Reproductie Window Stickers vanaf 1987

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Doubleohseven
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 08 apr, 2005 13:21
Locatie: Stein

Bericht door Doubleohseven »

Oke duidelijk :D zal hem morgen een mail sturen. Gezien ik nu een geheel andere lakkleur heb moet ik de kleurcode dan origineel laten? of wijzigen in de nieuwe? Is ook een mustangkleur. Althans van de 2005+ serie...
Greetz, 007

96'er Coupé

V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Ik denk dat de window sticker die hij levert de originele zal benaderen met alle opties die hij had bij aflevering, juist om als een document te dienen die bij je originele auto hoort. Maar jij bent klant, dus je kan alles laten doen zoals het jou goeddunkt. De kleurcode die jij echter opgeeft valt niet binnen het 1995-pallet, dus om eerlijk te zijn zou ik proberen het zoveel mogelijk origineel te laten lijken. Deep forest green dus.

Peter
Gebruikersavatar
Doubleohseven
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 08 apr, 2005 13:21
Locatie: Stein

Bericht door Doubleohseven »

Heb contact gehad met richard, en hij kan helaas alleen stickers produceren voor V8 motoren. Helaas...
Greetz, 007

96'er Coupé

V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Tsjonge, zonde zeg. Ik heb hem wel even gemailed dat hij dan beter even zijn tekst kan aanpassen omdat hij alleen maar over bouwjaren praat vanaf 1987.

Peter
Gebruikersavatar
Doubleohseven
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 08 apr, 2005 13:21
Locatie: Stein

Bericht door Doubleohseven »

Tsja... niets aan te doen... als je ooit te horen krijgt dat hij ook V6jes gaat doen hoor ik het graag... Toch bedankt
Greetz, 007

96'er Coupé

V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Okay, ik heb de boodschap overgebracht.

Peter
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Deze kopie heb ik onlangs via de post ontvangen. Helemaal identiek aan het origineel:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5300
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Bericht door Neko- »

Ben destijds op 13 november 2006 ook eens aan het navragen gegaan... Met een heeeeeeeeeeleboel tussenpozen (persoonlijke omstandigheden, druk, weet ik veel. Hele schappelijke gast via de mail overigens :)), uiteindelijk afgelopen week een kopie via de mail binnengehad van die van mij, en vandaag laten afdrukken (Marketing afdeling met goede spullen op je werk is gewoon geweldig :D) op de juiste omvang (11x9 inch).

Alleen de dealer die erop staat klopt niet (da's dezelfde als er bij jou op staat, en die van mij komt niet uit MS maar uit NJ), maar dat mag de pret niet drukken.

Fotolijstje aanschaffen, inlijsten, ophangen, en klaar :D

Afbeelding

De bedragen die erop staan zijn wel deprimerend hoor... Tenminste... Als je het vergelijkt met de Nederlandse prijzen...
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”