aanschaf mustang

Plaats hier foto's van wel heel erg mooi gerestaureerde Mustangs en Fords

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: aanschaf mustang

Bericht door mustang66coupe »

Nou om mijn verhaal wat kracht bij te zetten dan een foto van de betreffende wagen. En als je bekend bent met de straat van de handelaar weet je dat dit dus bijna letterlijk voor zijn deur is genomen.

Afbeelding
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: aanschaf mustang

Bericht door mustang66coupe »

EN? Nog langs geweest?
66 coupe aut. V8 in progress
Gebruikersavatar
bifi
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21 jan, 2004 18:13
Locatie: Moen (zwevegem)

Re: aanschaf mustang

Bericht door bifi »

Ja ik ben langs geweest, alle vooroordelen thuis laten liggen en met zin om de wagen te kopen naar Nederland getrokken.

Volgens de handelaar in perfecte staat. Mooier vindt je deze niet.

En ik moet zeggen dat deze wagen er mooi uitziet, de perfectie nabij.

maar, ...

Ik merkte een kleurverschil op de koffer en de achterste zijpanelen.
Bepaalde vuile plekken op de lak die ik niet direct kon begrijpen op een propere auto
In het motor compartiment zaten vuile resten van een roest beschermingsproduct ( waarom wat dit niet opgekuist?)
Na 2 maal aandringen om de kap dicht te doen zag ik dat 1 van de hendels ontbrak om het dak dicht te houden.

De restauratie was gebeurd in 1999 volgens de foto's, toch had ik het gevoel dat er al serieus gesleuteld was aan de motor omdat de kleuren van de darmen en dergelijke veranderd waren.
en een wagen die in 1999 gerestaureerd zou zijn, moet toch steenslag schade hebben in de spatborden maar deze leken zo goed als nieuw.

Ik had erg geen vertrouwen meer in, toen heb ik nog andere zaken gezien in de zaak waardoor mijn respect voor deze handelaar echt wel ver weg zonk.

Ik kan me niet voorstellen dat deze handelaar altijd zo'n zaken doet want daar staat voor een enorm kapitaal aan auto's binnen en dit kan je nu eenmaal niet met zo te doen wat ik heb gezien.

Maar als de liefde voor het kapitaal groter is dan voor de voertuigen, ja dan wordt het tijd om eens na te denken.
[img]http://xs4all.nl/~romaan/mustang/images/bl1.gif[/img]
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: aanschaf mustang

Bericht door mustang66coupe »

Tja,

Mij is als eens verteld dat hij het voor het geld niet meer hoef te doen. Of het waar is weet ik niet maar sommige wagens wil hij volgens mij niet eens verkopen :mrgreen:

Goed dat je goed hebt opgelet. En als je het niet vertrouwt lekker laten staan,zeker als het niet in verhouding is met de prijs.

Wat mij betreft gewoon altijd de auto "keuren" en nakijken en laat de handelaar maar lullen :wink:
66 coupe aut. V8 in progress
Ammy
Berichten: 398
Lid geworden op: wo 05 sep, 2012 15:23
Locatie: Neerpelt

Re: aanschaf mustang

Bericht door Ammy »

Jammer dat het is tegen gevallen, gelukkig ben je er niet ingetrapt en er komt vast wel een correcte mustang op je pad.
Waar ben je specefiek naar op zoek? Misschien dat iemand hier op het forum nog iets weet en we je zo verder kunnen helpen :)
1969 Grabber Blue Shelby GT350
Black Audi Q5 3.0 Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Mustangs en Fords”