TMCN Ermelo

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

TMCN Ermelo

Bericht door 78ghiaT5 »

Gister een ontzettend leuke dag gehad in Ermelo. Ik ben meegereden met Arjan Nugteren, dus stapte op het paard in Dordrecht. Vandaar reden we met twee tussenstops naar de meetinglocatie. Bij de pomp sloten zich nog enkele Stangs aan, en ook onderweg kwamen we een rijtje Mustangs uit omgeving Muiden tegen, dat net voor ons de rijbaan opschoof. Om 10.20 uur waren we ter plaatse, zodat de pret kon beginnen. Het vouwstoeltje dat ik had meegenomen kon niet gebruikt worden, want er was echt geen plek om in een groepje te zitten op de krappe parkeerplekjes. Het enige nadeel van deze locatie. Ik vermaakte me uitstekend, maar er waren dan ook genoeg oude bekenden om mee te praten die ik al maanden niet gezien had. Er was meer dan genoeg leuk spul om te fotograferen, zowel op de plekken van de jurering als daarbuiten. Ik kocht nog twee benzinefilters die ik voor de T5 kan gebruiken. Met zeven stuks, waarvan er II in de prijzen vielen, was de Mustang II redelijk goed vertegenwoordigd, dus wat dat betreft ben ik tevreden. Ondanks de regenbuien tussendoor was deze meeting zeker genietbaar, alleen zorgde het voor een relatief lage opkomst in vergelijking met andere jaren. En oh ja, heb me ook weer aangemeld als jurylid voor de bouwjaren 1974-1978. Goed denk ik om daar weer eens serieus werk van te maken. Ik kijk uit naar volgend jaar! Bij deze bedank ik de organisatie voor deze leuke seizoensafsluiter (voor mij dan). Helemaal goed, heren!

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
fuel66
Berichten: 2670
Lid geworden op: za 22 sep, 2007 14:35
Locatie: tatooine

Re: TMCN Ermelo

Bericht door fuel66 »

Foto`s?.

Ik kon er helaas niet bij zijn, volgend jaar wel weer in lelystad? (blijft in mijn ogen de mooiste locatie).
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Gebruikersavatar
ArnoldH
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 18:58
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: TMCN Ermelo

Bericht door ArnoldH »

Top dag gehad gisteren!

@ Fuell66.
In mijn avonduurtjes ben ik een leuke fotoserie aan het maken.
Vanavond zal ik er hier alvast een aantal plaatsen ;)

Edit;
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door ArnoldH op ma 19 sep, 2011 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
#33 🦁
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: TMCN Ermelo

Bericht door 72grande »

Arjan had de video van mw72grande al gevonden :wink:

[youtube]uMDqJIg15x0[/youtube]
Marc
Gebruikersavatar
67gt500
Donateur 2014
Berichten: 1718
Lid geworden op: di 21 feb, 2006 10:31
Locatie: Wierden (overijssel)
Contacteer:

Re: TMCN Ermelo

Bericht door 67gt500 »

Mooie opkomst zo te zien, heb weer wat gemist :(
Meer foto's graag!
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Gebruikersavatar
Ratrod
Berichten: 2369
Lid geworden op: di 03 jan, 2006 19:23
Locatie: Middle of Nowhere, Friesland

Re: TMCN Ermelo

Bericht door Ratrod »

Ik vond het een mooie locatie. Centraal gelegen en goed bereikbaar.

Ik denk echter wel dat er een probleem zou zijn als er meer dan 200 Mustangs op komen dagen.

Ondanks de buien was het een prima dag.

Plusje voor de (nieuwe) organisatie.

Ik zal later nog wel wat foto's posten.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: TMCN Ermelo

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Gezien de weersverwachting viel me de opkomst zeker niet tegen.
Leuke locatie, voorzieningen zijn goed. :ok:
Ik mocht de publieksprijs voor 2005-2009 meenemen naar huis.
Helaas miste ik op 1 punt de Concoursprijs in 2005-2009. Die ging naar Dirk en Manuela Swager.
Tja had ik maar m'n orginele antenna er op moeten schroeven. :smt021

Maar de 25 aftrekpunten vanwege de ombouw naar automaat vind ik wel wat zwaar bestraft omdat ik vanwege een handicap geen manual kan rijden.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Mustangdriver
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 11:55
Locatie: Aalst Belgium
Contacteer:

Re: TMCN Ermelo

Bericht door Mustangdriver »

Ik heb ook een superweekend beleefd. Het hotel en locatie; TOP. Heel vriendelijk en professioneel personeel. Het was zeer gezellig met alle bekenden en oud-bekenden te keuvelen 8)

Wat befreft bekers en jurering (een uiterst persoonlijke mening dus): één beker voor 64-73 is nogal moeilijk vermits er 70% op de auto's in die bouwjaren zit. Als je met een speciaal recent model kwam heb je natuurlijk zo een beker vast. En ook de jurering: telkens dezelfde (maar geweldig mooie) auto die wint: boring.

Voorts een pluim op de hoed van alle organisatoren en medewerkers. Ik plaats wat foto's morgen.

Het weer was :censored: Hopelijk volgend week beter in Francorchamps.

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

16th Flanders Mustang Event, zondag 23 juni 2013

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite

http://www.mustangdrivers.be/webdesign.html
Gebruikersavatar
351-V8-power
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 03 aug, 2006 20:04
Locatie: Scheveningen

Re: TMCN Ermelo

Bericht door 351-V8-power »

1970TwisterSpecial schreef:Maar de 25 aftrekpunten vanwege de ombouw naar automaat vind ik wel wat zwaar bestraft omdat ik vanwege een handicap geen manual kan rijden.
Ik heb begrip voor je standpunt maar gaat het niet om originaliteit? Zo ja dan is het logisch want het gaat om de auto en niet om de bestuurder, hoe spijtig dit ook voor je is.

gr Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
Gebruikersavatar
1969Mach1
Berichten: 3037
Lid geworden op: di 17 mei, 2005 14:34
Locatie: Veluwe

Re: TMCN Ermelo

Bericht door 1969Mach1 »

TMCN bedankt voor een goed verzorgde meeting!
Ondanks de regen toch goed vermaakt.
Na de meeting zijn we met een aantal nog even wezen wokken..
[youtube]PBcRQxQv0dQ[/youtube]
:chef: :ok: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door 1969Mach1 op ma 19 sep, 2011 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Gebruikersavatar
Ghost Rider
Donateur 2014
Berichten: 6414
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 17:52
Locatie: 41°54'7"N 12°27'13"E
Contacteer:

Re: TMCN Ermelo

Bericht door Ghost Rider »

1970TwisterSpecial schreef:Gezien de weersverwachting viel me de opkomst zeker niet tegen.
Leuke locatie, voorzieningen zijn goed. :ok:
Ik mocht de publieksprijs voor 2005-2009 meenemen naar huis.
Helaas miste ik op 1 punt de Concoursprijs in 2005-2009. Die ging naar Dirk en Manuela Swager.
Tja had ik maar m'n orginele antenna er op moeten schroeven. :smt021

Maar de 25 aftrekpunten vanwege de ombouw naar automaat vind ik wel wat zwaar bestraft omdat ik vanwege een handicap geen manual kan rijden.
met alle respect, maar ik vind zoieso de concours klasse 2005 tm 2009 een beetje een vaag verhaal. het zijn toch "nieuwe" auto's...???
Zo vond ik het vorig jaar ook vreemd dat raymond gewonnen had met de shelby. Tuurlijk gun ik het jullie allemaal en wil er totaal niemand mee benadelen en ook ik zou graag een nieuwe mustang rijden... maar een concours klassieker is toch veeeel moeilijker en kost toch veeel meer moeite, energie en onder zoek om correct te krijgen dan een mustang die bij wijze van spreken nieuw uit de doos komt en misschien ooit 1 keer nieuwe olie heeft gekregen ?

maar goed, ik was er niet bij en kan hier niet over oordelen maar vind dit ergens wel storend als ik zo vrij mag zijn.
nogmaals, just my opinion.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Gebruikersavatar
1969Mach1
Berichten: 3037
Lid geworden op: di 17 mei, 2005 14:34
Locatie: Veluwe

Re: TMCN Ermelo

Bericht door 1969Mach1 »

Ghost Rider schreef:
1970TwisterSpecial schreef:Gezien de weersverwachting viel me de opkomst zeker niet tegen.
Leuke locatie, voorzieningen zijn goed. :ok:
Ik mocht de publieksprijs voor 2005-2009 meenemen naar huis.
Helaas miste ik op 1 punt de Concoursprijs in 2005-2009. Die ging naar Dirk en Manuela Swager.
Tja had ik maar m'n orginele antenna er op moeten schroeven. :smt021

Maar de 25 aftrekpunten vanwege de ombouw naar automaat vind ik wel wat zwaar bestraft omdat ik vanwege een handicap geen manual kan rijden.
met alle respect, maar ik vind zoieso de concours klasse 2005 tm 2009 een beetje een vaag verhaal. het zijn toch "nieuwe" auto's...???
Zo vond ik het vorig jaar ook vreemd dat raymond gewonnen had met de shelby. Tuurlijk gun ik het jullie allemaal en wil er totaal niemand mee benadelen en ook ik zou graag een nieuwe mustang rijden... maar een concours klassieker is toch veeeel moeilijker en kost toch veeel meer moeite, energie en onder zoek om correct te krijgen dan een mustang die bij wijze van spreken nieuw uit de doos komt en misschien ooit 1 keer nieuwe olie heeft gekregen ?

maar goed, ik was er niet bij en kan hier niet over oordelen maar vind dit ergens wel storend als ik zo vrij mag zijn.
nogmaals, just my opinion.
Niels, bij concours wordt onderscheid gemaakt in categorieën van bouwjaren.
Bijvoorbeeld: 64-73 meen ik of 2005+.
Dus het komt niet op 1 grote hoop als je dat bedoeld.
Feit blijft dat concoursklasse voor de oudjes veel meer werk met zich meebrengt en dus is de 'eer' daar ook wat groter vind ik.
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: TMCN Ermelo

Bericht door Mack »

RobSchipper schreef:Niels, bij concours wordt onderscheid gemaakt in categorieën van bouwjaren.
Bijvoorbeeld: 64-73 meen ik of 2005+.
Dus het komt niet op 1 grote hoop als je dat bedoeld.
Feit blijft dat concoursklasse voor de oudjes veel meer werk met zich meebrengt en dus is de 'eer' daar ook wat groter vind ik.
Nu ben ik als niet-lid helemaal niet betrokken bij deze verkiezing, maar begrijp ik hieruit dat in deze categorie 2005+ een compleet verbouwde Mustang verliest van iemand die er sinds de aankoop niks aan veranderd heeft? Dat komt me wat vreemd over namelijk. Bij nieuwe auto's zit 'm de moeite juist in het WEL verbouwen, en niet in het origineel houden.

Sorry als ik hiermee off-topic ga maar de vraag borrelde op bij het lezen van dit topic.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
metalbrains
Berichten: 113
Lid geworden op: za 30 jan, 2010 16:31
Locatie: Beverwijk

Re: TMCN Ermelo

Bericht door metalbrains »

Heb me weer uitstekend vermaakt, ondanks het weer maar je kon binnen prima lounchen.
Het was(voor mij) een waardig afscheid van het seizoen. Organisatie en vrijwilligers bedankt en tot het seizoen 2012
Ford Mustang 2003 GT Coupé 4,6L V8
Gebruikersavatar
1969Mach1
Berichten: 3037
Lid geworden op: di 17 mei, 2005 14:34
Locatie: Veluwe

Re: TMCN Ermelo

Bericht door 1969Mach1 »

Mack schreef:
RobSchipper schreef:Niels, bij concours wordt onderscheid gemaakt in categorieën van bouwjaren.
Bijvoorbeeld: 64-73 meen ik of 2005+.
Dus het komt niet op 1 grote hoop als je dat bedoeld.
Feit blijft dat concoursklasse voor de oudjes veel meer werk met zich meebrengt en dus is de 'eer' daar ook wat groter vind ik.
Nu ben ik als niet-lid helemaal niet betrokken bij deze verkiezing, maar begrijp ik hieruit dat in deze categorie 2005+ een compleet verbouwde Mustang verliest van iemand die er sinds de aankoop niks aan veranderd heeft? Dat komt me wat vreemd over namelijk. Bij nieuwe auto's zit 'm de moeite juist in het WEL verbouwen, en niet in het origineel houden.

Sorry als ik hiermee off-topic ga maar de vraag borrelde op bij het lezen van dit topic.
Voor concours geldt dit inderdaad. Dus als je wilt winnen: koop een nieuwe auto, bewaar alle papieren en doe er verder niets aan naast zeer grondig schoonmaken.
Misschien kan TMCN haar jureringsregels in een ander topic plaatsen om dit topic niet al teveel te vervuilen?
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2009 t/m 2012”