APOW zondag 24 augustus + verslag!

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
atina33
Berichten: 380
Lid geworden op: vr 30 mei, 2008 21:51
Locatie: zevenhuizen(ZH)

Bericht door atina33 »

mooi kaarten he Polleke je weet het stuur maar mooie foto hoor en ik maak ze zo voor je!!!
Er zijn een hele hoop mensen die ze mooi vinden en graag wat willen dus ik weet zowie zo wat ik komende week aan de slag kan leuk!!!
Morgen ga ik de foto weer verwerken dus even geduld wij zijn net thuis.
Vond het erg vet gaaf vandaag en erg genoten. Leuke gesprekken gehad met mensen van het forum. En vandaag even in een mustang mogen zitten heerlijk is nu de tweede keer in mijn leven geweldig dat er van die mensen zijn die dit zo spontaan aan bieden ik kan daar zolang van nagenieten. Sterker heb het voorelkaar dat zelfs peter er even in ging zitten letterlijk EVEN. Ik ga nog even wat mailtjes kijken wat drinken even een maaltje medicijnen en dan eens kijken of me bed er nog staat.truste en tot morgen.
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atina
www.eentweedeleven.nu
Gebruikersavatar
mustang dd
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 24 jan, 2007 22:09
Locatie: ANTWERPEN

Bericht door mustang dd »

GTA67 schreef:Ik was er van 10 tot 12.30u, en heb verschillende vrienden gezien. Maar McQueen, Mick, Eric en DD ben ik niet tegengekomen.

Als ik rond 12.30 ben doorgereden, stond er een file van verschillende kilometers aan te schuiven aan de inrit.
En ik denk, dat er bij de uittocht ook wel fileproblemen zullen zijn.

Ik wacht op fotos, want deze keer heb ik er geen gemaakt.
Voor mij was het een APOW in mineur....

Hopelijk volgende week BMCC Borsbeek, of toch zeker de Mustang meets Corvette in Middelkerke aan zee....

Hasta la vista,
Emiel
8)
Hoi Emiel,
ik ben er geweest hoor, was even na 13u00 samen met Jan en zijn wederhelft.....was daar veel volk hee, na mij waren er nog 4plaatsen vrij en op de straat stond nog een hele file te wachten om binnen te geraken....er komt blijkbaar nog meer volk dan vroeger
Grtz
Danny
Gebruikersavatar
okp
Donateur 2013
Berichten: 2609
Lid geworden op: za 02 feb, 2008 15:16
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Bericht door okp »

Ik was er ook hoor..
Ben om ongeveer 11.30 binnen gereden en kon nog een plaatsje bemachtigen bij de club tussen de rest vd Stangs. Eindelijk weer eens een paar mensen van het forum ontmoet. Het was leuk, was mijn eerste meeting...(met de Stang). Jammer dat ik je niet gezien heb Emiel. Misschien volgende week in Borbeek? Als ik kom, zal het enkel 's morgens zijn tot de middag. Mijn boys hebben thuis hun verjaardagsfeestje...

grtz

Eric
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mack »

Totaal onverwacht zijn mijn vriendin en ik ook geweest. We waren al van plan om naar Antwerpen te gaan (voor de stad) en toen vernamen we via-via dat er die meeting was.

En zodoende vertrokken we met een oude Camaro, een Firebird en een Corvair richting Antwerpen. Na eerst hevig in de file te zijn geraakt door die "mobiele werkplaats", kwamen we in een hevig verstopt Antwerpen aan. Overal Amerikaanse auto's... En ze reden niet allemaal even netjes!

We begonnen de file met een willekeur aan auto's: oud en nieuw. Maar aan het einde van de file waren alleen de nieuwere auto's over, zo leek het... Vele oudere Amerikanen vielen uit wegens koelingsproblemen (waaronder de Camaro, de Pontiac voor ons en de Lincoln achter ons in de file).

Uiteindelijk hebben we meer tijd doorgebracht in de stad (Bollekesfeest) maar er stonden wel mooie auto's bij! Helaas stond onze auto ergens helemaal achteraf geparkeerd... Een Mustang uit 96 is blijkbaar niet speciaal genoeg, en ik mocht hem dan ook naast een Chrysler Voyager parkeren :evil:

Ik vond het ook niet zo fijn dat er ongevraagd een sticker op mijn ruit werd geplakt...

