Shelby hertz rent a Racer rondje Usa update Las Vegas 30/4

Nieuwtjes...weetjes...linkjes..enz

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Monique
Berichten: 907
Lid geworden op: zo 22 mar, 2009 16:30
Locatie: De Veluwe
Contacteer:

Bericht door Monique »

Blijft erg leuk om te lezen. Mooie foto's ook.
Veel plezier nog.
'97 SVT Cobra Convertible.
Gebruikersavatar
66stangwhite
Berichten: 739
Lid geworden op: do 04 okt, 2007 19:38
Locatie: Oosterhout

Bericht door 66stangwhite »

Nou dat ziet er goed uit. Mooi verslag. nog veel plezier met alles wat jullie ondernemen.
grt
John
1966 mustang 200Ci 6 in lijn. Ext.: wit, int.: pony blauw / wit.
Gebruikersavatar
steef50
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 11 jul, 2004 22:32

Bericht door steef50 »

:D

helemaal te gekke foto s jongelui :lol: kun je de pb niet openen

groetjes steef en regina
Ford Mustang Mach 1 1972
Gebruikersavatar
Ton BlingBling
Adverteerder
Berichten: 2839
Lid geworden op: di 28 nov, 2006 16:46
Locatie: Regio Rotterdam & Regio Los Angeles .
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

Nu ( Woensdag 29-4 23.35 uur ) 2 dagen In Las Vegas lekker ff uitgerust het was me het reisje wel ff de totalen :shock: :oops: !.

5979 mijl ( is 9600 km ) gereden door 19 staten met 3 verschillende Mustangs .

In Hitte , kou ,regen , sneeuw ,hagel en een enkele storm ! .

Echt het allermooiste ( Reno Peppermill ) en het slechtste ( Hilton Los Angeles ) hotel ooit gehad .

Ook de duurste biefstuk van 85 $ ooit gegeten , was wel erg groot en lekker .

Getankt voor 1,85 dollar in Barstow en voor 3,15 dollar in Yellowstonepark was wel voor een gallon dus nog goedkoop.

Spijkerbroeken van Levis voor 8,50 Nike schoenen voor 39.95 Leren allstar schoenen voor 19,95 Apple notebook pro 17inc voor 2499 $ gekocht voor mijn zoon ( had nog $$ over ) .

Opvallend is dat in de duurste ( 240 $ ) hotels het Internet betaald moet worden in Birmingham 9,95 per dag , Hilton 14,95 en nu in Luxor Las Vegas 15.50 per dag .
Terwijl in alle goedkope hotels bij het overnachten , Best western 49,95 $ per dag Day's inn 39,95 per dag het internet gratis was .
Ook bij de goedkope hotels was het parkeren en ontbijt inc terwijl er bv Bij Het Hilton 22 $ per dag voor parkeren werd gerekend en 25 $ p p voor ontbijt .

Deze laatste 3 dagen doen we bijna niets dan lui uitslapen dan ff bij het zwembad verder uitrusten ! .
En dan S,ávonds de stad in naar oa freemont street en de rest van het zo aller bekende Las Vegas bekijken en beleven.

Nu nog een paar Foto,s plaatsen ,ik hoop dat het lukt zit al aan me 3e Bahco en slaap bijna ! .

Afbeelding

Kathy voor de ingang van het Luxor Hotel Las Vegas.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De laatste dagen is het hier 82 graden Fahrenheit is 27 celsius volgens het weerbericht maar bij het zwembad staat een temperatuur meter die 94 Fahrenheit aangeeft is 34 celsius dus lekker cabriolet weer .
De vacantie hiervoor was het 117 Fahrenheit is 47 celsius hier in las vegas dit was toen een extreem warme zomer een van de warmste ooit ! .

Dus een lekker eind van een onvergetelijke Vacantie , Ik vond de MAA rit waardeloos maar de rest was perfekt .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de Freemont street stond nog een Foose Mustang ! ik vond hem wel leuk maar niet erg bijzonder .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Gebruikersavatar
Ton BlingBling
Adverteerder
Berichten: 2839
Lid geworden op: di 28 nov, 2006 16:46
Locatie: Regio Rotterdam & Regio Los Angeles .
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

de route die we hebben gereden .

Lukt helaas niet
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Ton wat vond je waardeloos aan de MAA rit ?
Ik heb me uitstekend kunnen vermaken.
Ik denk dat de organisatie van zo'n groot evenement gebonden is aan vele regels,
en afgestemd moet worden met de locale overheden m.b.t. de startplaats, lunchstops en eindplaatsen.
Verder kan je zo'n afstand in 5 dagen alleen afleggen door het rijden over interstates.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Ton BlingBling
Adverteerder
Berichten: 2839
Lid geworden op: di 28 nov, 2006 16:46
Locatie: Regio Rotterdam & Regio Los Angeles .
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

