European Mustang Registry (beta versie)

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

rozemustang

Berichtdoor rozemustang » za 07 jan, 2006 22:28

Nou die van mij staat nu ook geregisteerd onder 2001. Kom op dames en heren. Laten we allemaal even de auto inschrijven en trots zijn dat ons kikkerland nog steeds de grootste concentratie Mustangs heeft buiten de USA. Dat kan veeeeeeeeeeeeeeel beter. Ik zie bijna alleen Franse en Duitse vlaggetjes. Later komt nog wel de mogelijkeheid om dingen toe te voegen of gegevens te wijzigen.

Peter

Nou als je ff een mailtje stuurt met het geen erin wat je wil veranderen dan doen ze dat.
Ze hadden bij onze auto rozemustang gezet en heb dat veranderd dus kan nu ook wel
Ik was me ook al aan het afvragen waarom niemand zijn auto registreert.Is toch erg
mooi dat zoiets op gezet word de vraag van hoeveel mustangs er rond rijden kom je
vaak genoeg tegen hier op het forum.
Groetjes, Marga

Afbeelding

72grande
Contacteer:

Berichtdoor 72grande » za 07 jan, 2006 23:14

De post van Peter is weer weg :confused2:

Maar in ieder geval: ik weet dat er in Wallonië en Frankrijk nog hard wordt gesleuteld aan het Register en dan met name aan de techniek er om heen. Ik had vanavond nog contact met degene die de 67/68 serie bijhoudt over een Nederlandse inschrijving met 68 Fastback. Er is nu een foto probleem, maar dat wordt vast snel opgelost.

Gelukkig schakelt de site nu wel tussen de drie beschikbare talen (waar Nederlands er één van is). Dus het meeste is gewoon in het Nederlands te lezen. Er staan nu 7 Nederlandse Mustangs geregistreerd.

Marcel heeft links in het Hoofdmenu de rechtstreekse link naar E.M.R. neergezet (met een mooi Europees vlaggetje), dus makkelijker kan het niet meer.

Marc
Marc

tripleblack

Berichtdoor tripleblack » zo 08 jan, 2006 12:43

De post van Peter is weer weg

Ehm Klopt, ik wou nog iets aanpassen maar vervolgens is er iets niet goed gegaan.

72grande
Contacteer:

Berichtdoor 72grande » do 12 jan, 2006 22:35

Ik zie tot nu toe 15 Nederlandse Mustangs geregistreerd; dat schiet op, maar er kunnen er nog wel wat bij....

Ik zie ook 1 Spaanse Mustang (een 1965 K code Fastback) geregistreerd en ik heb het gevoel dat ik die ergens van ken icon_denk .

http://www.europeanmustangregistry.com/registry.php?cat=1

Marc
Marc

Lex66

Berichtdoor Lex66 » vr 13 jan, 2006 12:24

Je hebt gelijk Marc, ben nu op m'n werk maar zal in 't weekend er eens voor gaan zitten
en me ook registreren.

Lex
EX--Baby-blue, wit-vinyldakje en pony interieur--
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”