Te Koop: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Bzerker
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 26 jul, 2013 16:00

Te Koop: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Bzerker »

Na toch veel twijfel (en vooral heel veel plezier), ga ik toch mijn auto te koop zetten. De reden is dat ik graag een (goedkopere) woon-werkauto wil en een écht circuit beest ernaast.

De auto verkeerd in fantastische staat. Ik heb er altijd in gereden als een oud-wijf (mijn gemiddelde verbruik zit onder de 1:10), altijd enorm zuinig op de auto geweest en altijd netjes al het nodige onderhoud eraan gepleegd.

Ik zou hem ook graag hier te koop aan willen bieden. Ik zou graag zien dat die naar een liefhebber gaat die er goed voor zorgt.

http://ww3.autoscout24.nl/classified/30 ... asrc=st|as

Vraagprijs: € 18.499,-
Laatst gewijzigd door Bzerker op za 29 apr, 2017 16:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Eric »

Ik zou je aanraden om betere foto's te maken, bij beter licht en er ook foto's van je onderhoudsboekje/facturen en sleutels bij te doen. Deze foto's zijn leuk voor het privé album maar ongeschikt voor het adverteren van een auto. Het gaan bouwen van een circuit auto zou ik niet noemen in de advertentie, dat is niet relevant en roept alleen maar vragen op waarom je dat dan niet met deze gaat doen. Überhaupt is het in een advertentie opnemen van de reden verkoop onverstandig. Succes met de verkoop.
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Mack »

Eric schreef:Überhaupt is het in een advertentie opnemen van de reden verkoop onverstandig. Succes met de verkoop.
Dat ben ik niet met je eens, zeker noemen als mensen zich af kunnen vragen waarom je verkoopt. Zo stond er laatst in Amerika een net voltooide, compleet nieuw opgebouwde Ford Bronco te koop. Waarom zou iemand zoveel geld in een auto steken als hij hem dan verkoopt? Reden verkoop: auto was opgeknapt samen met zoon, zou zijn auto worden, maar zoonlief was gepakt voor DUI, papa heeft gezegd: dan verkoop ik hem!

Maar in dit geval: opbouw van circuit-auto zou bij mij de vraag oproepen hoe hard er met deze Mustang gereden is, als je duidelijk van snel rijden houdt (op het circuit). Dus inderdaad niet noemen.

Veel succes met de verkoop!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Mitchie
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 18 dec, 2013 20:05
Locatie: Barendrecht

Re: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Mitchie »

het ziet er in eerste instantie uit als een mooie GT. succes met de verkoop..

Wil je trouwens wel een Amerikaan voor terug?
2005 Mustang GT
Bzerker
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 26 jul, 2013 16:00

Re: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Bzerker »

Mack schreef:
Eric schreef:Überhaupt is het in een advertentie opnemen van de reden verkoop onverstandig. Succes met de verkoop.
Maar in dit geval: opbouw van circuit-auto zou bij mij de vraag oproepen hoe hard er met deze Mustang gereden is, als je duidelijk van snel rijden houdt (op het circuit). Dus inderdaad niet noemen.

Veel succes met de verkoop!

Dus totaal niet hard. De vorige banden (originele vanuit de fabriek) heb ik 105.000 KM mee gereden(met nog voldoende profiel). Dit geeft ook misschien een indicatie :)

Ik heb hiervoor een MR2 turbo gehad en vanaf de grond opgebouwd als circuit auto. Dit mis ik toch wat en vind ik leuk om naast een woon-werkverkeer auto weer te hebben.
Laatst gewijzigd door Bzerker op vr 10 mar, 2017 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Bzerker
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 26 jul, 2013 16:00

Re: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Bzerker »

Mitchie schreef:het ziet er in eerste instantie uit als een mooie GT. succes met de verkoop..

Wil je trouwens wel een Amerikaan voor terug?

Bedankt !
Blijf trots op de auto en het blijft speciaal om er in te rijden.

Ik wil als woon-werkverkeer een 'saaie/goedkope' auto terug, ik ben redelijk serieus naar een Opel Ampera aan het kijken.

Als hobbyauto vind ik een amerikaan wel echt enorm gaaf. Maar ik mis de handling van een japanner. Ik ben dus (op termijn) op zoek naar een amerikaan met V8 die de handling heeft van een japanner :)
Gebruikersavatar
Mitchie
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 18 dec, 2013 20:05
Locatie: Barendrecht

Re: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Mitchie »

Bzerker schreef:
Mitchie schreef:het ziet er in eerste instantie uit als een mooie GT. succes met de verkoop..

