Burnout

Plaats hier je zelfgemaakte filmpjes.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
carol
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo 15 jun, 2005 07:37
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door carol »

duurde even voordat ik de 1e geopent kreeg.

maar goed hoor, ziet er echt stoer uit.
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]

[size=150]Carol[/size] [/URL]

[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
fif
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 16 feb, 2007 16:57
Contacteer:

Bericht door fif »

Fantastisch filmpje. erg stoer inderdaad.

:twisted:
[url=http://www.flitspaleninfrankrijk.nl]Frankrijk en Flitsen[/url]
Gebruikersavatar
mach 351
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 28 jan, 2004 15:49
Locatie: sint job int goor belgie

Bericht door mach 351 »

70 ranchero 302-v-8


www.antwerpmustang.be
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

@Sixtyeight: Dat geluid! Zalig! Hehe. Kan niet wachten tot ik zelf eens achter het stuur van een Mustang (liefste mijn favo) kan kruipen of meerijden!
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
dennis19131
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 28 sep, 2005 19:36
Contacteer:

Bericht door dennis19131 »

kan je dit ook met een automaat doen?, of moet je dan van die lockers hebben op je voorwielen, als ik hem intrap krijg ik geen wielspin alleen in de parkeergarage :oops:
Gebruikersavatar
1969Mach1
Berichten: 3036
Lid geworden op: di 17 mei, 2005 14:34
Locatie: Veluwe

Bericht door 1969Mach1 »

Hey Dennis!

Het kan best met een automaat hoor :oops:

Kijk maar:
Afbeelding

:D

Server is opgeschoond.. heb plaatje even ergens anders geupload
Laatst gewijzigd door 1969Mach1 op do 13 sep, 2007 17:10, 2 keer totaal gewijzigd.
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Gebruikersavatar
dennis19131
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 28 sep, 2005 19:36
Contacteer:

Bericht door dennis19131 »

zie niks :cry:
Gebruikersavatar
waxweasel
Berichten: 97
Lid geworden op: za 15 apr, 2006 18:11
Locatie: Beveren
Contacteer:

Bericht door waxweasel »

hahaha, leuke filmpjes...
8)
Ford Mustang Coupé 1965 in restoratie...

http://www.mustang65.net
Gebruikersavatar
dennis19131
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 28 sep, 2005 19:36
Contacteer:

Bericht door dennis19131 »

oke... maar hoe dan? ik heb een standaard 289 2v die gaat dit echt niet fikse als ik hem volgas intrap dan trekt ie gewoon weg, geen wielspin helemaal niks!
Gebruikersavatar
1969Mach1
Berichten: 3036
Lid geworden op: di 17 mei, 2005 14:34
Locatie: Veluwe

Bericht door 1969Mach1 »

Dit was op een redelijk vochtig wegdek en tevens hield ik (uiteraard) mijn voet op de rem voordat ik gas gaf...
In feite trap je dan door je achterremmen heen, niets iets wat je dagelijks moet doen. :)


------>
http://www.wikihow.com/Do-a-Burnout
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

Dus eigenlijk moet je zorgen dat je nét hard genoeg remt om stil te blijven staan, om de remmen achter zoveel mogelijk te besparen, toch?
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
1969Mach1
Berichten: 3036
Lid geworden op: di 17 mei, 2005 14:34
Locatie: Veluwe

Bericht door 1969Mach1 »

Je ziet bij mijn plaatje dat ik aan het begin de rem er vol op hield (auto trekt dan scheef), vervolgens langzaam liet opkomen en aan het eind helemaal los (dus bijna geen strepen meer)...
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

Ah zo :) Ziet er netjes uit in ieder geval!
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
dennis19131
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 28 sep, 2005 19:36
Contacteer:

Bericht door dennis19131 »

zoiets had ik ook in gedachten maar lijkt me niet echt fris voor de remmen maar goed een x kan geen kwaad, echter ik betwijfel of ie genoeg power heeft, lijkt wel of die juist in het begin een beetje moelijk weg komt, dat was volgens mij niet zo, ik heb begon dit jaar alles gereviseerd. is net of die de eerste meters moeilijk op toeren komt, zal morgen is me onsteking tijdstip nakijken :(
Gebruikersavatar
Sixtyeight
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 24 mar, 2006 20:40
Locatie: Sint-Michielsgestel
Contacteer:

Bericht door Sixtyeight »

351-w schreef:
Sixtyeight schreef:Zijn die locks makkelijk te implementeren? Iemand ervaring mee? kosten?
Heb wel gehoord van een Detroit Locker, is that the one?

Jeroen.
welke diff hebt je nu er onder een 9" of wat anders..
als je een 9" hebt kun je kiezen uit een t-lock en een posi..
posi zijn goedkoper.....

als je intressen hebt kan je een thirt member kopen naar je eigensmaak..
een voor het snel optrekken of zuinig rijden en hogere snelheid halen op de snelweg...

kijk maar als eerst wat je met je wagen wilt doen racen of gewoon rijden maar een beetje sportief. of cruisen...

dat is afhankelijk van je motor vermogen en je versnellings bak...
Ik heb zeker interesse, heb een 9" axle. De bedoeling is om er een flinke glijmobiel van te maken, dus veel wielspin weinig cruisen. Beetje als mijn Charger maar dan nog wat extremer. Blok (351 C) gaat begin volgend jaar uiteen en word flink aangepakt, hoge stall converter erin en een locker. Verder gaan alle overbodige acc eruit (airco enzo)...

Over het soort locker is mij nog weinig bekend. Graag advies hierover. Ook over de montage mogelijkheden.

Alvast bedankt.

Jeroen.
[url]http://www.charger.nl][img]http://www.charger.nl/pictures/logo's/logo.jpg[/img][/url]

1970 Mustang (351ci), 1968 R/T Charger (440ci), 1984 Chevy VAN (305ci).
Plaats reactie

Terug naar “Forum Leden film”