Mustangs in de openingsscène van The Grand Tour!

Voor een beetje lol op het Forum en voor allerlei video's en filmpjes......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
WietseH
Berichten: 722
Lid geworden op: ma 28 apr, 2014 21:44
Locatie: Groningen

Re: Mustangs in de openingsscène van The Grand Tour!

Bericht door WietseH »

philip schreef:tot daar de beschikbaarheid van de video :(
Jammer! :? Ik heb geluk gehad, heb hem gistermiddag meteen gekeken :wink:
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Re: Mustangs in de openingsscène van The Grand Tour!

Bericht door NordicDawn »

Op andere manieren prima te kijken. Leuke start van het seizoen.
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
Mitchie
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 18 dec, 2013 20:05
Locatie: Barendrecht

Re: Mustangs in de openingsscène van The Grand Tour!

Bericht door Mitchie »

Stiekem had ik gehoopt dat het in de aflevering zelf meer over de auto's ging die in dat gebied gebruikelijk zijn. Eigenlijk wel jammer... ze reizen de wereld rond met een tent, maar de eerste aflevering stond nu niet echt in het teken van de California Dessert. Dan hoop ik op muscle cars, dragraces zand buggies etc.

Maar goed, nog steeds een uitstekende aflevering. De orginele top gear kunnen ze wel opdoeken :roll:
2005 Mustang GT
Gebruikersavatar
WietseH
Berichten: 722
Lid geworden op: ma 28 apr, 2014 21:44
Locatie: Groningen

Re: Mustangs in de openingsscène van The Grand Tour!

Bericht door WietseH »

Mitchie schreef:Stiekem had ik gehoopt dat het in de aflevering zelf meer over de auto's ging die in dat gebied gebruikelijk zijn. Eigenlijk wel jammer... ze reizen de wereld rond met een tent, maar de eerste aflevering stond nu niet echt in het teken van de California Dessert. Dan hoop ik op muscle cars, dragraces zand buggies etc.

Maar goed, nog steeds een uitstekende aflevering. De orginele top gear kunnen ze wel opdoeken :roll:
Ik heb ergens een vooruitblik van aflevering 2 gezien, daarbij was in ieder geval een Challenger te zien, dus ik heb goede hoop dat het nog goedkomt :D
Het was wel weer ouderwets leuk om te zien. Ik heb 1 aflevering van de 'nieuwe' Top Gear gezien, ik vind het niet erg dat Chris Evans er al weer mee is gestopt... :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Funny topic & Video's”