onofficeel kevin marti raport

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mach 351
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 28 jan, 2004 15:49
Locatie: sint job int goor belgie

onofficeel kevin marti raport

Bericht door mach 351 »

Kwas daarnet op het FOMOCO forum aan het lezen en zag daar de vraag staan wat de code ADX betekent,der stond als antwoord BLACK DELUXE INTERIOR en het antwoord kwam van Kevin Marti zelf.Wel op mijn bucktag staat dus ook ADX en ik wist niet wat het betekende ,nu wel.Ik dacht altijd dat mijn mach een matching numbers auto was,nou helemaal dus niet want mijn interieur is helemaal wit ,witter kan niet .Zetels deurpanelen,sidepanels ,hemelbekleding allemaal wit.Zoals sommige van jullie weten zit er een schuifdak in mijn mach en dat is wel in de witte hemelbekleding bekleed langs de binnenkant.Ik vermoed dan wel dat deze verandering van zwart naar wit een hele poos geleden is gebeurd,misschien wel door een ford dealer in de usa ,kzal het nooit weten.Allesinds is het gebeurd met origenele ford onderdelen want de sierlijsten die aan de binnenkant van de auto zitten hebben allemaal een ford onderdeel nummer en ik kan geen spuitsporen zien van witte verf.Of is het antwoord op het fomoco forum misschien toch fout

wordt vervolgt

helmuth
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Helmuth,

Wat staat er dan voor interieurcode op je normale doortag? Ook ik heb wel het idee dat jouw witte interieur origineel is.

Volgens deze DECODER zou een wit Mach I interieur code (onder "trim") GW moeten hebben. Zwart met knitted vinyl zou GA moeten zijn.

Ben benieuwd.

Marc
Marc
Gebruikersavatar
mach 351
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 28 jan, 2004 15:49
Locatie: sint job int goor belgie

Bericht door mach 351 »

Marc


Dat is het hem net op mijn bucktag staat geen GW of interieurcode,ik kan me nog herinneren van jou bucktag daar waar bij jou de code staat dat er bij niets staat.
Wat ik ervan denk (en gelezen op het fomoco forum) als erop de bucktag niets staat het een speciaal order is .Alhoewel het bij mij wel om een white knitted mach 1 gaat en dat gewoon bij de optielijst staat ben ik er nog steeds niet uit.Iemand nog een ander idee?

Helmuth
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Helmuth,

Hier is die OUDE BUCK TAG POST.

Maar, ik blijf eigenwijs, ik bedoel de sticker aan de binnenzijde van de linkerdeur; die moet er zo uitzien:

Afbeelding

En daar zou onder trim GW moeten staan, denk ik nog steeds.

Vervolgens is er maar één definitieve oplossing: aanvragen van het Kevin Marti Report. Maar ja, nu je de auto wilt verkopen is dat misschien wat zonde van het geld...

Marc
Marc
Gebruikersavatar
mach 351
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 28 jan, 2004 15:49
Locatie: sint job int goor belgie

Bericht door mach 351 »

Spijtig genoeg staat deze sticker niet meer op de deur dus.......
Maar ik geef de hoop niet op.Wat betreft de verkoop van de wagen ik heb al een paar mensen over de deur gehad die er een sport van maken om op de zondag met de gehele familie langskomen om eens met een oldtimer te rijden,mooie beloften maken ze wel maar ik heb nog niets terug gehoord van deze zondagtoeristen.Als hij niet verkocht geraakt wil ik wel een Marti rapport.

helmuth
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”