Mustang cabrio 2017

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
ronniev
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 25 jun, 2017 09:08

Mustang cabrio 2017

Bericht door ronniev »

Ik mocht er even in rijden........ :-)

Verliefd op de Mustang was ik al, maar nu helemaal.
Ben dan ook serieus aan het rondneuzen voor een model met automaat van rond bouwjaar 2008.
Budget tussen 10.000 en 15.000.
Maar voor ik tot aanschaf over ga hoop ik hier op het forum wat wijzer te worden over onderhoudskosten en betrouwbaarheid van deze auto's.
Met andere woorden blijft het betaalbaar bij dagelijks gebruik?
Is er in de buurt van Geleen (Limburg) een kenner die eventueel ook onderhoud doet?

Groet, Ron

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Mustang cabrio 2017

Bericht door Eric »

Welkom Ronnie

Met de betrouwbaarheid van de vorige generatie zit het over het algemeen wel goed, bij een auto die tegen de 10 jaar aan loopt is de onderhoudshistorie, de schadehistorie en hoe de vorige eigenaren er mee zijn omgegaan veel belangrijker. Als je de tijd hebt zou je eens binnen de liefhebbersschare rond kunnen kijken of iemand iets wil verkopen. Kom bv eens naar de TMCN meeting in Venray op 16 september, dat is nog vlakbij voor jou ook. En als je een beoogd exemplaar ergens te koop ziet staan vraag dan hier gerust of iemand die auto kent.

Hou er wel rekening mee dat de demo auto waar je hier mee poseert technisch sterk vernieuwd is en door de moderne onafhankelijke achterwielophanging heel anders rijdt dan de vorige generatie (2005-2014).
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”