Gezocht diverse onderdelen Mustang 1966

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

jvdiest
Berichten: 146
Lid geworden op: do 02 jun, 2016 15:51

Gezocht diverse onderdelen Mustang 1966

Bericht door jvdiest »

Ben bezig met de restauratie van een 1966 Mustang met 200CI motorblok. Project schiet aardig op en ik verwacht de carrosserie begin van het nieuwe jaar naar de spuiter te kunnen brengen. Heb inmiddels ook een bestelling uitstaan voor de onderdelen die ik nog mis.

Ik heb de Mustang als bouwpakket gekocht en ik heb wat moeite met a) de puzzelstukjes vinden en b) ze op de juiste manier monteren.

Waar ik niet uitkom, is het volgende. Ben op zoek naar iemand die voor mij de missende onderdelen heeft:

- Ik heb het asbakje, maar die blijft niet zitten in het gat in het dashboard. Blijkbaar ontbreekt er nog iets :)
- voor de koppeling heb ik wel de "CLUTCH EQUALIZER BAR" gevonden en gemonteerd, maar ik mis het "CLUTCH EQUALIZER BAR TO PEDAL ROD". Op onderdelensites kan ik die niet vinden voor een 1966 met straight six. Heb de rod en bijbehorende veren nodig (bij pedaal is een 90 graden bocht voor de aansluiting en op de equalizer bar recht).
- Zoek een radio met FM die past in het dashboard (klassieke uitstraling of origineel);
- Zoek het rod voor aansluiting van het pedaal op de hoofdremcilinder.
- Standaard uitlaatspruitstuk voor een straight six.
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”