Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.500,-

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Stefan
Berichten: 128
Lid geworden op: zo 05 jul, 2009 22:48
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.500,-

Bericht door Stefan »

-
Laatst gewijzigd door Stefan op di 12 aug, 2014 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoofdredacteur Pony Corral - Team Mustang Center Nederland
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Dakloos »

Dat ziet er uit als een zeer redelijke auto. Zelfs de voor Californië verplichte thermactor zit er nog op! Maar of deze, verder standaard, auto door die paar stickers een 21500 euro vraagprijs waard is vraag ik me af.....
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door mustang66coupe »

Ik vind het juist waarde verminderend. Jammer want in basis is het een hele mooie coupe vind ik. Mooi klassiek wit met rood interieur.
Weg met die stickers en periode correcte velgen eronder en hij is unieker dan nu met die nep rally look is mijn mening. Want laten we eerlijk zijn, dat het een nep rally wagen is, is echt wel te zien.
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Toch weer een beetje jammer dat de voorgaande 2 posters de aangeboden Mustang meteen 'afkraken'.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Dakloos »

1970TwisterSpecial schreef:Toch weer een beetje jammer dat de voorgaande 2 posters de aangeboden Mustang meteen 'afkraken'.
Goed lezen Ronald, ik kraak 'm niet af maar vind de vraagprijs een beetje hoog voor een paar extra stickers.......
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door mustang66coupe »

1970TwisterSpecial schreef:Toch weer een beetje jammer dat de voorgaande 2 posters de aangeboden Mustang meteen 'afkraken'.
Afkraken? Volgens mij vertelde ik toch dat ik het in basis een mooie mustang vond. Zonder het nep rally gedeelte lijkt het juist een mooie en niet mee geknoeide mustang. Gewoon mijn mening dat het een mooiere en beter verkoopbare mustang zou zijn zonder de stickers. Dat vind ik geen afkraken.

Wat ik dan wel wil afkraken is de advertentie.
Want stickers op je wagen plakken maken hem daarom misschien wel apart/anders dan andere of zoals je wil uniek..... maar het dan een unieke mustang noemen vind ik erg ver gaan. Zo zijn alle wagens uniek te maken.

Maar politiek correct blijven heeft blijkbaar voorkeur voor eerlijkheid?
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
Shelby GT-H
Site Admin
Berichten: 1878
Lid geworden op: wo 11 nov, 2009 22:45
Locatie: Kop van N-H
Contacteer:

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Shelby GT-H »

Wim weer want anders op het oog?
Groet,

Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Mustangdriver
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 11:55
Locatie: Aalst Belgium
Contacteer:

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Mustangdriver »

1970TwisterSpecial schreef:Toch weer een beetje jammer dat de voorgaande 2 posters de aangeboden Mustang meteen 'afkraken'.
Inderdaad Ronald. De reden waarom ik hier nog nauwelijks aktief ben. Het is tegenwoordig hier de norm op de meeste posts je eigen mening te geven (over welk onderwerp dan ook) terwijl de originele poster dit helemaal niet vraagt. Is het echt een meerwaarde voor dit forum en voor de poster in dit topic om te lezen dat de prijs te hoog is of iemand die stickers niet leuk vindt ? Het antwoord is NEE.

Ik wens de eigenaar veel succes met de verkoop van zijn Mustang.

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

16th Flanders Mustang Event, zondag 23 juni 2013

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite

http://www.mustangdrivers.be/webdesign.html
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Dakloos »

En als we allemaal, "politiek correct" blijven zoals mustang66coupe zo mooi verwoordt en we zeggen allemaal "oooh wat mooi" of "wat goed" dan hoor je niemand......bah.... :(

Misschien een idee om op verkoop topics de mogelijkheid om te reageren te blokkeren dan zijn we in ieder geval van dit probleem af.

