saf1908 schreef:Was hij zo onbeleefd dan?Mitch schreef:Rare vent die semmy! Probeer eens beleefd te reageren! Je maakt weinig vrienden zo!
Succes
Helemaal gelijk. Zie mijn eerdere reactie. Sommige mensen snap ik niet... maar goed.
Moderator: Shelby GT-H
saf1908 schreef:Was hij zo onbeleefd dan?Mitch schreef:Rare vent die semmy! Probeer eens beleefd te reageren! Je maakt weinig vrienden zo!
Succes
Tijdens het rijden zal je weinig verschil merken tussen een 289 en 302. Een standaard 289 heeft 200Pk en een 302 220Pk. Een 289 HiPo heeft 225Pk.Semmy schreef: ik wil een 302 en verder niet...
En ik weet heel goed wat ik wil! Er zijn genoeg 65-66 mustangs met een 302 blok. Ook al is dat achteraf ingebouwd... 302 is ook minimaal wat ik wil, mag dus ook groter.
Geen idee of je cijfers kloppen maar denk dat je dan zelf al een antwoord geeft op je vraag. Namelijk meer pk's. En hipo blokken zijn vrij zeldzaam.Marchel schreef:
Tijdens het rijden zal je weinig verschil merken tussen een 289 en 302. Een standaard 289 heeft 200Pk en een 302 220Pk. Een 289 HiPo heeft 225Pk.
Als je eens je berichten terug lees, ik wil dit. Ik wil zus. Kan je op 2 manieren lezen. Kwam op mij raar over maar prima als je erna je bericht wijzigd valt er weinig terug te lezen over! 1ste keer op het forum, niets geen voorstel ronde.. etc.Semmy schreef:Hey Mitch! Zou jij zo vriendelijk willen zijn en niet persoonlijk willen worden door mij uit te maken voor rare vent! Dit is niet netjes van JOU WANT dit soort taalgebruik hoort zeker niet thuis op een forum! Geen enkele manier heb ik me onbeleefd geuit en ik vind het zeer ongewenst en niet netjes van je als je dit soort uitingen doet terwijl je mij ook helemaal niet kent.....daarnaast heeft jouw reactie geen enkele toegevoegde waarde!Mitch schreef:Rare vent die semmy! Probeer eens beleefd te reageren! Je maakt weinig vrienden zo!
Succes
Als jij op deze manier doorgaat maak jij zeker geen vrienden!
Dus nogmaals het verzoek aan jou om dit soort uitingen niet te doen want mensen vormen ook een beeld over jou terwijl daarvoor een aanleiding helemaal niet nodig is!
Alvast bedankt voor je medewerking.
Groet, Semmy
Mitch schreef:Als je eens je berichten terug lees, ik wil dit. Ik wil zus. Kan je op 2 manieren lezen. Kwam op mij raar over maar prima als je erna je bericht wijzigd valt er weinig terug te lezen over! 1ste keer op het forum, niets geen voorstel ronde.. etc.Semmy schreef:Hey Mitch! Zou jij zo vriendelijk willen zijn en niet persoonlijk willen worden door mij uit te maken voor rare vent! Dit is niet netjes van JOU WANT dit soort taalgebruik hoort zeker niet thuis op een forum! Geen enkele manier heb ik me onbeleefd geuit en ik vind het zeer ongewenst en niet netjes van je als je dit soort uitingen doet terwijl je mij ook helemaal niet kent.....daarnaast heeft jouw reactie geen enkele toegevoegde waarde!Mitch schreef:Rare vent die semmy! Probeer eens beleefd te reageren! Je maakt weinig vrienden zo!
Succes
Als jij op deze manier doorgaat maak jij zeker geen vrienden!
Dus nogmaals het verzoek aan jou om dit soort uitingen niet te doen want mensen vormen ook een beeld over jou terwijl daarvoor een aanleiding helemaal niet nodig is!
Alvast bedankt voor je medewerking.
Groet, Semmy
Wat mensen over mij denken laat mij koud en interesseert mij niet zoveel!
Succes met de zoektocht hopelijk vind je wat naar wens. Ben bang dat je wat moet schipperen of qua kleur of qua motor inhoud en er zelf een 302 in hangen.
Gr.mitch.
