Voorstellen Op zoek naar een Mustang

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DennisZuidbroek »

Beste mensen,

Ik Dennis (30) ben op zoek naar een knappe mustang eind jaren 60. Ik heb eerder contact gehad met een Nederlander in Californië en die heeft 2 bezichtigingen voor mij gedaan, helaas zonder resultaat.

Ik ben nu van plan eind oktober begin november zelf naar Californië te gaan. Mijn idee was om daar een week te blijven en zal daar dan een auto huren om zo dan opzoek te gaan naar een geschikte mustang.

In Mei ga ik trouwen dus als het goed is dan in een mustang.

Ik probeer me nu vooral veel in te lezen dus als jullie nog andere leuke websites weten graag.

Dus als mensen of hier ervaring mee hebben of goeie tips hoor ik het ook graag?
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5300
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door Neko- »

Welkom op het forum in ieder geval. Ik kan je niet echt veel vertellen over die generatie, maar er zijn allicht mensen hier die dat wel kunnen.

Gewoon benieuwd, heb je al in Nederland rondgekeken naar mogelijke kandidaten, of ben je juist om het magere aanbod in de USA gaan kijken?

In ieder geval succes met de zoektocht.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DennisZuidbroek »

Dankjewel Neko,

Ja heb al in Nederland rond gekeken inderdaad, en nog niet zoiets gevonden van dit past bij mij. Ook vind ik de prijzen die sommige bedrijven voor een mustang vragen in Nederland erg extreem.

Bedankt het lijkt me ook een super leuk avontuur om daar zelf op zoek te gaan.
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door Swordfish79 »

Welkom en succes met de zoektocht. Of de prijzen extreem zijn bij europese handelaren daar kan je maanden over discussiëren. Ik zou dan eens in de particuliere hoek gaan zoeken.
DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DennisZuidbroek »

Daar heb je gelijk hun hebben er werk van en willen natuurlijk ook wat verdienen.
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door hoogie35 »

Ik Dennis (30) ben op zoek naar een knappe mustang eind jaren 60. Ik heb eerder contact gehad met een Nederlander in Californië en die heeft 2 bezichtigingen voor mij gedaan, helaas zonder resultaat.
Hi Dennis,
ik weet niet of je er zelf nog wat aan wilt doen, maar volgens mij heeft Jacques v/h Klooster nog wel wat staan eind jaren 60 en een jaren 70. Mooi spul, technisch oké, maar moet wat opgefraaid worden. https://www.marktplaats.nl/verkopers/16580333.html

groet, Alex
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DanielSmit »

Welkom Dennis, succes met de zoektocht
Gewoon omdat het kan :)
DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DennisZuidbroek »

Hoi Alex,

Je had gelijk zag er een leuke blauwe. Had vanmorgen even gebeld kreeg nou niet het gevoel dat ze de auto wilden verkopen. ik ben nog een leek op het gebied van de mustang. Vroeg wat informatie maar de beste man kwam erg nukkig over en had weinig zin mij over deze auto te vertellen had ik het idee.

Toch bedankt voor de tip word enorm gewaardeerd.
DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DennisZuidbroek »

Dankjewel Daniel.
Gebruikersavatar
Marchel
Berichten: 745
Lid geworden op: di 11 jul, 2006 13:16
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door Marchel »

Welkom en succes met je zoektocht!

Waar gaat je voorkeur naar uit? Coupe, Cabrio of Fastback?
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DennisZuidbroek »

Marchel schreef:Welkom en succes met je zoektocht!

Waar gaat je voorkeur naar uit? Coupe, Cabrio of Fastback?
Ik heb niet echt een voor keur. zoek meer iets wat bij mij past. Cabrio vind ik enorm gaaf rijd momenteel zelf ook BMW Z4. Maar vind bij een mustang Coupe ook super.
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door hoogie35 »

Je had gelijk zag er een leuke blauwe. Had vanmorgen even gebeld kreeg nou niet het gevoel dat ze de auto wilden verkopen. ik ben nog een leek op het gebied van de mustang. Vroeg wat informatie maar de beste man kwam erg nukkig over en had weinig zin mij over deze auto te vertellen had ik het idee.
Hey Dennis,
Hij is wel eens wat kort (in mijn geval altijd via de mail), maar denk dat deze meneer het best druk heeft. Als je een auto via marktplaats/autoscout of autotrader verkoopt wil je er ook vanaf, hij heeft er per slot van rekening wel meerdere op staan. De meeste reacties die ik gelezen heb zijn wel positief over Jacques.
Misschien kun je er eens langs als je in de buurt woont.

Alex
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DennisZuidbroek »

hoogie35 schreef:
Je had gelijk zag er een leuke blauwe. Had vanmorgen even gebeld kreeg nou niet het gevoel dat ze de auto wilden verkopen. ik ben nog een leek op het gebied van de mustang. Vroeg wat informatie maar de beste man kwam erg nukkig over en had weinig zin mij over deze auto te vertellen had ik het idee.
Hey Dennis,
Hij is wel eens wat kort (in mijn geval altijd via de mail), maar denk dat deze meneer het best druk heeft. Als je een auto via marktplaats/autoscout of autotrader verkoopt wil je er ook vanaf, hij heeft er per slot van rekening wel meerdere op staan. De meeste reacties die ik gelezen heb zijn wel positief over Jacques.
Misschien kun je er eens langs als je in de buurt woont.

Alex
Hi Alex,

Ik dacht bellen gaat sneller opzich ook geen probleem dat die wat nukkig doet, maar een klant moet toch wel een goed gevoel hebben koop immers geen snicker :roll:. Als hij gewoon duidelijk was en mij liet voelen dat ik welkom was om te komen kijken was ik zeker heen gegaan. Het is voor mij wel een paar uur rijden want woon in Zuidbroek ( Groningen ) dus even langs gaan is geen optie. Toch bedankt en misschien probeer ik het later nog eens. En dan niet op maandag ochtend haha
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door hoogie35 »

:lol: precies, mijn eerste dag na de vakantie vandaag ging ook niet juh van het. Zuidbroek kom je bijna langs me.

cu
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DanielSmit »

Ik heb mijn auto ook gekocht bij Jacques en het is inderdaad een nukkige man om zo even te spreken.
Het is een echte eilander (goeree overflakkee), zo zijn de meeste hier op het eiland. Een apart volkje :lol: maar hij is zeker niet onaardig.

Hij zet zijn voorraad altijd op marktplaats, maar je kunt ook doorgeven wat je zoekt en dan gaat hij voor je zoeken in Amerika enz. Omdat hij ook nog een andere baan heeft naast de import is hij niet elke dag open, dus ga er zeker niet zomaar zonder afspraak heen.

Wanneer je een afspraak maakt met hem dan maakt hij tijd vrij en ontdooit hij wel.
Mocht je iets van hem zien waar je serieus interesse in hebt dan wil ik er best heen rijden om betere foto's enz te maken. Let wel op, hij geeft normaal gesproken geen garantie op de auto na aankoop, dus maak dan wel goeie afspraken met hem.
Gewoon omdat het kan :)
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”