Ook ik wens de verkoper veel succes!
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
Jiggy
Donateur 2014
Berichten: 382
Lid geworden op: za 07 jun, 2014 05:49
Locatie: omg. Breda / Roosendaal

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Jiggy »

Waar maken jullie je allemaal druk om ... :roll:

Vind het een hele mooie auto, uiterlijk niet helemaal mijn ding maar gelukkig verschillen smaken!
Succes met de verkoop!
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Dakloos »

Jiggy schreef:
Vind het een hele mooie auto, uiterlijk niet helemaal mijn ding maar gelukkig verschillen smaken!
JIJ DURFT ! :shock: :wink:
Erwin

1966 convertible
Dieselhead
Berichten: 2214
Lid geworden op: wo 17 okt, 2012 17:00

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Dieselhead »

Gaat weer lekker hier!!

Nog steeds geen spijt van de overstap naar een ander merk wat een gezever weer zeg.

Kom eens met een taxatie waarde van die sticker auto. Dat is interessanter denk ik dan een vraag priis.
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Ando »

Ach, zo werkt het nu eenmaal op een forum, iedereen is anders en iedereen reageert op zijn eigen manier. Ik kan daar wel mee leven, als het me niet bevalt klik op een ander topic of op een ander forum of gewoon op 'afsluiten'.

Als het inderdaad niet de bedoeling is dat er gereageerd wordt op dit soort advertenties dan moet daar maar een apart deel in het forum voor komen waar niet op gereageerd kan worden. Dat is dan een kwestie van forumbeleid voor de beheerders.

Andere vraag is: Waarom mag er niet op gereageerd worden? Als een 'newbe' vraagt om informatie en een link naar een auto-verkoop-site post dan heeft niemand er voor zover ik weet problemen mee als daar adviezen op worden gegeven. Daarnaast wordt er steevast geadviseerd: 'Neem iemand mee die er verstand van heeft.' Diegene zal 'live' bij de auto waarschijnlijk deels hetzelfde commentaar geven als hier op het forum wordt gegeven. Maar als er hier op het forum mensen reageren op iets wat te koop wordt aangeboden dan mag het weer niet. Moeten we gewoon maar niet meer reageren op vragen van aspirant-kopers en achteraf met een big smile toekijken als hij iets anders heeft gekocht dan hij had verwacht? Heel zelfvergenoegd 'Ja dat wisten wij al lang!'

Wat me overigens ook een beetje verbaast is dat er eerder commentaar is geweest op de tijdsbeeldcorrectheid van de stickers en voor zover ik me kan herinneren viel daar toen niet iedereen overheen.

Ik heb de auto bekeken op Mustang Valley. En ik ga er hier niet mijn mening over geven. Mocht iemand die alsnog willen weten dan kun je me een PB sturen. Dan doen we het toch gewoon lekker 'stiekem' als het niet openbaar mag op het forum. Dat is dan mijn gevoel daarbij.

Als de moderators dit te veel off-topic vinden (wat ik me prima kan voorstellen) mag deze reply er gewoon vanaf gegooid worden of in een ander topic geplaatst. Het is tenslotte hun stukje internet hierroo....
Laatst gewijzigd door Ando op ma 04 aug, 2014 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Dieselhead
Berichten: 2214
Lid geworden op: wo 17 okt, 2012 17:00

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Dieselhead »

Ach Ando, reacties worden hier toch zomaar verwijderd zonder de poster te informeren.

Er is al vaker aangegeven om de mogelijkhied tot reageren op te koop topics uit te zetten. De heren moderators oude of nieuwe garde vonden dit niet nodig. Maar ja dan moet je ook niet zeuren als mensen reageren.
Dieselhead
Berichten: 2214
Lid geworden op: wo 17 okt, 2012 17:00

Re: Unieke 1966 Ford Mustang V8 in 'rally-uitvoering' €21.50

Bericht door Dieselhead »

1970TwisterSpecial schreef:Toch weer een beetje jammer dat de voorgaande 2 posters de aangeboden Mustang meteen 'afkraken'.

Zucht
Gesloten

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”