Maar goed, mooie auto's (en vrachtauto's!) gezien, en Antwerpen was super-gezellig. Het weer zat mee, toch een erg leuke dag gehad.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
McQueen
Berichten: 1401
Lid geworden op: vr 23 mar, 2007 13:53
Locatie: Eindhout ( Laakdal ) near Radiator-Springs
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Jawel Emiel, wij zijn daar geweest, net zoals DD reeds zei, DD stond een 10 tal wagens verder dan mij, ik kwam hem tegen toen we uitgestapt waren, dus bijna gelijktijdig opgereden daar.

Waar hadden ze ons weeral gezet !!!!! In de eerste loods waar je binnen kwam, geen bal te zien daar, op onze wagens na natuurlijk en nog een paar andere Mustangs :wink:
Dat is nu reeds de tweede keer op rij dat ze mij daar in die loods zetten, ver buiten centrum van het gebeuren, volgend jaar zal dit niet meer pakken !

Inderdaad, daar was een echt fille probleem als je van de autobaan af kwam, een fille man ..... heeft genen naam, drie kwartier eer je aan de APOW was ! ( 1 km :!: )
En dan .... hé daar staat er eentje in panne, hé daar nog ene, amai, te warme motor, hé daar staan er nog twee, en zo verder, als we op dat stukje van 1 km geen 10 wagens hebben zien staan met warme motor, dan hebben we geen enkele gezien !
De mijne zijn temp. kwam ook al aardig naar omhoog, + 3/4 ik hield mijn adem al in, ik zag mij ook al naast de weg staan met warme motor, maar alles bleef uiteindelijk toch redelijk gewoon langs de warme kant weliswaar.

Verder een heel mooie dag gehad en wat leuker is .... gene regen gehad !
Enkel onderweg een paar drupjes op de ruit, verder niets, zelfs nog niet de moeite om de ruitenwissers te gebruiken.

Ook een paar bekenden tegen gekomen waaronder Anita, een toffe vrouw.
Nogmaals bedankt voor je .... tja hoe noem je dit eigenlijk, dit kunstwerkje, je kaartje van mijn wagen welke je zo mooi gemaakt had, ben er echt blij mee, heeft al een mooi plaatsje gekregen.
Een hele doos had ze bij van Mustang-kaarten die ze gemaakt had, proficiat Anita !
De ene nog mooier dan de andere, en volgens mij wist ze precies welke wagen bij wie hoorde !
:thanks:

@ Polleke :

Had je me weer te pakken :lol:
Nee, niet het haar goed leggen, maar ook een onverwachte foto aan het nemen, net als jij op dat moment van mij. :lol:
Tot de volgende keer.

Kom schatteke ik zal uw haar eens goedleggen ,,,
http://img.photobucket.com/albums/v738/ ... 240097.jpg

Deze foto was ik dus op dat moment aan het maken, toen jij die van mij trok. :lol:
Spijtig dat jij er niet opstaat bij mij, zou leuk geweest zijn.

Afbeelding

Jan
Laatst gewijzigd door McQueen op ma 25 aug, 2008 12:14, 2 keer totaal gewijzigd.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]



.
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Waar hadden ze ons weeral gezet !!!!!
Gewoon wat vroeger komen ! Als je om 10 uur binnenkomt, heb je wel plaats.
Als ik om 12.30 naar huis reed, zag ik dus de file staan....!!!

Normaal ben ik er wel bij in Borsbeek, met of zonder Mustang (ik ben het al gewoon aan het worden :evil: :cry: ).

