs verleden ooit uit:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefan
Berichten: 128
Lid geworden op: zo 05 jul, 2009 22:48
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Re: 1996 Mustang V6

Bericht door Stefan »

Eric schreef:Als ik het goed heb jouw aanwinst de ex van mede forumlid Freek Hammink. Daarna is hij volgens mij bij een ander forumlid terecht gekomen en nu dus bij jou.

Zo zag hij er in een grijs verleden ooit uit:
Ik heb inderdaad al contact gehad met Freek! Die heeft me een heel album met foto's gestuurd en een onderhoudsverleden toen hij in zijn bezit was. Waren destijds mooie updates, alleen begreep dat de nieuwe eigenaar hem weer helemaal standaard wilde maken. Vandaar dat 'ie o.a. ook weer op andere velgen stond.

1967coupe schreef:Mooi model :mrgreen:

Hopelijk heb ik binnenkort ook zo'n set velgen maar dan in zwart!

Ga je nog wat veranderen aan koplampen en achterlichten? Ik vind de liggende niet echt bij een mustang horen. Ben al aan het kijken voor staande...

Have fun

Rene
Eerst wat spuitwerk aan de voorkant laten doen, dan ziet 'ie er optisch alweer een stuk beter uit :mrgreen:. Kan de hele to-do-lijst wel in een paar maanden afvinken, maar dan heb ik straks niets meer te klussen :lol:. Achterlichten houd ik, de koplampen wil ik t.z.t. wel gaan vervangen, zit vocht in
Hoofdredacteur Pony Corral - Team Mustang Center Nederland
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: 1996 Mustang V6

Bericht door 72grande »

Mooi Stefan! Over smaken kun je het lang hebben, maar wat mij betreft moet je nooit iets van een auto proberen te maken wat het niet is; die liggende achterlichten horen er op en zijn zo Amerikaans als je het maar kunt verzinnen. Laten zitten :wink:
Marc
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Re: 1996 Mustang V6

Bericht door 78ghiaT5 »

proficiat met de aankoop. en ik ben het eens met Marc: laten zitten die liggers. er zijn er al veel met staande achterlichten. fraai, glimmend karretje trouwens!

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Robvandorst
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 20 jul, 2015 20:01

Re: 1996 Mustang V6

Bericht door Robvandorst »

Beetje laat, maar gefeliciteerd met je aankoop! Ik ben de vorige eigenaar, helaas vanwege dure reparaties en een andere woning gekocht, besloten afstand te doen van deze auto. Ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven. Ikzelf veel te kort :roll:
Mustang 3.8 V6 '95
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”