Third Generation News and Beyond - Registry

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Third Generation News and Beyond - Registry

Bericht door 72grande »

Afbeelding

Wat moet ik hier nu van denken? Bij het Mustang GT Registry forum werd ik gewezen op deze site, de enige plek waar productie-informatie over de derde, vierde en vijfde generatie van de Mustang te verkrijgen zou zijn. Er werd wel bijgezegd dat niemand weet in hoeverre de informatie nu ook echt klopt of betrouwbaar is.

De werking is een beetje volgens de formule van Kevin Marti, je kunt een rapport(tje) van je auto opvragen met daarin de productiegegevens in de stijl van: VIN xxxx is gebouwd op xx-xx-92 en was nummer 60 van de 80 die die dag gebouwd zijn, enz. Zo’n Data Sheet moet $ 10,- kosten voor de Mustang III ($ 15,- voor de IV).

Maar....je kunt gratis alvast een paar gegevens (quick check) opvragen via een formuliertje op de site. Dat heb ik natuurlijk gedaan en dit was de reactie:

Hi, your Mustang was built on 5-5-1992 your exterior code is EL your interior codes are DA . Combined, your mustang is 1 of 61 built just like this. If you would like a data sheet $10.00 with this &more info on your Mustang just let me know………………..stew

En wat blijkt: de codes kloppen! Dus ja, misschien nu toch maar de Data Sheet aanvragen….

En mochten nu anderen hun III of IV laten “quick checken”, dan zou het wel leuk zijn om de ervaringen hier te melden.


http://www.thirdgenerationnewsandbeyond.com/index.html


Marc
Marc
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”