Mustang Klub Polska

Plaats hier je zelfgemaakte filmpjes.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
pudel
Berichten: 184
Lid geworden op: za 05 dec, 2009 18:01
Locatie: Bodegraven

Re: Mustang Klub Polska

Bericht door pudel »

http://youtu.be/JhIzmUEt1mA

gr. Tomasz
Gebruikersavatar
convertible70
Berichten: 280
Lid geworden op: ma 23 mar, 2009 21:43
Locatie: Haarlem

Re: Mustang Klub Polska

Bericht door convertible70 »

Alle complimenten naar de maker van dit filmpje.
Heeft geen woorden nodig. De sfeer zegt alles.
Rits
Gebruikersavatar
Mitchie
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 18 dec, 2013 20:05
Locatie: Barendrecht

Re: Mustang Klub Polska

Bericht door Mitchie »

Tof filmpje!!! De sfeer lijkt super mooi op de meeting!

Die burnouts en remproef lijken me alleen niet zo heel handig met dat publiek erom heen :?
2005 Mustang GT
edgar
Retired Moderator
Berichten: 2905
Lid geworden op: do 10 jun, 2004 20:05
Locatie: -6 NAP

Re: Mustang Klub Polska

Bericht door edgar »

Welk filmpje in dit topic? Die een half jaar geleden gepost werd of die al een jaar geleden hier gepost werd?

Jongens, dit is een oud topic...
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Gebruikersavatar
convertible70
Berichten: 280
Lid geworden op: ma 23 mar, 2009 21:43
Locatie: Haarlem

Re: Mustang Klub Polska

Bericht door convertible70 »

oud topic is bekend maar wij houden nu eenmaal van bijzondere (soms) oude auto's toch.
Vliegveld met paardjes blijft toch altijd mooi ook al is dit al weer een tijd geleden opgenomen.
edgar
Retired Moderator
Berichten: 2905
Lid geworden op: do 10 jun, 2004 20:05
Locatie: -6 NAP

Re: Mustang Klub Polska

Bericht door edgar »

Ja, maar om daarom oude topics onnodig naar boven te halen....

Ik denk dat ik maar eens een technisch topic uit 2005 op zoek en dan er een berichtje aan plak in de trand "goed opgelost".

Forum zal snel onleesbaar worden door dit soort acties. En daarom is het ook niet wenselijk ( i.h.a. en ook op dit forum ).

En ja, het zijn mooie filmpjes en ik hoop dat het dmff film initiatief een vergelijkbaar mooi product gaat opleveren.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Gebruikersavatar
convertible70
Berichten: 280
Lid geworden op: ma 23 mar, 2009 21:43
Locatie: Haarlem

Re: Mustang Klub Polska

Bericht door convertible70 »

Excuseer mijn lompheid.
Had in de forumregels helaas niet gelezen dat het beslist niet is toegestaan te reageren op een ouder topic!
Ik was gewoon een beetje enthousiast en heb direct een spontane reactie geplaats.

Nu ik de reactie van de gepensioneerde Edgar lees denk ik alleen maar: Jammer.

ps. misschien een tip om bij de forumregels te vermelden dat reacties na bv een maand niet meer zijn toegestaan.

Edgar, fijne Pinksterdagen, of vier je dat ook niet omdat het al een oud feest is?

Moderator. U mag al mijn reacties natuurlijk verwijderen om dit topic weer schoon te maken.
Rits
Mitch
Berichten: 1539
Lid geworden op: za 16 okt, 2010 10:20
Locatie: De Maasdijk, Westland

Re: Mustang Klub Polska

Bericht door Mitch »

convertible70 schreef:Excuseer mijn lompheid.
Had in de forumregels helaas niet gelezen dat het beslist niet is toegestaan te reageren op een ouder topic!
Ik was gewoon een beetje enthousiast en heb direct een spontane reactie geplaats.

Nu ik de reactie van de gepensioneerde Edgar lees denk ik alleen maar: Jammer.

ps. misschien een tip om bij de forumregels te vermelden dat reacties na bv een maand niet meer zijn toegestaan.

Edgar, fijne Pinksterdagen, of vier je dat ook niet omdat het al een oud feest is?

Moderator. U mag al mijn reacties natuurlijk verwijderen om dit topic weer schoon te maken.
Rits
Ik begrijp je reactie wel! Ik denk dat 9 van de 10 toch alleen de nieuwe berichten leest in het tablad "nieuwe berichten" dus mij maakt het geen rui uit of hij 4 jaar oud is of 2 dagen. Als ik iets wilt weten zoek ik het op via de zoek balk. En ga ik niet alle topic stuk voor stuk na in de verscheidene secties.

Het is een openbaar forum dus waarom iemand verbieden of kenbaar laten maken dat dat onwensbaar is?

Gr. Mitch
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
Plaats reactie

Terug naar “Forum Leden film”