25-21 voor belgië

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Lex66
Berichten: 444
Lid geworden op: do 01 jul, 2004 20:29
Locatie: Tilburg

25-21 voor belgië

Bericht door Lex66 »

Ik zag bij "EU Mustang Registry" dat er 21-Nederlanders
en 25-Belgen zich ingeschreven hebben. Er rijden in Nederland toch wel
meer mustangs rond?? We moeten voor kunnen komen.
:wave:
PS. wie weet hoe ik meer foto's erbij kan zetten.

Lex
EX--Baby-blue, wit-vinyldakje en pony interieur--
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830
Gebruikersavatar
Hennie
Adverteerder
Berichten: 2199
Lid geworden op: ma 24 mei, 2004 20:36
Locatie: de Kwakel

Bericht door Hennie »

zal ik het even gelijk spel maken?

Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Hennie, graag :mrhappy:

Lex: ik heb dit onderwerp bewust een tijdje niet meer omhooggehaald, want er is wat vertraging opgetreden bij de ontwikkeling van dit Registry.

De grote baas van MustangPassion schijnt het, ook privé, bijzonder druk te hebben en de updates zijn wat vooruitgeschoven. Eén van de geplande updates is het zelf kunnen toevoegen van foto's.

Je kunt zelf een mailtje sturen met het verzoek foto's toe te voegen en anders wil ik wel bemiddelen.


Marc
Marc
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Als het goed is de eerste 99'er ook maar toegevoegd


Marcel :baby:
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Is er al inzicht wanneer je foto's kan toevoegen in het register. Het lijkt allemaal al een tijd stil te staan. Juist daarom zonde, want de setup is heel leuk!!

Peter
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Bericht door 78ghiaT5 »

gooi ik mijn II II's r maar bij. dat scheelt alweer,

har :D
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

tripleblack schreef:Het lijkt allemaal al een tijd stil te staan.

Peter
Ja, ja, Peter, dat is nog een heel verhaal....

Op de een of andere manier schijnt het in de mensheid te zitten om periodiek elkaar in de haren te moeten vliegen. Of je nu een tennisvereniging, een politieke partij of een Mustangforum hebt, vroeg of laat ontstaat er bonje, gaan mensen zich afsplitsen of spreken mensen niet meer tegen elkaar.

Het Franstalige MustangPassion heeft zich altijd wat ambitieuzer opgesteld dan wij. De Waalse oprichter, Didier Lahousse (Exxodus) heeft vanuit die ambitie een Belgische A.S.B.L. opgericht (volgens mij juridisch vergelijkbaar met onze rechtspersoon Vereniging) waarvan forumleden lid konden worden. Er werd een eigen blad uitgegeven, er waren kortingen voor leden, enz. Er ontstonden vervolgens problemen in het betalingsverkeer tussen de Belgische A.S.B.L. en de Franse leden. Dus werd er een zustervereniging naar Frans recht opgericht om dat op te lossen.

Dit alles lijkt niets met het E.M.R. te maken te hebben, ware het niet dat dat register in de goede en harmonieuze tijd van MustangPassion werd opgezet. En die goede tijd ging over toen de Franse vereniging een ander beleid voor ogen had dan de Belgische. De Franse afdeling wilde bijvoorbeeld onderdelen van het forum afschermen voor niet-leden. Toen men daar niet uitkwam werd die blokkade ook daadwerkelijk toegepast door een Franse moderator. Dat schoot oprichter Didier (terecht) in het verkeerde keelgat. Hij heeft het forum toen uit de lucht gehaald en weer op eigen manier neergezet volgens de filosofie van vrijheid van toegang voor iedereen. En sindsdien is er een MustangPassion.fr zonder forum en het ons bekende MustangPassion.com. Menig Fransman die het met de vrijheid van een forum eens is, is ook gewoon deelnemer van het forum gebleven. En anderen niet meer.

En door die bonje is het E.M.R. een beetje in het slop gekomen, want de actievelingen daarachter zijn over de kampen verdeeld geraakt. Ik zal bij gelegenheid nog wel eens polsen of er weer wat met het E.M.R. zou kunnen gebeuren, want wat jij al zegt, het had potentie....
Marc
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Zo Marc,
Dat wist ik dus niet. Jammer en eens te meer een reden op het hier maar laagdrempelig en gezellig te houden.

Peter
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”