Gelukt!!

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 2272
Lid geworden op: wo 19 mei, 2004 21:13

Gelukt!!

Bericht door Erwin »

Daar istie dan. Het is toch nacht geworden; een vriendelijke collega heeft hem thuis voor me gescand.
Schiet maar; zie je iets aan het report wat je opvalt, vertel het me a.u.b.

Groetjes,
Erwin.


Afbeelding
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 2272
Lid geworden op: wo 19 mei, 2004 21:13

Bericht door Erwin »

Shit, nou issie nog niet leesbaar!!!
Marcel?...Marc?...HELP!!
Hij staat al bij de foto upload, nu nog onder mijn berichtje.
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hij staat er klik op het plaatje voor een vergoting.

En gefeliciteerd met je report natuurlijk




Marcel
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Hee Erwin, goed gedaan! Gelukkig was Marcel ook weer vroeg wakker en is je Report te bewonderen.

Altijd boeiend, zulke dingen. Wat valt op? Tja, toch die kleur hè. Dat Lime Gold is op de een of andere manier niet erg populair. Dat zal ook de reden geweest zijn dat jou auto op een bepaald moment zilver geworden is. Hier een 1967 Fastback in Lime Gold; wat mij betreft wel een passende kleur in die tijd hoor.

Afbeelding

En ja, het valt mij ook hier weer op, het Black Vinyl Roof! We hebben nu 3 Marti Reports van 1967 Mustangs, alledrie hadden een vinyl dak en alledrie zijn het ook weer kwijtgeraakt. Bij jouw auto is wel consequent de sierstrip op de C-stijl verwijderd.

Je hebt de 4V motor, in plaats van de veel meer gebruikelijke 2V en er werden gelijk bredere banden besteld. Vergelijk maar met Wim67.

En tot slot de DSO en dealer. DSO San Jose en de dealer in Oakland. Dat is aan de baai van San Francisco, dat weliswaar California is, maar niet gezegend (voor het behoud van auto's) met een woestijnklimaat zoals Zuid California (Los Angeles). Uit je kenteken moet je kunnen opmaken hoe lang de auto al ongeveer in Nederland is. Dealer Ramsey Ford in Oakland bestaat niet meer...


Marc
Marc
Gebruikersavatar
1BADGT500
Berichten: 913
Lid geworden op: ma 03 mei, 2004 09:37
Locatie: Snake City
Contacteer:

Bericht door 1BADGT500 »

Op www.martiauto.com

Kevin Marti heeft het alleenrecht van Ford om de database te gebruiken. Helaas zijn er alleen voor Mustangs vanaf bouwjaar 1967.

72Grande. Top 3 kleuren in 1967

Lime Gold was de populairste kleur 73759 Mustangs
Candyapple Red 52157
Wimbledon White 42903 nipt boven Dark Moss Green 42783

Dusk Rose zeldzaamst 2395 Mustangs
07 Shelby GT500 Coupe Grabber Orange, #127 van 282
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
Gebruikersavatar
66fastback
Berichten: 206
Lid geworden op: ma 01 mar, 2004 22:32
Locatie: Arizona

mooi raport

Bericht door 66fastback »

hee Erwin mooi raport hoor, ik ben wel jaloers hoor dit is iets dat ik niet kan krijgen voor die van mij.
En om even op grande terug te komen, ik heb zelf 3,5 jaar in de Bay area (san francisco baai) gewoont en geloof me auto's roesten voor geen meter omdat het klimaat eigenlijk zeer gunstig is.
Het nadeel van een woestijn klimaat is dat alles van rubber aan de auto vaak totaal vergaat en onder je handen uit elkaar valt.
En nog gunstiger er zijn weinig of geen handelaren die in die regio en hoger zoeken naar mustangs, je kan dus nog vrij veel projectjes vinden daar voor een redelijke prijs.
Mijn 1966 fastback GT A code heb ik in Willits(1 uur boven San fransisco over hw 101) van een vriend gekocht voor 14000,- dollar reken maar om naar euro's :mrhappy:

Maar nogmaals het raport (geboorte papieren)is een prachtige toevoeging.

Greetz
Eric
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Gefeliciteerd Erwin,mooi report hoor.Ik ben dus een van de 3 report bezitters waarvan het vinyl roof niet meer erop zit zoals Marc al aangaf.Bij mij is de sierstrip op de C-stijl nog wel aanwezig wat best mooi staat vind ik.Mijn report kun je in mijn MSN group bekijken.Van mijn orginele kleur zijn er maar 19699 stuks gemaakt dus een stuk minder dan jou kleur.Het aantal met de paint/trim codes is zelfs maar 214 stuks.De Ford dealer bestaat zelf nog.
Hier is de link:
http://groups.msn.com/MijnFordMustang19 ... PhotoID=81

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
Mustangpiet
Berichten: 192
Lid geworden op: vr 12 mar, 2004 12:39
Locatie: Tolkamer
Contacteer:

Bericht door Mustangpiet »

Erg leuk zo'n report van je wagen weer een aanvulling van je hobby.
Ik zag op die site dat je verschillende opties van zo'n report hebt,
natuurlijk weer met een ander prijskaartje .
Wat zijn de verschillen en welke hebben jullie ?

Peter :dance:
Harley-Davidson Softail Custom 1340cc
Harley-Davidson Sportster 883
(samen ook 4 wielen!)
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Volgens mij hebben we alle vier de "Deluxe" versie. Ik heb daarvoor gekozen omdat hij meer informatie biedt en completer is dan de standaard, terwijl de Elite versie gelijk erg veel duurder is.

Mark (MustangMan010) heeft ook nog eens een nieuwe doortag erbij genomen.

Marc
Marc
Gebruikersavatar
Wim67
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 04 jan, 2004 20:38
Locatie: Sweden

Bericht door Wim67 »

Wat gaaf om nog een report te kunnen vergelijken.
Mooi dat het eidelijk gelukt is.
Het verbaasd me dat de produktie al zo snel op 4V is overgegaan.
Groetjes, Wim
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Die door tag heeft wel $20 gekost maar ik wou hem hebben omdat hij bij mij ontbrak.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 2272
Lid geworden op: wo 19 mei, 2004 21:13

Bericht door Erwin »

Het is inderdaad geweldig dat het mogelijk is zo'n rapport op te vragen. Het hebben ervan maakt je Mustang weer wat completer! Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
Waar het me in eerste instantie om ging, was of het mogelijk was de hele historie van de auto te achterhalen. Nu de originele dealer niet meer bestaat wordt dat, denk ik, moeilijk...
Maar, ik heb nog wel een de autotrader waar de advertentie van mijn Mustang in staat van de eigenaar in Nederland, voordat hij hem verkocht aan Stuurman. Je zult denken: Oen, dat je die niet eerder hebt gebeld!Maar heb dat tot nu toe niet gedurft, chicken!
Ik zal mijn moed eens bij elkaar rapen en binnenkort bellen, wellicht kan hij me verder helpen. Hij is, volgens Stuurman, ook degene die deauto heeft geïmporteerd en gerestaureerd.

Marc, het kenteken is DM-67-04
Stuurman vertelde dattie in 1996 is geïmporteerd.
Nu zeggen mij die getallen van het kentekennummer niets, jou wel?
Ik had al zitten denken:
DM (De Mustang/Dutch Mustang/Die Mustang met dat kofferrekje)
67 (het geboortejaar)
04 (eeeh...hij heeft 4 eeeh...wielen?)
Haha.
Groetjes en nogmaals bedankt voor het enthousiasme.
Erwin.
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Haha Erwin,

Met die letters kunnen we nog heel veel combinaties en associaties maken, maar dat geeft geen antwoorden...

De RDW (Rijksdienst voor het Wegverkeer) geeft al langere tijd speciale klassieker kentekens uit. Met een verschil tussen voor en na 1973. De auto's met een bouwjaar van 1973 en later krijgen bij importeren een Y in het midden, dus iets van 00-YA-00. Als het originele Nederlandse auto's zijn, houden ze natuurlijk hun kenteken, het gaat hier alleen over import.

Auto's van vòòr 1973 hebben ook hun eigen serie. Men begon in 1978 met DE en werkte zo door met DH en DL. DM-00-00 kwam in februari 1996, dus dat klopt precies (DM liep door tot begin 1997). Daarna DR, toen AE, AH en nu is men bij AL.

De nummering achter de letters is gewoon een kwestie van volgorde!

Marc
Marc
Gebruikersavatar
66fastback
Berichten: 206
Lid geworden op: ma 01 mar, 2004 22:32
Locatie: Arizona

hee Erwin

Bericht door 66fastback »

Erwin

04 staat voor 2004 dat is wanneer het gedoe rond je koffer rekje op dit forum begon.
Maar alle gekheid op een stokje als je de Districts Sales Office weet van je auto kunnen we proberen om het Department of Motor Vehicles in die regio te bereiken voor meer informatie betreffende vorige eigenaren.
Als je als buitenlander contact opneemt zijn ze meestal niet zo toeschietelijk, maar ik kan mijn Amerikaanse vrouw vragen even een telefoontje te plegen.
Mischien spreek ik je hierover wel in Antwerpen?

Greetz
Eric
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”