HULDE! Eindelijk iemand die begrijpt dat over smaak niet valt te twisten...Het is gewoon een persoonlijke voorkeur. Verder respecteer ik iedereen in zijn persoonlijke voorkeur en die netjes is in zijn taalgebruik richting een ander. Dank!mustang66coupe schreef:Geen idee of je cijfers kloppen maar denk dat je dan zelf al een antwoord geeft op je vraag. Namelijk meer pk's. En hipo blokken zijn vrij zeldzaam.Marchel schreef:
Tijdens het rijden zal je weinig verschil merken tussen een 289 en 302. Een standaard 289 heeft 200Pk en een 302 220Pk. Een 289 HiPo heeft 225Pk.
Ik begrijp niet waarom sommige zich zo druk moeten maken waarom Semmy perse minimaal een 302 wil. Ook als het een 64-66er wordt.Is toch gewoon duidelijk??
Ik heb nu een 66er en eerder een 65er en bij allebei zat al een 302 in dus ook daar heeft Semmy weer gelijk in.
En onbeleefdheid heb ik ook niet gelezen bij Semmy.
Succes naar je zoektocht
THANKS! Voor de super info! Top!peer schreef:Er zijn zover ik weet maar een paar manieren om echt te zien of het een 302 of 289 is zonder het blok uit elkaar te halen:
1. casting code: startmotor verwijderen en daar staat de code.
2. aan de hand van de koppen hoewel dit niets over het onderblok zegt: kleppendeksels eraf
3. aan de achterkant van het blok achter de inake heeft een 289 een 'kommetje' waar de 302 vlak is:
302 aan de linkerkant zie je een stukje vlak lopen:
289 rechts boven, een kommetje:
Semmy schreef:Mitch schreef:Als je eens je berichten terug lees, ik wil dit. Ik wil zus. Kan je op 2 manieren lezen. Kwam op mij raar over maar prima als je erna je bericht wijzigd valt er weinig terug te lezen over! 1ste keer op het forum, niets geen voorstel ronde.. etc.Semmy schreef:
Hey Mitch! Zou jij zo vriendelijk willen zijn en niet persoonlijk willen worden door mij uit te maken voor rare vent! Dit is niet netjes van JOU WANT dit soort taalgebruik hoort zeker niet thuis op een forum! Geen enkele manier heb ik me onbeleefd geuit en ik vind het zeer ongewenst en niet netjes van je als je dit soort uitingen doet terwijl je mij ook helemaal niet kent.....daarnaast heeft jouw reactie geen enkele toegevoegde waarde!
Als jij op deze manier doorgaat maak jij zeker geen vrienden!
Dus nogmaals het verzoek aan jou om dit soort uitingen niet te doen want mensen vormen ook een beeld over jou terwijl daarvoor een aanleiding helemaal niet nodig is!
Alvast bedankt voor je medewerking.
Groet, Semmy
Wat mensen over mij denken laat mij koud en interesseert mij niet zoveel!
Succes met de zoektocht hopelijk vind je wat naar wens. Ben bang dat je wat moet schipperen of qua kleur of qua motor inhoud en er zelf een 302 in hangen.
Gr.mitch.
Volgens mij heb jij een zeer vreemde interpretatie en onvriendelijke taalgebruik richting een ander die je niet kent....
Vind je het heel erg als ik zelf bepaal wat ik wil qua voorkeur voor een auto? Daar heb jij niets over te zeggen...Dat het vervolgens naar jouw vreemde interpretatie bij jou vreemd overkomt en jij mij vervolgens voor rare vent uitmaakt is niet (nogmaals) netjes! Ik heb niets gewijzigd aan mijn berichten. De teksten staan er nog...
Inderdaad op basis van jouw woordkeuze/taalgebruik kun je wel afleiden dat het kennelijk niets uitmaakt wat anderen van jou denken.... Hopelijk pas je dan ook je taalgebruik in het vervolg aan zodat we op een nette manier met elkaar omgaan op deze forum.....
Ps: Misschien is je irritatie ook wel begrijpelijk als je mij een persoonlijke bericht stuurt met een aanbod van je eigen auto V8 289. Daar heb ik je ook heel netjes geantwoord dat ik heel duidelijk vroeg om een 302 V8... en dus niet een V* 289....
Oef, dan heb ik toch een 302!! Handige tip! Succes met de zoektocht Semmy! Mij is het ook geluktpeer schreef:Er zijn zover ik weet maar een paar manieren om echt te zien of het een 302 of 289 is zonder het blok uit elkaar te halen:
1. casting code: startmotor verwijderen en daar staat de code.
