Voorbereidingen 40th

Nieuwtjes...weetjes...linkjes..enz

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
72grande
Contacteer:

Voorbereidingen 40th

Bericht door 72grande »

Voor ons (behalve natuurlijk voor ons ene zeer boffend forumlid) is de viering van de 40 ste Mustang verjaardag in Nashville ver weg. Een beetje vergelijkbaar met de naderende introductie van de 2005 Mustang zijn onze Amerikaanse Mustang vrienden er al wel veel mee bezig. Als daar belangstelling voor is kan ik hier regelmatig wat posten van een Amerikaans Mustang forum. Grappig is bijvoorbeeld dat dat forum zich net als wij afvraagt of ze flyers moeten maken:

Materials - Cooler, lawn chairs, people!
A 1000 or so "Forum flyers" would be really cool - just a single 8.5x11 sheet of paper that tells people about the site. I'm sure SOMEONE here would volunteer to design and/or print them, pending your approval of design, content, etc... Oh yeah, a paperweight to keep the flyers from blowing away.

Deze man heeft kennelijk een dikke Camper:

Call it a prelude to Corn Feed IV, or a Southeastern substitute for those who can't get to Des Moines. But I'd like to invite everyone to a social gathering during the 40th in Nashville. I'm planning to set up our travel trailer on the Speedway grounds for the weekend, and thought maybe we could get together one evening for a good BS session.

Just thought I'd throw that out to see what we could do with it. I'm open to ideas.

Nogmaals, als er belangstelling is, post ik hier meer van de komende tijd.

Marc
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Ik vindt het wel leuk om te lezen hoor...hmmm forum flyers... :lol:
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Je zult toch maar deze problemen hebben :blink:

Met je 1965 Fastback met High Performance motor (289 K-code) een paar duizend mijl rijden van Austin, Texas, naar Nashville, Tennessee, voor de 40th. Deze man verwisselt in ieder geval zijn achteras om een langere eindoverbrenging te hebben (en dus minder toeren - RPM relief). En hij pakt voor de zekerheid maar een reserve waterpomp in...

Hebben wij het over een ritje naar België :chew:

Well two of us from Austin, TX, have mustered up the courage to drive our Hi-po's to the Do. The plan is to link up with the Mustangs Across America group at Little Rock on 14 April, for the caravan into Nashville.

I'm going to drop the 3.50 peg leg out and replace it with 3.00 posi. Hopefully that will give me some RPM relief and perhaps a tad better gas mileage. Think I'll also add a water pump to the spares list to carry along on the trip.

Anyone out there have recommendations for one or several lucky charms to keep the gods of broken cars away from us during the trip?

--------------------
65 Hi-Po F/B, 67 GTA F/B (SB) Mustang Owners Club of Austin (MOCA) TX, MCA 27479

Afbeelding

Marc
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

En wie zou nu toch dat zeer boffend forumlid zijn?? :peace: :dance:
Maar is vind het ook best interesant om te weten wat dat Amerikaans Mustang forum te melden heeft.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gesloten

Terug naar “2009 45th Mustang Anniversary (en 40th in 2004)”