kevin marti rapport

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mach 351
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 28 jan, 2004 15:49
Locatie: sint job int goor belgie

kevin marti rapport

Bericht door mach 351 »

Ik heb vandaag dankzij Edwin het kevin marti rapport ontvangen.Ik had gehoopt dat het one of ging zijn maar dat is net niet gelukt.Er zijn van mijn mach 1 in mijn kleur/ interieur combinatie 48 gemaakt en dat is voor mij al zeer goed.Van die 48 zullen ze allemaal niet meer rijden waarschijnlijk.Ik heb via het net naar de dealer gezocht maar deze bestaat niet meer Landis ford inc is overgenomen door Circle en dan door Malouf ford en deze bestaat nog wel.Ik heb via mail naar info gevraagd maar kreeg spijtig negatief antwoord dat ze geen info hadden dat zo ver terug gaat.De volgende stap is de eerste eigenaar opzoeken.
Edwin ik vind het zeer tof van jou dat je de moeite hebt genomen om dit rapport te bestellen.

Afbeelding

helmuth
70 ranchero 302-v-8


www.antwerpmustang.be
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Hee Helmuth,

Gaaf dat je ook je report hebt! We hebben er al een tijd geleden over gesproken, maar nu is-ie er dan. Hij is eerlijk gezegd alleen een beetje lastig te lezen.

Ik was juist zo benieuwd of er iets van het schuifdak en de electrische ramen en zo instond. Misschien kun jij daar nog iets over vertellen?


Marc
Marc
Gebruikersavatar
mach 351
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 28 jan, 2004 15:49
Locatie: sint job int goor belgie

Bericht door mach 351 »

Over het schuifdak staat er nergens iets te lezen ,ik heb een vermoeden dat het een dealeroptie zal geweest zijn ,of misschien is het later door ford ingebouwd,Onder de headliner zit een motor met relais waar fomoco opstaat en de kabelboom lijkt zoals de origenele net zoals de aansluitingen.
De elektriche ruiten staan wel op het rapport dus dat klopt,eigenlijk uitgezonderd de banden is de wagen matching numbers ,er stonden white wall banden op.Maar daar gaan we niet wakker van liggen.


helmuth
70 ranchero 302-v-8


www.antwerpmustang.be
Gebruikersavatar
kahlkopf
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 28 nov, 2004 02:24
Locatie: den haag

Bericht door kahlkopf »

hoe lang heb jij gewacht op je rapport? heb er ook een besteld ongeveer 3 weken geleden maar nog niets van gehoord :S
'73 Mach 1 (Medium-Bright Yellow) Q-code motor ( 351- 4v dus;) )
Nog steeds in restauratie maar er zijn vorderingen, al gaan ze langzaam...

Peu 205 1.8TD '92 Dagelijkse auto ...tsjah je moet wat :O
Gebruikersavatar
mach 351
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 28 jan, 2004 15:49
Locatie: sint job int goor belgie

Bericht door mach 351 »

Ongeveer half februari is dit via mail aangevraagd.nog even geduld zou ik zeggen.
helmuth
70 ranchero 302-v-8


www.antwerpmustang.be
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”