Ronald, hier Jeannette , Ton zn vrouw. Ik vond de rit ook niet leuk. De gehele tijd jagen en jagen. Weinig tot geen contact met andere deelnemers. Bij de lunchstoppen was er NIET gerekend op het aantal mensen.Wij hadden verwacht om minstens 1 dag met z'n allen in kolonne te rijden maar dat gebeurde niet. Gelukkig dat Marco en Nico onze ritten wat leuker maakten anders waren wij al eerder afgehaakt. De aankomst van de eindstop hadden wij ook anders voorgesteld.Er was een verrassing beloofd voor iedere deelnemer, voor mijn part een vaantje ofzo als bewijs en dank dat we mee hebben gereden.Want wees eerlijk het is geen ritje van 100 mile!. Wij hadden niet het idee om aan een grote happening mee te doen omdat we hele stukken maar met zn drieen reden. Ik heb me er iets anders bij voorgesteld, en zo heeft iedereen zijn eigen mening! Net
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Gebruikersavatar
67gt500
Donateur 2014
Berichten: 1718
Lid geworden op: di 21 feb, 2006 10:31
Locatie: Wierden (overijssel)
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

Waardeloos, niet leuk of je er iets anders bij voorgesteld te hebben, dat heb ik ook wel een beetje maar dan meer in de trend van dat wij ons er iets meer bij voorgesteld hadden.
En dan vooral het in collone rijden, het waren veelal groepjes (waar wij er zelf ook 1 van waren) die met elkaar optokken en dat is ook niet verwonderlijk.
Bij het aankomen in Birmingham, hier hadden we ook meer van verwacht, was het een beetje een domper je hebt toch behoorlijk wat km met elkaar gereden en dan is het plots afgelopen.
Maar even een opsomming van de hele rit, hier heb ik maar een paar woorden voor nodig, het was een ervaring om nooit meer te vergeten en al met al heb ik het gigantisch leuk gehad met ons groepje.
Als MAA over 4 jaar weer de inschrijving opent ga ik er zeker over na denken om weer mee te doen.
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Gebruikersavatar
Monique
Berichten: 907
Lid geworden op: zo 22 mar, 2009 16:30
Locatie: De Veluwe
Contacteer:

Bericht door Monique »

Zal ook jullie verslagen gaan missen :smt022. Elke ochtend vaste prik om even jullie belevenissen weer te lezen :D
Gebruikersavatar
Ton BlingBling
Adverteerder
Berichten: 2839
Lid geworden op: di 28 nov, 2006 16:46
Locatie: Regio Rotterdam & Regio Los Angeles .
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

Monique schreef:Zal ook jullie verslagen gaan missen :smt022. Elke ochtend vaste prik om even jullie belevenissen weer te lezen :D
Het vertrek op Las Vegas .
Afbeelding

Nog ff een laatste blik de strip !.

Afbeelding


Leuk om te lezen dat er leden op dit forum zijn die onze dagelijkse inzet waarderen .
We zijn nu thuis en flink moe van de lange reis .
Gelukkig geen Controle bij de douane gehad dus alle onderdelen , flinke voorraad Mequiars en de 17 inch Apple notebook pro probleemloos mee naar huis.
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Gebruikersavatar
Mustang Den Haag
Berichten: 4071
Lid geworden op: di 19 apr, 2005 15:08

Bericht door Mustang Den Haag »

Nu Ton op naar den haag

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Gebruikersavatar
Ratrod
Berichten: 2369
Lid geworden op: di 03 jan, 2006 19:23
Locatie: Middle of Nowhere, Friesland

Bericht door Ratrod »

Viel het afscheid van de Shelby nog een beetje mee?

Je krijgt toch al gauw een band met een auto na zoveel kilometers en al helemaal als het een auto als zo'n Shelby is ipv een Toyota Avensis of zo.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gebruikersavatar
Ton BlingBling
Adverteerder
Berichten: 2839
Lid geworden op: di 28 nov, 2006 16:46
Locatie: Regio Rotterdam & Regio Los Angeles .
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

Ratrod schreef:Viel het afscheid van de Shelby nog een beetje mee?

Je krijgt toch al gauw een band met een auto na zoveel kilometers en al helemaal als het een auto als zo'n Shelby is ipv een Toyota Avensis of zo.
Toen Ik de Mustang inleverde in Las Vegas bleek dat de auto nog in Alabama stond volgens de Computer ! .

Ik heb dus onverzekerd rond gereden ,volgens de manager van Hertz Las Vegas.
Alle Hertz Mustang Shelby,s waren uit de verhuur gehaald en moesten terug naar Shelby .
Dus ook deze auto stond in de computer als retour naar Shelby .

Dat maakte het inleveren extra lastig , Ik heb de auto daar achtergelaten en tegen de Manager verteld regel het maar ik hoor wel hoe het afloopt .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Gebruikersavatar
Nicov.dr.Klok
Berichten: 2854
Lid geworden op: di 13 jul, 2004 20:27
Locatie: Dat weet ik wel

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Welkom thuis weer voor jullie Ton,Net en Kathy.
Jammer hé dat het weer voorbij is.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Gebruikersavatar
Hekkings
Berichten: 492
Lid geworden op: vr 07 okt, 2005 19:25
Locatie: Balkcity
Contacteer:

Bericht door Hekkings »

Ook deze verhalenreeks incl foto's gaan we missen allen bedankt hiervoor het is niet niks om na een vermoeide dag ook nog de verhalen van de dag incl de foto's te posten :thanks:
Allard.
Een hobby mag geld kosten, daarom kook ik op gas.


Mustang 1970 hardtop coupé sold.
Mustang 1969 Sportsroof project.
Golf GTI Limited Edition 2009
Gesloten

Terug naar “2009 45th Mustang Anniversary (en 40th in 2004)”