Even voorstellen...

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Twanneke88
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 07 aug, 2017 09:47

Even voorstellen...

Bericht door Twanneke88 »

Bij deze wil ik me even voorstellen. Ik heet Twan, 29 lentes jong en liefhebber van (zoals elk ander hier) Ford Mustangs. Ben 2 jaar lid van TMCN en op zoek naar een gerestaureerde of zeer goede 1964 t/m 1968 coupe (geheel origineel of juist een type muscecar. Hoop hier verder te kunne komen met mijn zoektocht en meer informatie in te kunnen krijgen over wat wel en niet verstandig is.

Groetjes Twan
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: Even voorstellen...

Bericht door hoogie35 »

Hallo en welkom.
Ik laat mijn auto importeren vanuit USA, is dit wellicht een optie voor je. Er zijn in de randstad tal van bedrijven die dit graag (als ze terug mailen tenminste) voor je regelen. voordeel daarvan is dat zij voor jou zoeken, er is veel aanbod en je hebt kans op lage km's. Veelal is de prijs ook nog gunstig. Nadeel dat je lange adem moet hebben (zoeken, wachten, vervoer, wachten, keuren, wachten, kenteken, wachten). :mrgreen:
Veel plezier.

Alex
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door Aron66 »

hoogie35 schreef:Hallo en welkom.
Ik laat mijn auto importeren vanuit USA, is dit wellicht een optie voor je. Er zijn in de randstad tal van bedrijven die dit graag (als ze terug mailen tenminste) voor je regelen. voordeel daarvan is dat zij voor jou zoeken, er is veel aanbod en je hebt kans op lage km's. Veelal is de prijs ook nog gunstig. Nadeel dat je lange adem moet hebben (zoeken, wachten, vervoer, wachten, keuren, wachten, kenteken, wachten). :mrgreen:
Veel plezier.

Alex
Kilometerstand kun je niet echt controleren bij een auto die al 50 jaar rondrijdt.
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Even voorstellen...

Bericht door DanielSmit »

Welkom Twan, succes met je zoektocht
Gewoon omdat het kan :)
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Even voorstellen...

Bericht door Swordfish79 »

Gewoon hier in Nederland gaan kijken bij de handelaren. er is zat te vinden en kan je gelijk kijken, ruiken, zitten en niet te lang wachten.

kijk eens bij;

Moviecars
Voorend
Stuurmanclassiccars
E&R
Geevers
TheGallery

etc etc. het aanbod is best goed in nederland je moet alleen een beetje rondkijken.
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: Even voorstellen...

Bericht door hoogie35 »

Kilometerstand kun je niet echt controleren bij een auto die al 50 jaar rondrijdt.
Dat zou misschien kunnen, maar hij wordt daar wel degelijk nagekeken op allerlei gebreken.
:roll:
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Even voorstellen...

Bericht door Swordfish79 »

En bij andere handelaren niet dan ? je zou bijna zeggen dat je korting krijgt voor het maken van reclame :lol:
Twanneke88
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 07 aug, 2017 09:47

Re: Even voorstellen...

Bericht door Twanneke88 »

Bedankt alvast voor de reacties. Ben bij Geevers al langs geweest. Zoek iets in de prijsklasse van 25.000 tot en met 30.000 euro. Bij wie kan ik dan bijvoorbeeld terecht als ik meer wil weten over het laten importeren vanuit Amerika?

Groet Twan
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Even voorstellen...

Bericht door Swordfish79 »

bij Moviecars net een mooie 65'r fastback binnen gekomen Fuel injected 347 stroker met paxton supercharger. Misschien dat wat.

Als je dat budget hebt kan je zeker hier in NL ook wat moois vinden zonder import fratsen.
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5305
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Even voorstellen...

Bericht door Neko- »

Welkom op het forum, en succes met de zoektocht.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1627
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: Even voorstellen...

Bericht door saf1908 »

Twanneke88 schreef:Bedankt alvast voor de reacties. Ben bij Geevers al langs geweest. Zoek iets in de prijsklasse van 25.000 tot en met 30.000 euro. Bij wie kan ik dan bijvoorbeeld terecht als ik meer wil weten over het laten importeren vanuit Amerika?

Groet Twan
Marlog in Roosendaal is continu Mustangs en andere oldtimers aan het importeren vanuit Amerika. Ze doen niet anders. Groot bedrijf en hebben toevallig volgend weekend (uit mijn hoofd) een open dag. Kijk eens op hun Facebook pagina, dan zie je hoeveel moois er allemaal door hun handen gaat. Zij kunnen je vast helpen.
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door 1967coupe »

Welkom,

25-30k voor een coupe?? :shock:
Daar kun je een hele nette voor kopen met alles erop en eraan. Hou je ook nog geld over denk ik.

Succes
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
Marchel
Berichten: 745
Lid geworden op: di 11 jul, 2006 13:16
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door Marchel »

Welkom op het forum en heel veel succes met zoeken naar die ene perfecte Mustang voor jou!
Op internet is veel informatie te vinden. Toen ik mijn eerste Mustang kocht heb ik veel gehad aan een paar goede boeken over de historie van de Mustang.

Groeten,
Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Gebruikersavatar
PietBoon
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 11 aug, 2017 10:15

Re: Even voorstellen...

Bericht door PietBoon »

Goed kijken of hij hard Is.. Lekker rijd naar de maatstaf van toen.. Ik reed in een grande proef.. Het ding stuurde zo licht ik had er totaal geen feeling mee.. De motor stoterde... Die heb ik.laten staan.. Rij nu in een grande 73 waar wel feeling in zat.. Niet zo veel als een.moderne auto maar acceptabel.. En ik vind het leuk dingen beter te maken.. En er Is zo veel voor gemaakt al.. Ik ben.niet de enigste met doe instelling..

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”