Mustang weer weg helaas

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Mustang weer weg helaas

Bericht door DennisZuidbroek »

Goedenavond beste Mustang Liefhebbers.

Zoals sommige van jullie weten begon mijn avontuur een aantal maanden geleden.

Ik had via een Nederlandse tussenpersoon een leuke Mustang V8 Convertible uit 1965 gekocht.

Zijn vriend/kennis had de mustang bekeken in Amerika en alles zag er goed uit. Hier en daar een plekje maar daar kon ik mee leven.

Eenmaal in Nederland bleek dat de Mustang schade had opgelopen aan de lak, dit was onderweg gebeurd door dat er een boven hangende auto in de container remvloeistof had gelekt op mijn lak en dit op meerdere plekken. Meer dan de helft van de auto moest gespoten worden.

Nou dit was dan niet anders en kon niemand wat aan doen. ( was niet verzekerd)

Bij aankomst in Nederland zal er nog een klein stuk gelast worden aan de auto . Al snel werd dit geen klein stukje maar een heleboel plekken aan het chassis. Ik baalde hier wel behoorlijk van, want ik zou een harde auto hebben gekocht. En had hier ook naar betaald.

Eenmaal de auto in de garage hebben te staan kwamen er natuurlijk wat vrienden langs om te helpen de auto in orde te maken voor de RDW.

Helaas vonden we steeds meer plekken die rot waren links voor kon je gewoon helemaal door het chassisbalk heen kijken. Ik had geen vertrouwen meer in de auto en alle fun was er vanaf. Na overleg met de desbetreffende tussenpersoon wilde hij de mustang van mij terugnemen, en mij mijn geld terug geven.

Dit vond ik zeer netjes van hem en ben erg blij met deze oplossing.

Voor mij was dit een moeilijk moment je bent toch een soort van verliefd geworden op een auto. Maar het vertrouwen was er niet meer helaas.

Nu ben ik weer op zoek naar een leuke HARDE mustang en koop nu het liefst alleen in Nederland zodat ik hem zelf kan zien.

Mochten jullie iets weten dan hoor ik dat graag?

Het liefst wil ik weer een mustang uit 64 of 65. En het liefst een donkere kleur.

Groetjes Dennis
Gebruikersavatar
mustangfan26
Berichten: 985
Lid geworden op: ma 04 jul, 2011 13:22

Re: Mustang weer weg helaas

Bericht door mustangfan26 »

Geevers. Moviecars?
Filmpje van mijn auto toen deze nog in amerika stond!
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: Mustang weer weg helaas

Bericht door mustang66coupe »

Balen maar wel netjes dat je je geld terug hebt gekregen.
Dat verdient een warme douche :D

Succes naar je zoektocht :ok:
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Mustang weer weg helaas

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Dat is wel een erg netjes van de tussenpersoon.
Wellicht ook een wijze les om niet alleen te vertrouwen op foto's en een persoon aan de andere kant van de plas.

Veel succes met de nieuwe zoektocht
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Mustang weer weg helaas

Bericht door Mack »

DennisZuidbroek schreef: do 18 jan, 2018 19:18Nou dit was dan niet anders en kon niemand wat aan doen. ( was niet verzekerd)
Toch vind ik dit een apart stukje. Omdat er een auto bovenstond, ga ik er vanuit dat hij per container vervoerd is, en niet met een autoboot.

Volgens een standaard vervoersovereenkomst is of de verscheper of de ontvanger verantwoordelijk voor het transport. Het kan zijn dat jij de ontvanger was, en verantwoordelijk voor het zee-stukje, en dat je geen transportverzekering had. Dat is geen slimme constructie maar enfin.

Echter het laden van een container is normaal gesproken verantwoordelijkheid van de verscheper omdat de ontvanger hier geen invloed op heeft. Een lekkende auto zonder beschermende maatregelen boven een andere auto is gewoon ondeugdelijk laden. Normaal gesproken kun je hier dus altijd de verscheper verantwoordelijk voor houden.

Ook vele roestplekken op een zogenaamd roestvrije auto is natuurlijk gewoon aanrekenbaar aan de verkoper.

Succes met je zoektocht naar een nieuwe.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Marchel
Berichten: 745
Lid geworden op: di 11 jul, 2006 13:16
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mustang weer weg helaas

Bericht door Marchel »

DennisZuidbroek schreef: do 18 jan, 2018 19:18 Na overleg met de desbetreffende tussenpersoon wilde hij de mustang van mij terugnemen, en mij mijn geld terug geven.

Dit vond ik zeer netjes van hem en ben erg blij met deze oplossing.
Dit is zeker zeer netjes. Succes met je zoektocht naar een mooie Mustang
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Mathijs84
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 05 mei, 2017 15:54

Re: Mustang weer weg helaas

Bericht door Mathijs84 »

Dag Dennis,

Ik zou eens bij Rookie Classics kijken, ik heb mijn Mustang bij Bram vandaan. Goeie auto's en uitstekende afterservice. As we speak is hij in California om weer een paar te bekijken en wellicht mee te nemen. "Wellicht", want hij onderwerpt ze aan een strakke keuring voordat ze hier komen.

Gr Mathijs.
Baumansi
Berichten: 19
Lid geworden op: za 03 feb, 2018 22:50

Re: Mustang weer weg helaas

Bericht door Baumansi »

Niet in Nederland, maar in het Franstalige gedeelte van België, Mustang and co. Zoek het eens op op facebook.
Ze plaatsen de filmpjes van hoe ze de wagens keuren en kiezen. De prijzen zijn naar niveau maar de wagen komt met 1 jaar garantie.

Als je gaat kijken, neem altijd iemand mee en koop de mustang buyers guide...kost 15 € maar geeft je een goede bagage.

succes,

mvg

Ivan
ThaViper
Berichten: 76
Lid geworden op: di 07 feb, 2012 15:18

Re: Mustang weer weg helaas

Bericht door ThaViper »

De mijne staat te koop: viewtopic.php?f=2&t=30403&p=354854#p354854

1966 Mustang Coupe Inline-6 (Kona Blue), volledig gerestaureerd!
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”