Voorstellen Op zoek naar een Mustang

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DennisZuidbroek »

DanielSmit schreef:Ik heb mijn auto ook gekocht bij Jacques en het is inderdaad een nukkige man om zo even te spreken.
Het is een echte eilander (goeree overflakkee), zo zijn de meeste hier op het eiland. Een apart volkje :lol: maar hij is zeker niet onaardig.

Hij zet zijn voorraad altijd op marktplaats, maar je kunt ook doorgeven wat je zoekt en dan gaat hij voor je zoeken in Amerika enz. Omdat hij ook nog een andere baan heeft naast de import is hij niet elke dag open, dus ga er zeker niet zomaar zonder afspraak heen.

Wanneer je een afspraak maakt met hem dan maakt hij tijd vrij en ontdooit hij wel.
Mocht je iets van hem zien waar je serieus interesse in hebt dan wil ik er best heen rijden om betere foto's enz te maken. Let wel op, hij geeft normaal gesproken geen garantie op de auto na aankoop, dus maak dan wel goeie afspraken met hem.
Nu een week geleden een lange mail gestuurd. nog steeds geen antwoord.
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door Swordfish79 »

Misschien nog even geduld hebben?
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DanielSmit »

Misschien is hij op vakantie ofzo, het is voor mij al iets te lang geleden om te weten hoe lang het duurde dus durf er niets van te zeggen. Anders eens bellen misschien.
Gewoon omdat het kan :)
DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DennisZuidbroek »

Hij heeft tussendoor verschillende auto s online geplaatst dus denk dat hij niet op vakantie is.

Ik wil er ook geen gedoe van maken maar zie hier op dit forum een hoop mooie reacties, ik begrijp dus niet waarom hij zo nukkig aan de telefoon doet en mail naar een dikke week niet eens kan beantwoorden.

Zal ik wel dikke pech hebben, maar goed gelukkig zijn er meerdere verkopers.
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DanielSmit »

Haha dat nukkige is typisch voor deze regio. Terecht dat je naar andere verkopers neigt. Ik woon hier sinds een paar jaar op het eiland en het is apart volk. Als het je geen goed gevoel geeft dan gewoon lekker verder kijken. Het is een hoop geld en een hoop vertrouwen en daar moet je je goed bij voelen.
Gewoon omdat het kan :)
DennisZuidbroek
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 18 aug, 2017 17:48
Locatie: Zuidbroek

Re: Voorstellen Op zoek naar een Mustang

Bericht door DennisZuidbroek »

Beste Allemaal,

Ik heb een Mustang gezien in Palm Springs kennen jullie toevallig iemand die daar deze auto kan gaan bekijken voor mij tegen betaling ?

Aangezien het me veel tijd en geld kost om zelf die kant op te gaan dacht ik ik probeer het eerst even op deze manier.
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”