Tot dan.... :roll:

Emiel
Mustangloos
:cry:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
McQueen
Berichten: 1401
Lid geworden op: vr 23 mar, 2007 13:53
Locatie: Eindhout ( Laakdal ) near Radiator-Springs
Contacteer:

Bericht door McQueen »

GTA67 schreef:
Waar hadden ze ons weeral gezet !!!!!
Gewoon wat vroeger komen ! Als je om 10 uur binnenkomt, heb je wel plaats.
Als ik om 12.30 naar huis reed, zag ik dus de file staan....!!!
Emiel
Mustangloos
:cry:
Niets vroeger komen, mijne maat reed achter mij en die moest links en ik naar rechts, bij de andere Mustangs ( in center ) was er ook nog plaats.
Was echt zowat een willekeur, de ene moest naar daar en de andere naar ginds, zal denkelijk te maken gehad hebben met de toestroom wat uiteen halen.

Jan
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]



.
Gebruikersavatar
greenbee
Berichten: 398
Lid geworden op: zo 07 mei, 2006 16:07
Locatie: westland

Bericht door greenbee »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
atina33
Berichten: 380
Lid geworden op: vr 30 mei, 2008 21:51
Locatie: zevenhuizen(ZH)

Bericht door atina33 »

hey luitje ik ga ook naar Borsbeek :smt041 .
Zal weer het kistje met de kaarten meenemen die dan weer redelijk gevuld is.
En ja hoe leer je welke mustang bij wie hoort.
Heel simpel je krijg van een aantal de foto's opgestuurd dus die voer je het digitale foto lijstje met naam(tuurlijk) En als je na een week in het ziekenhuis lig en er nagekeken heb nou wat denken jullie. En die digitale foto lijst gaat bijna overal mee dus naar de keren voor de chemokuren of wat foto op mijn sleutelhanger waar ik toch ook wel ong 70 in kan zetten als ik weer eens een dag ergens heen gaat. Snachts staat ie op me nachtkastje(slaap weinig door de pijn enz) Dus ja zo leer je dat uit je hoofd.
Mare goed he dat ik ook naar Borsbeek gaat. Even nog onstpaning want die week erop is het spannend krijg ik de uitslag of de chemokuren gedaan hebben wat ze moesten doen.

gr Anita En poot van Scotty
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atina
www.eentweedeleven.nu
Gebruikersavatar
McQueen
Berichten: 1401
Lid geworden op: vr 23 mar, 2007 13:53
Locatie: Eindhout ( Laakdal ) near Radiator-Springs
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Hier DD ( Danny ) en zijn lieftallige vrouw.

Afbeelding

En hun stang 66

Afbeelding

En Jonny de fotograaf, met zijn site en foto's op www.carsthestars.be ---- http://www.carsthestars.be/events/apow1_event_2008.htm
Hij maakt steeds prachtige foto's en is bijna op elk event terug te vinden.

Afbeelding

Afbeelding

En waar ik deze heer moet onderbrengen ..... :?: :smt017

Afbeelding

Verdere foto's van mij zijn terug te vinden op :
http://s146.photobucket.com/albums/r253 ... OW%202008/

Jan
Laatst gewijzigd door McQueen op ma 25 aug, 2008 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]



.
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Bericht door 78ghiaT5 »

en toch mis ik wat op die foto's.

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
atina33
Berichten: 380
Lid geworden op: vr 30 mei, 2008 21:51
Locatie: zevenhuizen(ZH)

Bericht door atina33 »

zeker te weten Harry!!!
Je hebt heel veel gemist!!!!!

gr Anita
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atina
www.eentweedeleven.nu
Gebruikersavatar
mick
Berichten: 1472
Lid geworden op: za 02 aug, 2008 12:04
Locatie: Blankenberge
Contacteer:

Bericht door mick »

test of te zien of het is gelukt van fotos erop te zetten
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Bericht door 78ghiaT5 »

Tja, maar werk tegenwoordig, op maandag en woensdag na dan, 's avonds van 16.00 tot 23.00 uur. dus kan niet naar meetings binnenkort. wellicht dan wel weer Braamt. gelukkig is die job maar voor drie maanden.

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Jonny
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 20 aug, 2007 18:50
Locatie: Diest-België
Contacteer:

Bericht door Jonny »

@Mcqueen
Geen probleem, dat is graag gedaan!

Ik sta er ook eens op :wink:

Nu staan er 655 foto's online van het hele weekend:

Cars the stars - American power on wheels 2008
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”