2. aan de hand van de koppen hoewel dit niets over het onderblok zegt: kleppendeksels eraf
3. aan de achterkant van het blok achter de inake heeft een 289 een 'kommetje' waar de 302 vlak is:
302 aan de linkerkant zie je een stukje vlak lopen:
289 rechts boven, een kommetje:
De onderstaande reactie was richting jou via een pb. Dus volkomen netjes en duidelijk. Ik vraag in mijn eerste post heel duidelijk om 302 en toch stuur je mij een pb met een aanbod van 289. Snap je dat dat vreemd overkomt. Desondanks bedank ik je nog in pb. Maar goed ik neem aan dat je met aucces=excuses bedoeld? Dank voor je eerste excuses (niet nogmaals) en hierbij aanvaard door mij.Mitch schreef:Semmy schreef:Mitch schreef:
Als je eens je berichten terug lees, ik wil dit. Ik wil zus. Kan je op 2 manieren lezen. Kwam op mij raar over maar prima als je erna je bericht wijzigd valt er weinig terug te lezen over! 1ste keer op het forum, niets geen voorstel ronde.. etc.
Wat mensen over mij denken laat mij koud en interesseert mij niet zoveel!
Succes met de zoektocht hopelijk vind je wat naar wens. Ben bang dat je wat moet schipperen of qua kleur of qua motor inhoud en er zelf een 302 in hangen.
Gr.mitch.
Volgens mij heb jij een zeer vreemde interpretatie en onvriendelijke taalgebruik richting een ander die je niet kent....
Vind je het heel erg als ik zelf bepaal wat ik wil qua voorkeur voor een auto? Daar heb jij niets over te zeggen...Dat het vervolgens naar jouw vreemde interpretatie bij jou vreemd overkomt en jij mij vervolgens voor rare vent uitmaakt is niet (nogmaals) netjes! Ik heb niets gewijzigd aan mijn berichten. De teksten staan er nog...
Inderdaad op basis van jouw woordkeuze/taalgebruik kun je wel afleiden dat het kennelijk niets uitmaakt wat anderen van jou denken.... Hopelijk pas je dan ook je taalgebruik in het vervolg aan zodat we op een nette manier met elkaar omgaan op deze forum.....
Ps: Misschien is je irritatie ook wel begrijpelijk als je mij een persoonlijke bericht stuurt met een aanbod van je eigen auto V8 289. Daar heb ik je ook heel netjes geantwoord dat ik heel duidelijk vroeg om een 302 V8... en dus niet een V* 289....
Haha als jij je reactie netjes vind in de pb verklaard dat een hoop! Maar nogmaals aucces en hopelijk vind je de voor jou geschikte wagen!
Gr.mitch
Thanks! Hoe is het je gelukt dan? Via welke weg? Ben erg benieuwd....alvast dank voor je reactie.ToonD schreef:Oef, dan heb ik toch een 302!! Handige tip! Succes met de zoektocht Semmy! Mij is het ook geluktpeer schreef:Er zijn zover ik weet maar een paar manieren om echt te zien of het een 302 of 289 is zonder het blok uit elkaar te halen:
1. casting code: startmotor verwijderen en daar staat de code.
2. aan de hand van de koppen hoewel dit niets over het onderblok zegt: kleppendeksels eraf
3. aan de achterkant van het blok achter de inake heeft een 289 een 'kommetje' waar de 302 vlak is:
302 aan de linkerkant zie je een stukje vlak lopen:
289 rechts boven, een kommetje:
Dus dit is dan een (weliswaar gele) echte 302 ?ToonD schreef:Oef, dan heb ik toch een 302!! Handige tip! Succes met de zoektocht Semmy! Mij is het ook geluktpeer schreef:Er zijn zover ik weet maar een paar manieren om echt te zien of het een 302 of 289 is zonder het blok uit elkaar te halen:
1. casting code: startmotor verwijderen en daar staat de code.
2. aan de hand van de koppen hoewel dit niets over het onderblok zegt: kleppendeksels eraf
3. aan de achterkant van het blok achter de inake heeft een 289 een 'kommetje' waar de 302 vlak is:
302 aan de linkerkant zie je een stukje vlak lopen:
289 rechts boven, een kommetje: