Zandbergrun 2011

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Zandbergrun 2011

Bericht door Mustang24 »

Gisteren (zaterdag 3 sept 2011) was het weer de Zandbergrun, en dit voor de 25ste editie ! Jubileum jaar !!!
Mijn deelname was de zevende (in zeven jaar dan ik m'n Stang heb).
(zoals in eerdere verslagen gemeld heeft het niets met zandbergen te maken, maar is de naam van het Cafe' waar het idee ontsproten is). Oorspronkelijk alleen voor motos met sidecar, maar sinds enkele jaren (7) ook toegankelijk voor enkele oldtimers (motos primeren).
Het is een dag waar de kinderen met mentale en/of fysieke beperking naar uitkijken, om een rondrit van ongeveer 80 Km mee te kunnen maken door Vlaamse gemeenten, en zelfs in Nederland, want we waren gisteren ook even in Zundert !

Het begon allemaal met een uitgebreid stevig ontbijtbuffet met pistolets, broodjes, sandwiches, bruin en wit brood, en als beleg salami, kaas, hesp en kip/curry salade. Ook fruit was er in overvloed aanwezig en natuurlijk de nodige koffie en/of thee...
Nadat we enkele broodjes naar binnegewerkt hadden (wij moeten ook brandstof hebben :lol: ), zijn we dan in colonne vertrokken, met vooraan Politie en de nodige motards die de kruispunten afsloten, zodat we overal vrije doorgang hadden.
Gezien het prachtige weer, was ik met de 67 GTA Cabrio gegaan, zeer gegeerd bij de twee jongens (Sam en Jef) die om beurt met mij of een sidecar meerijden. Er was nog een Mustang, een 66 coupe.

Na een rit van ongeveer 40 Km, zijn we tijdens de tussenstop vergast op koffiekoeken, fris en warme dranken, en de sanitaire ruimte was ook een aantrekkingspunt.

Na 1,5 uur "verpozen", zijn we terug gestart voor een tweede toer van rond de 40 Km, met eventjes dus een lus door Holland, en dan terug naar Wuustwezel, de thuishaven (ligt op enkele Km van de grens met NL).

Daar aangekomen kreeg iedereen nog een goed gebraden halve kip, met appelmoes, bruin en wit brood, koffie enz. en als afsluiter een bakje rijstpap met bruine suiker (in Belgie welbekend ! :D ). En dat natuurlijk allemaal GRATIS !!!

Daarna, moe maar voldaan (letterlijk) naar huis voor een verkwikkende douche.
De jongens waren tevreden en wij ook. Een Mustang dient om te rijden, en als we van die gelegenheid gebruik kunnen maken om een mindervalide een leuke dag te bezorgen, is dat een pluspunt !

Dit jaar reed SAM mee, met moeder en tante, en volgend jaar is het aan Jef, dat hebben we nu al afgesproken ! Ze kijken er al naar uit (en eerlijk... ik ook) !!!

Fotos volgen morgen...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Zandbergrun 2011 - de fotos

Bericht door Mustang24 »

Hier dan de fotos...

En foto 8 is inderdaad een MUSTANG die in een tuin staat

:ok:


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
66hipowannebee
Donateur 2014
Berichten: 4375
Lid geworden op: za 18 sep, 2004 11:53
Locatie: Sliedrecht

Re: Zandbergrun 2011

Bericht door 66hipowannebee »

Super Emiel

ik vindt het te gek dat jij je altijd zo inzet voor minder validen :ok:

ik zelf heb een zus die geestenlijk gehandicapt is,dus weet ik wat het voor die mensen betekent.

TOP kerel.

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.

(TMP) TonieMustangParts@hotmail.com
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2009 t/m 2012”