Kevin Marti production record

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Kevin Marti production record

Bericht door 72grande »

Ik heb in dit forum al een paar keer gewezen op de mogelijkheid een production record van je auto op te vragen bij Kevin Marti. Ford heeft nooit auto's gebouwd met de gedachte dat het klassiekers zouden kunnen worden; dat geldt zeker ook voor de Mustang. Productie statistieken werden na een aantal jaren gewoon weggegooid.

Kevin Marti zat al vroeg in de restauratie van oude Fords en kreeg de mogelijkheid om rechtstreeks van Ford alle productie records van alle Fords over de jaren 1967 tot en met 1973 te kopen. Dat heeft hij gedaan en hij biedt inmiddels al weer vele jaren deze records te koop aan. Op http://www.martiauto.com is hierover alle informatie te krijgen.

Het zoeken naar gegevens op de Buck Tag of Fender Tag dat we laatst in dit forum deden gaf voor mij de doorslag. Hoewel de geschiedenis van mijn auto bekend en compleet is wil ik nu alles weten. Dus heb ik bij Kevin Marti een "Deluxe report" besteld. Als hij binnen is zal ik hem hier zeker posten!

Marc
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Beter hoor ...jammer dat het vanaf 1967 is... :cry:

Zoals in een andere topic ben ik ook bezig alle gegevens van mij Mustang te verzamelen...voorlopig ben ik niet verder dan een kort gesprek met de vorige eigenaar,heb wel een mailtje naar de Division of Motor Vehicles in Dearborn gestuurd...maar tot op heden geen reactie..

Mocht ik nieuws hebben plaats ik het hier natuurlijk ook.
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Hey Marc,

In februari mailde je dat je een elite report van Kevin Marti hebt besteld. Heb je deze nog steeds niet? Ik weet dat ik er een jaar op heb gewacht en net toen ik de moed had opgegeven werd er een complete fotolijst met gegevens van mijn 68er fastback afgeleverd. Kennelijk duurt het dus heel lang.

Peter
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Peter,

Het was de "Deluxe" versie die ik besteld heb. En ook snel gekregen heb hoor, zie dit VERHAAL.


Marc
Marc
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Oeps, ja. Kevin Marti heeft dus kennelijk een jaar nodig om er een lijstje omheen te hangen, een chassisplaatje te reproduceren en een extra tabel toe te voegen. Maar goed, 'k heb hem, oh en 1 of 1, da's wel leuk natuurlijk.

Peter
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”