Wil je trouwens wel een Amerikaan voor terug?

Bedankt !
Blijf trots op de auto en het blijft speciaal om er in te rijden.

Ik wil als woon-werkverkeer een 'saaie/goedkope' auto terug, ik ben redelijk serieus naar een Opel Ampera aan het kijken.

Als hobbyauto vind ik een amerikaan wel echt enorm gaaf. Maar ik mis de handling van een japanner. Ik ben dus (op termijn) op zoek naar een amerikaan met V8 die de handling heeft van een japanner :)
Een Opel is nog wel een paar weekjes amerikaans :roll:

Maar ik weet niet wat je budget is, maar een Corvette misschien? Hoewel ik daar totaal 0 verstand van heb, lijkt het mij dat de nieuwere modellen ook aardig op de weg liggen.
2005 Mustang GT
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Te Koop: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door petersdappie »

Mooie wagen! Ik ken vele die later spijt hebben van verkoop van een mustang! Suc6 verder met de verkoop.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Bullitt2008
Berichten: 253
Lid geworden op: za 11 sep, 2010 06:38
Locatie: Veendam

Re: Te Koop: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Bullitt2008 »

Heel veel succes met de verkoop van je auto, maar zie net op autoscout dat je wel heeeeeel dichtbij woont, maar heb je nog nooit gespot :D :D :D
Gr.Michel

--------------------------------------------------------------------------------------------------
[size=85]2007 Mustang Coupe 4.0 V6 Sold[/size]
[size=85]2008 Mustang Bullitt 4.6 V8 No 312[/size]
Gebruikersavatar
ArnoldH
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 18:58
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door ArnoldH »

Bzerker schreef:
Mack schreef:
Eric schreef:Überhaupt is het in een advertentie opnemen van de reden verkoop onverstandig. Succes met de verkoop.
Maar in dit geval: opbouw van circuit-auto zou bij mij de vraag oproepen hoe hard er met deze Mustang gereden is, als je duidelijk van snel rijden houdt (op het circuit). Dus inderdaad niet noemen.

Veel succes met de verkoop!

Dus totaal niet hard. De vorige banden (originele vanuit de fabriek) heb ik 105.000 KM mee gereden(met nog voldoende profiel). Dit geeft ook misschien een indicatie :)

Ik heb hiervoor een MR2 turbo gehad en vanaf de grond opgebouwd als circuit auto. Dit mis ik toch wat en vind ik leuk om naast een woon-werkverkeer auto weer te hebben.
Succes met de verkoop. Het is een fraaie mustang.

Ga je terug naar een MR2? Zijn toch wel heel erg fijn sturende wagens met bakken grip.
#33 🦁
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door grandmaster n »

Mitchie schreef: Een Opel is nog wel een paar weekjes amerikaans :roll:
Ondertussen al frans geworden (Peugeot)

gr
Bzerker
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 26 jul, 2013 16:00

Re: Te Koop: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Bzerker »

BUMP:

Vraagprijs verlaagt naar €18.499.
Gebruikersavatar
Jiggy
Donateur 2014
Berichten: 382
Lid geworden op: za 07 jun, 2014 05:49
Locatie: omg. Breda / Roosendaal

Re: Te Koop: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Jiggy »

Bzerker schreef:BUMP:

Vraagprijs verlaagt naar €18.499.
Wat is er eigenlijk allemaal aan gedaan aangezien er 400+ pk in de adv staat?
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Te Koop: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Eric »

Jiggy schreef:Wat is er eigenlijk allemaal aan gedaan aangezien er 400+ pk in de adv staat?
Komt waarschijnlijk door een invoerfout bij de RDW ten tijde van de registratie van deze auto. In het kentekenregister staat namelijk 298 KW en die verkoopsites halen daar hun informatie automatisch op.
Bzerker
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 26 jul, 2013 16:00

Re: Te Koop: Ford Mustang GT 2006 4.6L V8

Bericht door Bzerker »

Klopt inderdaad, ik verwacht dat dit een invoerfout is geweest.
Er zijn verder geen modificaties aan de auto gebeurd op een sporteinddemper na (die zat er al op bij aanschaf)
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”