2015 Mustang convertible V6

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

Afbeelding
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

Een van de fotos van vorige week. Net na het uitladen
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
BackToBlack
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 22 jan, 2018 14:17
Locatie: Delft

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door BackToBlack »

Mooie auto, veel rijplezier gewenst. :cop:
Get in, Sit down, Shut up and hang on!!

https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 66374.html
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

Goedemiddag allemaal,

Mijn eerste beroerte van dit jaar is binnen. Ik werd vandaag gebeld. De Duitse brief is binnen en de initiële schatting taxatie bpm was 18.000 euro. Zodoende werd ik dus echt even helemaal eng en moest even bijkomen.

Vervolgens op het idee gekomen om lek import te bellen. Niet geschoten is immers altijd mis. Het verhaal gedaan mbt bouwjaar, schades en de taxatie waarde. Hierop te horen gekregen dat het wel nogal aan de hoge kant is. Waarop Hennie zei dat ze meestal met wat deuken en wat lak schade rond de 8/9/10 zitten.

Ik ga hem vanavond dan ook even een mail sturen met wat meer fotos en een kostenplaatje opvragen.

Hierop mijn kennis/tussenpersoon gebeld van Mn mustang. Deze gaf aan (voordat ik hem kon informeren over lek) dat de taxateur een nieuwe mail toestuurde met een Correctie. De bpm bedraagt circa 9500. Nogal een verschil. Er zou per abuis iets toegezonden zijn van de tabel.

Nu ga ik alsnog alles opsturen naar Lek. Met wat mazzel kan hij op de basis van alleen al de fotos en overige info stellen dat hij er misschien nog wat onder kan zitten. In dat geval rijd ik met plezier een stuk heen en weer met de mustang achterop Mn trailer. Ik weet en wist sowieso dat Mn gehoopte 7000 bpm overdreven positief was :cop:

Elke euro die ik over houd is mooi meegenomen om de wagen op te knappen en op te leuken. Maar eerlijk is eerlijk het gaat harder met de poen dan verwacht. De prijs die ik in Amerika betaald heb is een lachtertje vergeleken met de rest. Nu weet iedereen natuurlijk dat er een hoop op komt. Maar als je eenmaal bezig bent doet het wel even zeer.

Bovenstaande moest ik even kwijt. Jullie komen me vast wel een keer tegen bij een samenkomen. Met wat mazzel met een opnieuw gespoten wagen. En als het tegenvalt gebeurt dat pas volgend jaar.

Groetjes,
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door Eric »

Hoeveel is de CO2 waarde op de Duitse Brief geworden?
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

Dat is een goede. Helemaal vergeten te vragen aan Mn kennis. (Hij heeft de brief binnen gekregen). Ik zal hem dadelijk even bellen. Natuurlijk nogal belangrijk. :roll:
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

De Duitse brief is kennelijk binnen bij de garage die dit deel allemaal regelt. De Duitse brief is daarvandaan onderweg naar mijn importeur. Ik zal wss nog even moeten wachten tot deze waarschijnlijk dinsdag binnen zal komen....

Het zit wel lekker mee zo.

Niet dat ik heel veel kilometers met open dak kan maken met dit weer maar ok.

Groetjes,

Mike
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

Goedemiddag allemaal,

De Duitse brief vermeld een uitstoot van 261 gram. De wagen is van 28-05-2015.

Op de een of andere manier is het kennelijk wel een euro6 ondanks de uitstoot :cop:

Hebben wel besloten dat als de wagen hier weer staat voor Mn werkplaats, ik even wat detail fotos maak en deze gegevens doorspeel aan Lek. Hij gaat dan een indicatie opstellen van de kosten etc. Daar hebben we via hem even wat meer vertrouwen in. Aan de hand hiervan gaat hij op de oplegger die kant op.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door Eric »

TTarmor schreef: wo 07 nov, 2018 17:50 De Duitse brief vermeld een uitstoot van 261 gram.
Ai das een tegenvaller, de hoogste waarde die ik tot nu toe voor een V6 heb gezien was 250.

Op basis van 261 gram en eerste toelating in 2015 is het oorspronkelijke bruto BPM bedrag 47.693 euro.

Gelukkig heb je inmiddels ruim 3 jaar afschrijving. Overleg maar eens met Hennie of het niet verstandiger is om te wachten met BPM aangifte te doen tot maart/april volgend jaar. Je rijdt er neem ik aan toch niet mee in de winter en dan heb je mooi nog 5-6 maanden extra afschrijving.
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

Eric schreef: wo 07 nov, 2018 21:18
TTarmor schreef: wo 07 nov, 2018 17:50 De Duitse brief vermeld een uitstoot van 261 gram.
Ai das een tegenvaller, de hoogste waarde die ik tot nu toe voor een V6 heb gezien was 250.

Op basis van 261 gram en eerste toelating in 2015 is het oorspronkelijke bruto BPM bedrag 47.693 euro.

Gelukkig heb je inmiddels ruim 3 jaar afschrijving. Overleg maar eens met Hennie of het niet verstandiger is om te wachten met BPM aangifte te doen tot maart/april volgend jaar. Je rijdt er neem ik aan toch niet mee in de winter en dan heb je mooi nog 5-6 maanden extra afschrijving.
Op basis van toesgestuurde fotos, uitstoot en beschrijving van de schades heb ik vannacht een mail gehad van Hennie Lek. Een grove schatting van hem is een bpm bedrag van 2000 tot 4000 onder voorbehoud.

Dat zijn wel bedragen waar ik blij van wordt, ookal zou hij er 50 procent naast zitten bij wijze van spreken.

Ik ga sowieso overleggen. Elke maand is sowieso iets van 0.8 procent afschrijving geloof ik.

Dank voor de snelle reactie Eric.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

Afbeelding
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

Afbeelding
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

De knipperlichten en de Europese mistlamp zitten erop. Afkomstig van ardea auto dus dat moet goed zitten.

Ik krijg alleen het brillen bakje links van het stuur niet open
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door ErwinM »

TTarmor schreef: do 08 nov, 2018 14:16 De knipperlichten en de Europese mistlamp zitten erop. Afkomstig van ardea auto dus dat moet goed zitten.

Ik krijg alleen het brillen bakje links van het stuur niet open
Je moet drukken en dan zou hij er uit moeten veren. Het is niet ongehroord dat de veer stuk is, trouwens.

Interessant trouwens dat ze die mistlamp werkend hebben gekregen: de aansluitingen zijn echt helemaal anders.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: 2015 Mustang convertible V6

Bericht door TTarmor »

ErwinM schreef: do 08 nov, 2018 14:24
TTarmor schreef: do 08 nov, 2018 14:16 De knipperlichten en de Europese mistlamp zitten erop. Afkomstig van ardea auto dus dat moet goed zitten.

Ik krijg alleen het brillen bakje links van het stuur niet open
Je moet drukken en dan zou hij er uit moeten veren. Het is niet ongehroord dat de veer stuk is, trouwens.

Interessant trouwens dat ze die mistlamp werkend hebben gekregen: de aansluitingen zijn echt helemaal anders.
Ik vermoed een defecte veer in dat geval.

Ze hebben overigens voor de mist functie een aparte schakelaar gemonteerd. Mooi links onder Mn stuur weggewerkt op Mn dashboard. De rest werkt wel zoals het hoort

Groetjes
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”