Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma 21 jun, 2004 21:47
door Erwin
Ik heb wel een zwager met digitale camera...maar die heeft hij meegenomen naar Zwolle en die doet het daarom dus niet meer! (de vloek)
Ik ga mijn best doen om het Marti-report op dit geweldige forum te zetten, let maar es op!
Op mijn report staat trouwens dat het exterior decor group van de fabriek komt. Ik weet dat daaraan gekoppeld het, komt 'ie, rekje besteld kon worden als dealer-option. Hij staat er dus als fabrieksoptie niet bij!
Nu weet ik nog niet of het rekje origineel is...snif.
Wim, heel toevallig: mijn originele kleur en interieurkleur zijn dezelfde als jouw auto!
Groeten,
Erwin.

Geplaatst: di 22 jun, 2004 12:34
door 1BADGT500
Ik heb ook een Marti report en window sticker voor mijn 69 Mach 1.
Het vreemde is dat bij mij ook geen datum bij bucked staat, terwijl mijn Metuchen auto wel een originele buck tag heeft. Mijn auto is van 31/1/69 en verkocht op 26/4/69. Order received was 21/11/1968. Ga ik terug redeneren dan blijkt dat dit een van de 1913 Mach 1 is in Winter Blue met zwart interieur. Van die 1913 hadden er 137 een 428 Cobra Jet motor met ram-air shaker en C6 automaat, Van die 137 waren er 5 naar DSO 22 Charlotte gestuurd. En van die 5 hadden er 3 een toerenteller. Een van die 3 is dus mijn auto. En omdat die pas in April was verkocht verklaart dat ook het feit dat er originele rear window louvers en een rear spoiler opzitten. Ik denk dat die twee dealer installed options waren en die waren pas over de toonbank leverbaar toen de Boss 302 uitkwam.
:blahblah: :blahblah:

Geplaatst: di 22 jun, 2004 18:34
door rzboss302
He die Patrick,

hoe kom jij aan die gegevens over jou mach 1 met betrekking tot:
1913 mach 1 in Winter blue met zwart interrieur,waarvan 137 met 428 cobra jet met shaker en c6 automaat.Van die 137 waren er 5 naar dso 22 Charlotte gestuurd,van die 5 hadden er 3 een toerenteller.Een van die 3 is jouw auto.

groeten ,Richard

Geplaatst: di 22 jun, 2004 19:15
door tminus3
rz-mach1,

Die gegevens die Patrick opsomde kun je net als bijvoorbeeld het VIN-rapport bij Kevin Marti bestellen. Het zijn zogenaamde 'personalised statistics' waarbij aan de hand van de opties op je auto gekeken wordt hoe zeldzaam jouw Mustang/Ford is.
Als je Mustang veel of zeldzame opties heeft heb je een goede kans dat jouw Mustang '1 of 1' is, ofetewel dat jouw Mustang de enige is die met exact die opties/kleur/motor/etc geleverd is.

Mijn '67 fastback is een '1 of 1';

Of the
472.209 1967 Mustangs,
71.062 were fastbacks,
12.220 had 289-4V engines. Of those,
5.944 came with automatic transmissions.
206 of those were painted Clearwater Aqua. Of them,
56 had Aqua decor bucket seats.
5 of them were ordered with a white accent stripe.
2 of them had emission systems and
1 of them had F70x14 wide oval tires.

Die laatste paar opties zijn natuurlijk niet zo interessant, maar als Kevin Marti opties als airco of middenconsole had gebruikt, was hij waarschijnlijk binnnen een paar regels al op 1 exemplaar uit gekomen.

Geplaatst: wo 23 jun, 2004 14:19
door 1BADGT500
Klopt en ik heb van Kevin Marti een paar jaar geleden zijn boekje Mustang by the Numbers gekregen. Ik was in 2000 in Arizona en ging bij hem langs. Wat een klere zooi in dat kantoor van hem, joh. Het is een aardige kerel, van huis uit architect, met een leuk gezin. Zijn vrouw stond toen op het punt van bevallen en hij moest naar het ziekenhuis racen. Wij hadden dus weinig tijd om te kletsen.

Geplaatst: wo 23 jun, 2004 18:52
door Wim67
Erwin, wat is dan de reden dat je de auto nu zilver hebt?
Heb je het interieur dan ook aangepast aan de exterieur kleur?
Groetjes, Wim

Geplaatst: do 24 jun, 2004 08:09
door Erwin
Hoi Wim,

Weet ik niet, ik heb de auto zo gekocht. Ben wel op de zilveren kleur gevallen. Maakte me niet veel uit dattie niet de originele kleur heeft. Van binnen is 'ie bijna als nieuw en zwart. (gelukkig)

Groet,
Erwin.

build sheet

Geplaatst: di 26 jul, 2005 08:48
door 69erlemonshaker
onder de stoel van mijn T5 zat ook een "build sheet" hier haal je al de gegevens van de produktielijn, zoals de monteurs de auto moesten assembleren,uit, wel interessant ! :paper: