Even voorstellen vanuit de US

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
SteveS550
Berichten: 5
Lid geworden op: za 06 okt, 2018 17:30

Even voorstellen vanuit de US

Bericht door SteveS550 »

Hallo allemaal,

Kort even voorstellen omdat ik hier nieuw ben. Ik ben voor mijn werk tijdelijk (paar jaar) in de US gestationeerd en daar heb ik ook mijn eerste Mustang gekocht. Ik rij er met veel plezier in rond en deze auto doet het goed langs de kust en in plekken zoals New York ;)

Over een paar maanden kom ik weer terug naar Nederland en uiteraard neem ik de auto mee. Binnenkort dus nog een originele US Mustang op de Nederlandse wegen. Hij is handgeschakeld en daar zie je er hier een stuk minder van is mij inmiddels wel duidelijk geworden :)

Lijkt me leuk om in Nederland wat Mustang events bij te wonen. Ook zou ik graag wat advies in willen winnen over het importeren/verhuizen/ombouwen van de wagen, hier heb ik al veel over gelezen, maar nog geen ervaring mee zelf (heb hiervoor dit topic gestart).

Belangrijkste van dit alles, de Mustang:

- Model: Februari 2017 GT Convertible Premium, handgeschakeld, 5.0 V8
- Kleur: White Platinum met Redline leren interieur bekleding en Black Accent Package (incl. 19" velgen)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als je meer wilt zien of weten, laat maar horen.

Groeten, Steven
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Even voorstellen vanuit de US

Bericht door 1967coupe »

welkom, mooie wagen
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Even voorstellen vanuit de US

Bericht door Mack »

Mooi met die rode accenten in het interieur bij een witte auto!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Even voorstellen vanuit de US

Bericht door DanielSmit »

Welkom, mooie wagen en succes met het invoeren
Gewoon omdat het kan :)
SteveS550
Berichten: 5
Lid geworden op: za 06 okt, 2018 17:30

Re: Even voorstellen vanuit de US

Bericht door SteveS550 »

Mack schreef: zo 07 okt, 2018 21:03 Mooi met die rode accenten in het interieur bij een witte auto!
Thanks! Ik moest even twee keer nadenken welke kleurencombo ik kocht, de dealer had twee identieke versies staan, enige verschil was zwarte of rode bekleding. Toch voor de rode gekozen omdat ik zwart op wit, zeker met al die andere zwarte accenten, nogal kil vond. Heb geen seconde spijt gehad van de kleur :)

Toch ligt deze combo de Amerikanen niet zo heel erg goed heb ik het idee. Die houden wel van kleuren, maar dan in de meest aftanse combinaties..
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Even voorstellen vanuit de US

Bericht door Mack »

SteveS550 schreef: di 09 okt, 2018 02:51Toch ligt deze combo de Amerikanen niet zo heel erg goed heb ik het idee. Die houden wel van kleuren, maar dan in de meest aftanse combinaties..
Ik herinner me een jaren-80 Oldsmobile van een kennis, wit van buiten en van binnen alles knalrood - tot aan het stuur toe :lol:
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: Even voorstellen vanuit de US

Bericht door ErwinM »

Welkom, mooie combo. En nog met het blanco rear deck lid van Ford Performance? Die dingen worden niet meer gemaakt. Dus wees er maar zuinig op. ;)
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Even voorstellen vanuit de US

Bericht door Eric »

ErwinM schreef: wo 10 okt, 2018 09:27 En nog met het blanco rear deck lid van Ford Performance?
Nee hoor, er staat gewoon een GT logo op. Maar deze auto heeft het Black Accent Package, dus je ziet hem amper.
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: Even voorstellen vanuit de US

Bericht door ErwinM »

Eric schreef: wo 10 okt, 2018 09:54
ErwinM schreef: wo 10 okt, 2018 09:27 En nog met het blanco rear deck lid van Ford Performance?
Nee hoor, er staat gewoon een GT logo op. Maar deze auto heeft het Black Accent Package, dus je ziet hem amper.
Ah, niet goed gekeken dus. Volgende keer maar een nog grotere telefoon kopen dan ;P
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”