FORUM FOTOWEDSTRIJD! 40 JAAR MUSTANG

Nieuwtjes...weetjes...linkjes..enz

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

FORUM FOTOWEDSTRIJD! 40 JAAR MUSTANG

Bericht door 72grande »

De TMCN bijeenkomst in Zwolle is ter gelegenheid van de 40e verjaardag van de Mustang. Geen nieuws zover. Echter, de wetenschap dat het forum zeer veel fotografen herbergt, bracht ons tot een plan.

Het plan van een fotowedstrijd. En dan, toepasselijker kan het niet, een fotowedstrijd met als thema 40 JAAR MUSTANG. In deze wedstrijd gaat het niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit. Dus, maak een foto met een raakvlak aan het thema 40 jaar Mustang; de foto hoeft niet aanstaand weekeinde gemaakt te zijn, maar de viering van de 40e verjaardag is natuurlijk een ideale gelegenheid hiervoor. Dus:

• Iedere forummer mag één foto inzenden,vergeet niet je naam er bij te zetten.
• De invulling is volledig vrij, maar de foto moet wel “iets” van Mustang hebben
• De inzending start zondag en loopt tot en met volgende week zaterdag (19 juni)
• Zondag opent Marcel een regel “Fotowedstrijd” in het menu links (bij Foto Upload, Het Weer en zo)
• Daar kun je je inzending uploaden, bij voorkeur niet meer dan 640 pixels breed (om goed op het forum te kunnen laten zien). Hulp bij het aanpassen van het formaat is eventueel beschikbaar.
• Na sluiting van de inzendtermijn worden de foto’s door een deskundige jury (uuhhh, nou ja, jury :confused2: ) beoordeeld.
• De eerste prijs is nog een verrassing (maar Mustang gerelateerd), de tweede prijs een DM&FF T-shirt en de derde prijs een DM&FF vaantje.
• Over de uitslag mag worden gecorrespondeerd, maar dat helpt toch niet.

We moeten eerlijk toegeven dat we de inspiratie hebben gekregen van Exxodus van het franstalige Mustangpassion.com (Exxodus is ook al lang lid van ons forum, nr 23, maar de taalbarrière verhindert hem tot posten). Van hem hebben we bijgaande voorbeelden:

Afbeelding

Afbeelding

Succes, of dit weekeinde met maken van de foto, of met het opzoeken van de foto en we zien ze graag tegemoet.

Marcel en Marc
Marc
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Tja, soms bedenk je in je enthousiasme iets...

In dit geval een fotowedstrijd dus. We kunnen niet zeggen dat we bedolven zijn onder de reacties voor dit idee. Geeft niet, want dat maakt dan duidelijk dat een idee niet enorm aanspreekt.

In Zwolle, zoals uit de posts van het verslag blijkt, weigerden vervolgens ook nog batterijen en complete camera's dienst en maakte het (ontbreken van) licht in de hal behoorlijk fotograferen onmogelijk. Geen omstandigheden voor een fotowedstrijd kortom.

Dus: fotowedstrijd afgeblazen!


Marc
Marc
Gebruikersavatar
Galaxieman
Berichten: 179
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 22:44
Locatie: Den Haag, Netherlands
Contacteer:

Bericht door Galaxieman »

Gaat een beetje moeilijk met een Galaxie!!
Maar wel een leuk idee.

Galaxieman
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 2272
Lid geworden op: wo 19 mei, 2004 21:13

Bericht door Erwin »

Was inderdaad een erg leuk idee, Marc! Helaas dat er niet veel animo voor was. Ik heb zowieso geen digitale camera, maar mijn zwager had er wel een meegenomen...die dus ook dienst weigerde; kapot!
Rustte er een vloek op die dingen die dag? Ik las het overal!
Maar met zulke mooie foto's van Marcel en waarschijnlijk Arjan hoef je ze zelf niet meer te schieten!

Erwin.
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Het zijn zeker mooie foto's geworden,maar de eer is meer aan Mark,Marc,Herman en Buick...ik heb er maar een stuk of wat geschoten....

En Herman is natuurlijk onze vaste dealer hier op het forum als het over foto's gaat.



Marcel
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Waarschijnlijk leek er inderdaad een vloek te rusten op de camera's die dag,want ook ik heb veel foto's die wazig zijn. :confused2: Diegene die een beetje goed zijn heb ik naar Marcel gestuurd en zijn dus in de Gallery te zien.Heb ook nog e.e.a. gefilmd,maar ben nog ff aan het stoeien daarmee om ze met hulp van Marcel in de Movie Gallery te krijgen.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
Mustangpiet
Berichten: 192
Lid geworden op: vr 12 mar, 2004 12:39
Locatie: Tolkamer
Contacteer:

foto's

Bericht door Mustangpiet »

Ik heb nog wel wat foto's die redelijk gelukt zijn van zaterdag en zondag.
Digitaal wel te verstaan,ook een hoop mislukt maar toch nog een paar
die aardig gelukt zijn.
Wil ze best opsturen.
Ik hoor het wel

Peter

Afbeelding
Harley-Davidson Softail Custom 1340cc
Harley-Davidson Sportster 883
(samen ook 4 wielen!)
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hoi Peter


Bedankt voor je aanbod,maar ik hou het hier wel even bij,je bent altijd vrij om de foto's natuurlijk in de Foto upload te zetten.

Mischien is het wel leuk als de volgende keer je zo naar mij mailt,dan kan ik ze bij de rest zetten

Oja ik heb de foto in je post iets aangepast ,nam een beetje ruimte inbeslag :builder:


Marcel
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 26 nov, 2003 23:22
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Herman »

Eigenlijk te gek voor woorden.
Heel vreemd dat de meeste onder ons die foto's hebben gemaakt,zulke wazige foto's als resultaat hebben en batterijen zomaar leeg liepen.
Of het toestel glashard weigerde dienst te doen.
Zou er ergens in de buurt een UFO geland zijn geweest of lag het aan de aardstraling. Ik heb er geen verklaring voor maar ga dit toch eens even voorleggen bij diverse fotoshops.

Jammer dat de wedstrijd niet door gaat.
We zaten nog in de denktank en hadden al wat leuke dingen bedacht.
Misschien is het een aardig idee om dan maar een foto van de maand wedstrijd de houden voor de mooiste of orgineelste foto.
Kan ook met ingezonde filmpjes van 1 of 2 minuten.
Zo ben je weer even van de straat.
Of juist niet.

:ciggy:
Gebruikersavatar
71convertible
Berichten: 117
Lid geworden op: zo 29 feb, 2004 13:56
Locatie: vleuten

Bericht door 71convertible »

Jammer heb ik net mijn parkeerprobleem voor mijn nieuwe
maroon rode 428 cobra jet opgelost.
En er een fotootje van gemaakt .Gaat de wedstrijd niet door!!!!!! :ciggy:




http://mustang66.demon.nl/coppermine-1. ... 20mini.JPG
Gesloten

Terug naar “2009 45th Mustang Anniversary (en 40th in 2004)”